- Katılım
- 23 Eki 2013
- Mesajlar
- 512
Sametle benim motorun burnu pislikten kurtulmuyor. Bende kutahyadayim. Bitane iki zamanli ktm 250 almayi dusunuyorum. Bakalim
Sametle benim motorun burnu pislikten kurtulmuyor. Bende kutahyadayim. Bitane iki zamanli ktm 250 almayi dusunuyorum. Bakalim
Aga iki zamanli uygun fiyatli temiz makinalar var ktm. Bakalim denk gelirse alcam ya.Sen o ktm yi alırsan kütahyaya sıkça yolum düşer Bilal haberin olsun![]()
Sametle benim motorun burnu pislikten kurtulmuyor. Bende kutahyadayim. Bitane iki zamanli ktm 250 almayi dusunuyorum. Bakalim
aynen ya nedir bizim çektiğimiz![]()
Diz iyilestide grenaj hala iyilesmedi aga. 200 lira sikismis
Abi cok bi secenegin yok. Adliyenin arka sokaginda araba yikamacisinin karsisinda fiberci var. Iyi boyuyo ben memnun kaldim.Grenajları nerde boyatıp tamir ettiriyorsun hacı benim de sol grenajda 3 yerde çatlak ve çizikler var![]()
Bişey sormak istiyorum. Kent meydanından aşağı yalova yolundan inerken beşyol kavşağına gelmeden önce tepede radar kameraları var biliyosunuz. Bugün dikkat ettim arkaya bakan kameraları yok. Buradan hızımı 50 ye düşürmeden geçsem ceza yer miyim?
onlar plaka tanıma sistemi diye biliyorum cogu zaman gormeden 80 le filan giriyorum sizi yanıltmak istemedigim için birsey diyemem ceza hakkında
Samet senin kedi olayını yeni farkettim.
Geçmiş olsun. Hakikaten sen ve bilal de bir şanssızlık mevcut.



Üstad çok samimi bir arkadaşım kaporta boya işi yapıyo benim hyosungu da ona boyattım , bir arkadasımında kawa zx-6sı var grenajlarında çatlaklar vardı onunda tamiratını ve boyasını da o yaptı işçiliği gayet iyi tavsiye ederim.Hatta direk no'sunu yazayım ben isteyen arkadaşlar ismimi vererek direk görüşsünler yardımcı olur (0537 704 14 34 ibrahim) yeri otosansit'te dilerseniz bir gün beraberde gidebiliriz. Selamlar...Grenajları nerde boyatıp tamir ettiriyorsun hacı benim de sol grenajda 3 yerde çatlak ve çizikler var![]()
hacı kuru yerde kalmıyo vücudda ama hayırlısı diyelimbugunde fsmde ön lastik aniden patladı hareket halinde degildim halbuki nasıl oluyor anlamıyorum
birde arkadaşlar birsey daha var.
Ben Nilfer motorsiklet klübünde yöneticiyim cumartesi aksamı saat 20.00 da özgen cay bahcesinde(Cumhuriyet Mahallesi Nilüfer Hatun Caddesi No:110) buluşmamız var müsait olan herkesi bekliyorum. olmadı saat 19.30 gibi buluşup beraber gidelim gelmek isteyen olursa ismini yazsın
saat: 20.00
1-Samet Tml
2-
Samet benim evin hemen aşağısına geliyorsunuz demekki.Cumartesi mesai yapacağım.Sonrasında vakit bulursam uğrarım.Şimdiden iyi eğlenceler dilerim.
abi kesinlikle uğramanı isterim. eğlenceli olacaksa seninde orada olmanı isterim insallah vakit bulursun.