[Bursa - MT]

Katılım
23 Eki 2013
Mesajlar
512
güzel grup güzel gezi. en çok dikkatimi çeken şey ise Bilal'in saçlarının gitmiş olması.

asfasfa. gazladılar kestirdim abi :D bu arada akşam biri aradı. motor için. ismini unuttum aykuttu galba. o beni hatırlıyor geziye gitmişiz beraber. coşkun abinin berberiymiş :D onun bir arkadaşı aldı motoru. gene tanıdık diye kapora almadım :D
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Hani İstiklal Marşı okumadan önce toplu resim çekildiya .
O resmi gören duyan bilen varsa paylaşabilir mi ?

Veyhut her türlü resim video da olabilir korteje ait.

Teşekkür ederim :)
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
asfasfa. gazladılar kestirdim abi :D bu arada akşam biri aradı. motor için. ismini unuttum aykuttu galba. o beni hatırlıyor geziye gitmişiz beraber. coşkun abinin berberiymiş :D onun bir arkadaşı aldı motoru. gene tanıdık diye kapora almadım :D

Puahaha. Ins. Bu sefer satilir. Bu arada boyle cok daha yakisikli olmussun bence universiteye yeni imajla gitmek iyidir.
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Arkadaşlar, çok güzel bir gündü, akşama işim olduğu için arkama bakamadan gitmek zorunda kaldım kusura bakmayın ama yinede berkut a yetişemedeim:)
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Arkadaşlar, çok güzel bir gündü, akşama işim olduğu için arkama bakamadan gitmek zorunda kaldım kusura bakmayın ama yinede berkut a yetişemedeim:)

Ahaha bende son anda farkettim az kaldı radara giriyorum abi :)

Önümdeki araba yol vermeyince yavaşlamak zorunda kaldım, iyi oldu yol vermediği :queen:
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Arkadaşlar, çok güzel bir gündü, akşama işim olduğu için arkama bakamadan gitmek zorunda kaldım kusura bakmayın ama yinede berkut a yetişemedeim:)
Bunlarda benim iki oyuncak suzuki ve yamaha

 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Evet , benimde ilk kortejim oldu :)

Birdahakilere de katılacağım İnşallah.

Gölyazıda şaka maka 3 kola 1 çay içtim ahahaha :)

Eve gelince bir kola daha içtim :)

Hesabın yarısını tek başıma içtim ahah :)

Bende hesap niye bu kadar fazla geldi diyordum ki şimdi anladım.:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:37 ----------

salı veya çarşamba günü bursadan çıkarak İstanbul-Kırklareli-Edirne-Altınoluk-Ayvalık-Bursa rotasını izleyerek kendimce yaza veda edicem konaklama olarak istanbul edirne ve altınoluğu kullanıcam bugün erdekten bursaya dönerken inanılmaz bir rüzgar yedim sonrasında mudanyaya gittim kokoreç yemeye :) özlemişim be... neyse işte sizinle paylaşayım dedim bol bol resim çekmeye çalışıcam :)

Maşallah gençlerin içinde en fazla gezen sensin sanırım.Allah kaza bela vermesin inşallah.İyi yolculuklar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:40 ----------

Felis Leo 32291' Alıntı:
Arkadaşlar, çok güzel bir gündü, akşama işim olduğu için arkama bakamadan gitmek zorunda kaldım kusura bakmayın ama yinede berkut a yetişemedeim:)

Ümit hocam ilk defa bende sana yetişemedim.:)Nasıl oldu da bu kadar hızlı gittin.Biz varken hep yavaş gidiyorsun.:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:43 ----------

Arkadaşlar, çok güzel bir gündü, akşama işim olduğu için arkama bakamadan gitmek zorunda kaldım kusura bakmayın ama yinede berkut a yetişemedeim:)
Bunlarda benim iki oyuncak suzuki ve yamaha
[url]http://i.hizliresim.com/GbrvXy.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/JdgpGB.jpg[/url]

Arkaya topcase yasak diyorlar, bazıları iki metrelik org bağlıyor :)
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
ehliyetimi bu sabah sonunda alabildim. bekleyen arkadaşların da en kısa zamanda alabilmesi dileğiyle.
 
