[Bursa - MT]

Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
Bir yerde toplanip gitsek daha iyi olur bende gelebilirim

yunus emre yeri bilmiyosan ben yardımcı olurum sana biyerde buluşup bırlıkte gıdebılırız senınle. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------

Abi Fsm de Konser alanı neresi onuda bilmiyorumki :)

Sen nasıl bulucaksın beni 100 motor olur diye tahmin ediyorum :)

arıcam senı bırlıkte gıdecez ok
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
tamamdır , biz memduh abiyle anlaştık.

Gelmek isteyen 12.45 te FSM de Uzay pastanesinin önüne gelsin. Birlikte devam edelim.


Sürüş çok yavaş olacak sanırım. Acaba Motor botu , motor pantalonu , eldiven ve mont giymesemmi.

Böylede çok kötü hissediyorum ekipmanları giymeyince ama sadece kaskla geleceğim olmassa
Diğer türlü bayılabilirim bile sıcaktan o kadar yavaş gidersek.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
tamamdır , biz memduh abiyle anlaştık.

Gelmek isteyen 12.45 te FSM de Uzay pastanesinin önüne gelsin. Birlikte devam edelim.


Sürüş çok yavaş olacak sanırım. Acaba Motor botu , motor pantalonu , eldiven ve mont giymesemmi.

Böylede çok kötü hissediyorum ekipmanları giymeyince ama sadece kaskla geleceğim olmassa
Diğer türlü bayılabilirim bile sıcaktan o kadar yavaş gidersek.

Berkut hava sıcakta olsa bence sen yine de montunu giy en azından.
Montta sana yakışıyor zaten :)
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Berkut hava sıcakta olsa bence sen yine de montunu giy en azından.
Montta sana yakışıyor zaten :)

Abi doğru zaten sadece montla çıkıp, 1 km sonra pişman olup eve geri dönüp full giyinmişliğim var :)
Artık parçalarım gibi zaten olmadı hepsinin giyerim ya yapıcak birşey yok. Ne olur ne olmaz.
 
Katılım
18 Eyl 2012
Mesajlar
791
yunus emre yeri bilmiyosan ben yardımcı olurum sana biyerde buluşup bırlıkte gıdebılırız senınle. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:47 ----------



arıcam senı bırlıkte gıdecez ok

abi iyi olur FSM yi biliyorum sürekli oralardayızda konser meydanını bilmiyorum birkaç kişiylede beraber buluşalım biryerde
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
yunus emre nerelerdesin sen, göremez olduk seni gezilerde.
Tabi ybr ile tinkos tinkos gezerdin arkamızda. CBR la geziler yavaş geliyor dimi
 
Katılım
18 Eyl 2012
Mesajlar
791
2 hafta önce biz kütahya eskişehir bursa yaptık :D sizi sallamıyor galba :D

Bilal ciddiye alacakalr şimdi :mrgreen:

yunus emre nerelerdesin sen, göremez olduk seni gezilerde.
Tabi ybr ile tinkos tinkos gezerdin arkamızda. CBR la geziler yavaş geliyor dimi

iş güç zaman olmuyor abi

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:19 ----------

12.45 Fsm de olurum orda bulusabiliriz
Tel no: 0531 256 71 75
 
Katılım
20 Haz 2014
Mesajlar
12
MrMaydec Arkadaşım Bizde Bursa İnegöldeniz Nerelerdesin Ya :)) Hiç karşılaşmadık senle İnegölde Moto Bursa Olarak Grupumuz Var :)
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
bugun yaptığımız kortej ve gölyazı gezısınden birkaç resim
M93jr6.jpg
[/url][/IMG]
Q1oj9A.jpg
[/url][/IMG]
X2rZ5o.jpg
[/url][/IMG]
bQdPWY.jpg
[/url][/IMG]
d4A9RZ.jpg
[/url][/IMG]
5p1jBM.jpg
[/url][/IMG]
AZdjp7.jpg
[/url][/IMG]
0bo3QD.jpg
[/url][/IMG]
4YvN50.jpg
[/url][/IMG]
Jdyjvq.jpg
[/url][/IMG]
OJpjP0.jpg
[/url][/IMG]
zQ7NbB.jpg
[/url][/IMG]
GbOjly.jpg
[/url][/IMG]
y2rkX0.jpg
[/url][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Çok güzel ve anlamlı bir gün geçirdim.
Katılan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Çok güzel ve anlamlı bir gün geçirdim.
Katılan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.
Evet , benimde ilk kortejim oldu :)

Birdahakilere de katılacağım İnşallah.

Gölyazıda şaka maka 3 kola 1 çay içtim ahahaha :)

Eve gelince bir kola daha içtim :)

Hesabın yarısını tek başıma içtim ahah :)
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
salı veya çarşamba günü bursadan çıkarak İstanbul-Kırklareli-Edirne-Altınoluk-Ayvalık-Bursa rotasını izleyerek kendimce yaza veda edicem konaklama olarak istanbul edirne ve altınoluğu kullanıcam bugün erdekten bursaya dönerken inanılmaz bir rüzgar yedim sonrasında mudanyaya gittim kokoreç yemeye :) özlemişim be... neyse işte sizinle paylaşayım dedim bol bol resim çekmeye çalışıcam :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst