- Katılım
- 20 Ocak 2013
- Mesajlar
- 561
anladım.
Herkes farklı farklı yerlerde olur herhalde.
Tek sıkılırım büyük ihtimalle.
Akşam yürüyüş olursa FSM de ona katılırım ailemle olmassa.
Berkut istersen gel ben seni orda bulurum sıkılmazsın. birlikte korteje katılırız.