Katılım
23 Ocak 2011
Mesajlar
582
selamlar. 2010 üstü hyosung GT 250R arıyorum. Yakınlarında olan, gören duyan var mıdır:)
 
Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
161
SelamunAleyküm abilerim kardeşlerim. Adım Ahmet. Uludağ Üniversitesinde okuyorum.
aranıza yeni katıldım sayılır şubat sonunda ilk motorumu almıştım cbr125 forumu takip etmeye çalışacağım . nasip olursa tanışmak isterim sizlerle de. Fakat okulum ve derslerimin yoğunluğundan her buluşma bana uymayabilir malesef en yakın zamanda görüşmek dilegiyle :)

Not:Telefondan giriyorum yazım hataları olabiliyor biraz uyumsuz da elimden geldiğince düzeltiyorum hata olursa yine de affola :)
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
SelamunAleyküm abilerim kardeşlerim. Adım Ahmet. Uludağ Üniversitesinde okuyorum.
aranıza yeni katıldım sayılır şubat sonunda ilk motorumu almıştım cbr125 forumu takip etmeye çalışacağım . nasip olursa tanışmak isterim sizlerle de. Fakat okulum ve derslerimin yoğunluğundan her buluşma bana uymayabilir malesef en yakın zamanda görüşmek dilegiyle :)

Not:Telefondan giriyorum yazım hataları olabiliyor biraz uyumsuz da elimden geldiğince düzeltiyorum hata olursa yine de affola :)
Aramıza hoşgeldin Ahmet. Gezilerde ve toplantılarda buluşmak ümidiyle.

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:37 ----------

asfasfa. gazladılar kestirdim abi :D bu arada akşam biri aradı. motor için. ismini unuttum aykuttu galba. o beni hatırlıyor geziye gitmişiz beraber. coşkun abinin berberiymiş :D onun bir arkadaşı aldı motoru. gene tanıdık diye kapora almadım :D
Hayırlı olsun diyelim Bilal. Aradım açmadın. Sıradaki makina ne.
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
arkadaşlar cuma akşamı saat 18:30 da nilufer carfour dakı koçtaşın önunde buluşup biyerlere gıdecez gıdılecek yerler orda kararlaştırılacak. :) herkez davetlidir.
tel 0532 392 42 74
1-coşkun
2-nevin
3-memduh
4-osman abi (apices)
5-onur
6-osman
7-
 
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
SelamunAleyküm abilerim kardeşlerim. Adım Ahmet. Uludağ Üniversitesinde okuyorum.
aranıza yeni katıldım sayılır şubat sonunda ilk motorumu almıştım cbr125 forumu takip etmeye çalışacağım . nasip olursa tanışmak isterim sizlerle de. Fakat okulum ve derslerimin yoğunluğundan her buluşma bana uymayabilir malesef en yakın zamanda görüşmek dilegiyle :)

Not:Telefondan giriyorum yazım hataları olabiliyor biraz uyumsuz da elimden geldiğince düzeltiyorum hata olursa yine de affola :)

Hoşgeldin bende uludağdayım görüklede ikamet ediyorum :)
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
SelamunAleyküm abilerim kardeşlerim. Adım Ahmet. Uludağ Üniversitesinde okuyorum.
aranıza yeni katıldım sayılır şubat sonunda ilk motorumu almıştım cbr125 forumu takip etmeye çalışacağım . nasip olursa tanışmak isterim sizlerle de. Fakat okulum ve derslerimin yoğunluğundan her buluşma bana uymayabilir malesef en yakın zamanda görüşmek dilegiyle :)

Not:Telefondan giriyorum yazım hataları olabiliyor biraz uyumsuz da elimden geldiğince düzeltiyorum hata olursa yine de affola :)

Hoşgeldiniz.
Gezilere ve toplantılara da bekleriz.
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Gelemeyenler çok şey kaçırdı...


[/url
[url=http://hizliresim.com/mqn07R]


662 Km. yol ile gezdim yine vatan Toprağını,
Keyif ile Geçtim Anadolu Bozkırlarını
Düşmanı Yaka paça gönderdiğimiz 30 Ağustos Zafer bayramı...
Allahıma Şükür.Atatürk'üme sonsuz Teşekkür..
İlelebet muhafaza etsin Cennet Vatanımı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst