- Katılım
- 13 Ocak 2012
- Mesajlar
- 512
Yeni ehliyetimle ilk buluşmayı sizinle yapmayı çok isterdim. Hemde yeni insanlarla tanışmak güzel olurdu benim için ama motorumu servise bıraktım üstüne bir de servis telefonu açmıyor çok meraktayım 
Yeni ehliyetimle ilk buluşmayı sizinle yapmayı çok isterdim. Hemde yeni insanlarla tanışmak güzel olurdu benim için ama motorumu servise bıraktım üstüne bir de servis telefonu açmıyor çok meraktayım
trilye taraflarına gideceğiz berkutla katılmak isteyen varsa 5365521970 den ulaşabilirler
30 dk sonra falan çıkarız.
2 çay içeriz trilyede.
Gelmek isteyen buyursun![]()
arkadaslar bende aranıza yeni katıldım bursa besewlerdeyim prince 100 marka motorum war.ruhsatta 100 ama 120 lik oldubuluşma we toplantılar olduunda gelmek isterim...
dün spor salonuna gittim her yerim ağrıyor.
21-09-2014 Pazar İznik'e cızbızlı mangallı gezi düzenliyoruz tüm site davetlidir...
Buluşma Hareket Noktası Mudanya Özdilek kafeteryası saat 12:00
1-Memduh
2-Nevin Hoca+1
3-osman Şengün
4-İsmail Torun
5-.
Arkadaslar aramizda hyo gv250 kullanan var mi?
Arkadaşlar Hyosung Gt 250 r yada gv250 arıyorum bilginize.