[Bursa - MT]

Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
Aynen öyle. kurşunluya giderkenki yol aşırı kötüydü. eminim ben bundan hindistanda bu kadar kötü değildir şehir içi yolları ya..
yazık verilen vergilere karşı üzerinde gittiğimiz yollara
 
Katılım
11 Şub 2014
Mesajlar
66
Abilerim küçük kardeşlerim. Dün gece kent meydanının ordaki benzinliğe girerken ufak bi kaza geçirdim. Hata bende. Çok şükür bana bişey olmadı motorda ufak tefek sayılabilecek hasarlarla atlattım. Çarşamba tarafından gelen bi araca çarptım benzinliğe gireyim derken. Bu bana bi ders oldu artık çok daha dikkatli olucam. Kaskım takılı olduğu için kaskta ufak bi çizikle yüzümü korumuş oldum. Kaza sonrası yanıma gelip benle ilgilenen başka bi motorcu abimin bana ilgisi hoşuma gitti :) Hepiniz çok dikkatli olun tekeriniz düz bassın iyi akşamlar :)
 
Katılım
23 Eki 2013
Mesajlar
512
Abilerim küçük kardeşlerim. Dün gece kent meydanının ordaki benzinliğe girerken ufak bi kaza geçirdim. Hata bende. Çok şükür bana bişey olmadı motorda ufak tefek sayılabilecek hasarlarla atlattım. Çarşamba tarafından gelen bi araca çarptım benzinliğe gireyim derken. Bu bana bi ders oldu artık çok daha dikkatli olucam. Kaskım takılı olduğu için kaskta ufak bi çizikle yüzümü korumuş oldum. Kaza sonrası yanıma gelip benle ilgilenen başka bi motorcu abimin bana ilgisi hoşuma gitti :) Hepiniz çok dikkatli olun tekeriniz düz bassın iyi akşamlar :)

geçmiş olsun. ufak tefek kazalar bence iyidir. deneyim katar insana. gazını alır falan filan :D en büyük kazanız bu olsun.
 
Katılım
23 Eki 2013
Mesajlar
512
bugün birden patlayan yağmurun kurbanı oldum. cumhuriyet caddesinde yağmurdan kaçarken rayların azizliğine uğrayıp düştüm. kafamı vurdum kask korudu. başka ekipman yoktu sağ dizim şiş bide. ucuz atlattık.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
bugün birden patlayan yağmurun kurbanı oldum. cumhuriyet caddesinde yağmurdan kaçarken rayların azizliğine uğrayıp düştüm. kafamı vurdum kask korudu. başka ekipman yoktu sağ dizim şiş bide. ucuz atlattık.

Bilal geçmiş olsun.

Bunlar habersiz , tek başına BİZİ ÇAĞIRMADAN gezdiğin için oluyor benden söylemesi.
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
avusturalya öldün çıq

Bilal geçmiş olsun ya. ben de sola yattım geçen yazmıştm burdan. sana bir şey olmasın da. geçen ben de kuru yolda raylardan geçerken az kalsın düşüyordum çok tehlikeli gerçekten. sol dizim yaralanmıştı şimdi geçti bayağı.
 
Katılım
25 Eki 2013
Mesajlar
228
bugün birden patlayan yağmurun kurbanı oldum. cumhuriyet caddesinde yağmurdan kaçarken rayların azizliğine uğrayıp düştüm. kafamı vurdum kask korudu. başka ekipman yoktu sağ dizim şiş bide. ucuz atlattık.

Geçmiş olsun Bilal. Bende bugun o yagmurda yoldaydım sukur birsey olmadı aksam 21 suları cevre yolunda arka tekerlek aniden patladı biraz sag sol yaptı arka ama toparladım sonra bp istasyonuna kadar elde goturdum baktım olmayacak cagırdım bir araba getirdim eve bu aylarda cogu kişiden kaza haberi alıyorum hayırlısı diyelim hayırlısı olsun.
 
Katılım
11 Şub 2014
Mesajlar
66
Mondial için bildiğiniz yedek parçacı bi yer var mı? Servis biraz fazla fiyat çekiyo kendim toplamak istiyorum parçalarını.
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Abilerim küçük kardeşlerim. Dün gece kent meydanının ordaki benzinliğe girerken ufak bi kaza geçirdim. Hata bende. Çok şükür bana bişey olmadı motorda ufak tefek sayılabilecek hasarlarla atlattım. Çarşamba tarafından gelen bi araca çarptım benzinliğe gireyim derken. Bu bana bi ders oldu artık çok daha dikkatli olucam. Kaskım takılı olduğu için kaskta ufak bi çizikle yüzümü korumuş oldum. Kaza sonrası yanıma gelip benle ilgilenen başka bi motorcu abimin bana ilgisi hoşuma gitti :) Hepiniz çok dikkatli olun tekeriniz düz bassın iyi akşamlar :)

Geçmiş olsun.
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
Arkadaşlar Carrefour'daki macfit spor salonuna yazılmayı düşünüyorum. Giden gelen, memnun olan, olmayan var mıdır?
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
bugün birden patlayan yağmurun kurbanı oldum. cumhuriyet caddesinde yağmurdan kaçarken rayların azizliğine uğrayıp düştüm. kafamı vurdum kask korudu. başka ekipman yoktu sağ dizim şiş bide. ucuz atlattık.

Bilal geçmiş olsun.Motor kullanırken acele etmemek lazım.Raylarda özellikle yağmurda gerçekten çok tehlikeli oluyor.Allah beterinden saklasın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:19 ----------

Geçmiş olsun Bilal. Bende bugun o yagmurda yoldaydım sukur birsey olmadı aksam 21 suları cevre yolunda arka tekerlek aniden patladı biraz sag sol yaptı arka ama toparladım sonra bp istasyonuna kadar elde goturdum baktım olmayacak cagırdım bir araba getirdim eve bu aylarda cogu kişiden kaza haberi alıyorum hayırlısı diyelim hayırlısı olsun.

Samet sana da geçmiş olsun.
Çağırdığın araba tanıdık mıydı?
Böyle yolda kalmakta bir motorcu için en kötü olaylardan biri gerçekten.
Böyle zamanlar için insanın telefon ile yardım alabileceği birileri olmalı.
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
512
@linkinpark hocam bana telefon numaranızı verebilir misiniz bir şey sormak istiyorum da. Öm dan atarsanız çok sevinirim işimiz de biraz acil, sizlik bir durum yok sadece soru soracağım.
 
Katılım
25 Eki 2013
Mesajlar
228
Bilal geçmiş olsun.Motor kullanırken acele etmemek lazım.Raylarda özellikle yağmurda gerçekten çok tehlikeli oluyor.Allah beterinden saklasın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:19 ----------



Samet sana da geçmiş olsun.
Çağırdığın araba tanıdık mıydı?
Böyle yolda kalmakta bir motorcu için en kötü olaylardan biri gerçekten.
Böyle zamanlar için insanın telefon ile yardım alabileceği birileri olmalı.

tanıdıktı Osman abi teyze oglunu cagırdım geldi sağolsun dunde Emre'yle biraz gezelim dedik kursunlu mudanya filan yaptık kursunlunun içinde talihsizlik bu ya kedi Emre yi gorunce geri cekildi ben gecerken atladı grenajlar dagılmıs bazıları sabitleme yerlerinden kırılmıs durumda kedide bir hasar yok allaha sukur motor toplanır sıkıntı yok :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst