Abilerim küçük kardeşlerim. Dün gece kent meydanının ordaki benzinliğe girerken ufak bi kaza geçirdim. Hata bende. Çok şükür bana bişey olmadı motorda ufak tefek sayılabilecek hasarlarla atlattım. Çarşamba tarafından gelen bi araca çarptım benzinliğe gireyim derken. Bu bana bi ders oldu artık çok daha dikkatli olucam. Kaskım takılı olduğu için kaskta ufak bi çizikle yüzümü korumuş oldum. Kaza sonrası yanıma gelip benle ilgilenen başka bi motorcu abimin bana ilgisi hoşuma gittiHepiniz çok dikkatli olun tekeriniz düz bassın iyi akşamlar
![]()
bugün birden patlayan yağmurun kurbanı oldum. cumhuriyet caddesinde yağmurdan kaçarken rayların azizliğine uğrayıp düştüm. kafamı vurdum kask korudu. başka ekipman yoktu sağ dizim şiş bide. ucuz atlattık.
bugün birden patlayan yağmurun kurbanı oldum. cumhuriyet caddesinde yağmurdan kaçarken rayların azizliğine uğrayıp düştüm. kafamı vurdum kask korudu. başka ekipman yoktu sağ dizim şiş bide. ucuz atlattık.
Mondial için bildiğiniz yedek parçacı bi yer var mı? Servis biraz fazla fiyat çekiyo kendim toplamak istiyorum parçalarını.
Abilerim küçük kardeşlerim. Dün gece kent meydanının ordaki benzinliğe girerken ufak bi kaza geçirdim. Hata bende. Çok şükür bana bişey olmadı motorda ufak tefek sayılabilecek hasarlarla atlattım. Çarşamba tarafından gelen bi araca çarptım benzinliğe gireyim derken. Bu bana bi ders oldu artık çok daha dikkatli olucam. Kaskım takılı olduğu için kaskta ufak bi çizikle yüzümü korumuş oldum. Kaza sonrası yanıma gelip benle ilgilenen başka bi motorcu abimin bana ilgisi hoşuma gittiHepiniz çok dikkatli olun tekeriniz düz bassın iyi akşamlar
![]()
bugün birden patlayan yağmurun kurbanı oldum. cumhuriyet caddesinde yağmurdan kaçarken rayların azizliğine uğrayıp düştüm. kafamı vurdum kask korudu. başka ekipman yoktu sağ dizim şiş bide. ucuz atlattık.
Geçmiş olsun Bilal. Bende bugun o yagmurda yoldaydım sukur birsey olmadı aksam 21 suları cevre yolunda arka tekerlek aniden patladı biraz sag sol yaptı arka ama toparladım sonra bp istasyonuna kadar elde goturdum baktım olmayacak cagırdım bir araba getirdim eve bu aylarda cogu kişiden kaza haberi alıyorum hayırlısı diyelim hayırlısı olsun.
Bilal geçmiş olsun.Motor kullanırken acele etmemek lazım.Raylarda özellikle yağmurda gerçekten çok tehlikeli oluyor.Allah beterinden saklasın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:19 ----------
Samet sana da geçmiş olsun.
Çağırdığın araba tanıdık mıydı?
Böyle yolda kalmakta bir motorcu için en kötü olaylardan biri gerçekten.
Böyle zamanlar için insanın telefon ile yardım alabileceği birileri olmalı.
Işıklar motor ve Seviç motor bunlar Beşyolda olanlar ben genelde Işıklar motoru tercih ederim.