- Katılım
- 23 Eki 2013
- Mesajlar
- 512
güzel grup güzel gezi. en çok dikkatimi çeken şey ise Bilal'in saçlarının gitmiş olması.
asfasfa. gazladılar kestirdim abi
güzel grup güzel gezi. en çok dikkatimi çeken şey ise Bilal'in saçlarının gitmiş olması.
asfasfa. gazladılar kestirdim abibu arada akşam biri aradı. motor için. ismini unuttum aykuttu galba. o beni hatırlıyor geziye gitmişiz beraber. coşkun abinin berberiymiş
onun bir arkadaşı aldı motoru. gene tanıdık diye kapora almadım
![]()
D onun bir arkadaşı aldı motoru. gene tanıdık diye kapora almadım![]()
Arkadaşlar, çok güzel bir gündü, akşama işim olduğu için arkama bakamadan gitmek zorunda kaldım kusura bakmayın ama yinede berkut a yetişemedeim![]()
Evet , benimde ilk kortejim oldu
Birdahakilere de katılacağım İnşallah.
Gölyazıda şaka maka 3 kola 1 çay içtim ahahaha
Eve gelince bir kola daha içtim
Hesabın yarısını tek başıma içtim ahah![]()
salı veya çarşamba günü bursadan çıkarak İstanbul-Kırklareli-Edirne-Altınoluk-Ayvalık-Bursa rotasını izleyerek kendimce yaza veda edicem konaklama olarak istanbul edirne ve altınoluğu kullanıcam bugün erdekten bursaya dönerken inanılmaz bir rüzgar yedim sonrasında mudanyaya gittim kokoreç yemeyeözlemişim be... neyse işte sizinle paylaşayım dedim bol bol resim çekmeye çalışıcam
![]()
Felis Leo 32291' Alıntı:Arkadaşlar, çok güzel bir gündü, akşama işim olduğu için arkama bakamadan gitmek zorunda kaldım kusura bakmayın ama yinede berkut a yetişemedeim![]()
Arkadaşlar, çok güzel bir gündü, akşama işim olduğu için arkama bakamadan gitmek zorunda kaldım kusura bakmayın ama yinede berkut a yetişemedeim
Bunlarda benim iki oyuncak suzuki ve yamaha
[url]http://i.hizliresim.com/GbrvXy.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/JdgpGB.jpg[/url]
ehliyetimi bu sabah sonunda alabildim. bekleyen arkadaşların da en kısa zamanda alabilmesi dileğiyle.
ehliyetimi bu sabah sonunda alabildim. bekleyen arkadaşların da en kısa zamanda alabilmesi dileğiyle.
Aramıza hoşgeldin Ahmet. Gezilerde ve toplantılarda buluşmak ümidiyle.SelamunAleyküm abilerim kardeşlerim. Adım Ahmet. Uludağ Üniversitesinde okuyorum.
aranıza yeni katıldım sayılır şubat sonunda ilk motorumu almıştım cbr125 forumu takip etmeye çalışacağım . nasip olursa tanışmak isterim sizlerle de. Fakat okulum ve derslerimin yoğunluğundan her buluşma bana uymayabilir malesef en yakın zamanda görüşmek dilegiyle![]()
Not:Telefondan giriyorum yazım hataları olabiliyor biraz uyumsuz da elimden geldiğince düzeltiyorum hata olursa yine de affola![]()
Hayırlı olsun diyelim Bilal. Aradım açmadın. Sıradaki makina ne.asfasfa. gazladılar kestirdim abibu arada akşam biri aradı. motor için. ismini unuttum aykuttu galba. o beni hatırlıyor geziye gitmişiz beraber. coşkun abinin berberiymiş
onun bir arkadaşı aldı motoru. gene tanıdık diye kapora almadım
![]()
selamlar. 2010 üstü hyosung GT 250R arıyorum. Yakınlarında olan, gören duyan var mıdır![]()
selamlar. 2010 üstü hyosung GT 250R arıyorum. Yakınlarında olan, gören duyan var mıdır![]()
SelamunAleyküm abilerim kardeşlerim. Adım Ahmet. Uludağ Üniversitesinde okuyorum.
aranıza yeni katıldım sayılır şubat sonunda ilk motorumu almıştım cbr125 forumu takip etmeye çalışacağım . nasip olursa tanışmak isterim sizlerle de. Fakat okulum ve derslerimin yoğunluğundan her buluşma bana uymayabilir malesef en yakın zamanda görüşmek dilegiyle![]()
Not:Telefondan giriyorum yazım hataları olabiliyor biraz uyumsuz da elimden geldiğince düzeltiyorum hata olursa yine de affola![]()
SelamunAleyküm abilerim kardeşlerim. Adım Ahmet. Uludağ Üniversitesinde okuyorum.
aranıza yeni katıldım sayılır şubat sonunda ilk motorumu almıştım cbr125 forumu takip etmeye çalışacağım . nasip olursa tanışmak isterim sizlerle de. Fakat okulum ve derslerimin yoğunluğundan her buluşma bana uymayabilir malesef en yakın zamanda görüşmek dilegiyle![]()
Not:Telefondan giriyorum yazım hataları olabiliyor biraz uyumsuz da elimden geldiğince düzeltiyorum hata olursa yine de affola![]()


[/url
