Merhaba arkadaşlar, Nevin Hanım ve Osman Bey,
Motosiklet güzel hatta oyuncak gibi çok seviyorum, fakat bazen hani bilgisayar, atari oyunlarında gibi hissediyorum, oyun içinde hakkını kaybettiğin anlarda yedek oyun canı ile yola devam ediyorsun ve en sonuncudada gümleyebiliyorsun, motosiklettede aynısı oluyor, bir çok kaza tehlikesi geçiriyoruz işte bunlar kaybedilmiş haklar ve yedeklerle devam ediyoruz, inşallah yedek hakkımız çoktur.Bugün Bursalı birisi Marmarise giderken motorla virajı alamamış, rahmetli olmuş , yine geçenlerde Eskişehirli birisi virajı alamayıp rahmetli olmuştu yani hız yapılmazsa belki şansımız olabilir, işte o yüzden bu motor muhabbetlerinden ben bıktım aslında (yol yapmak, viraj yapmak, hız yapmak, motoru çok yatırıp lastiğin insafına kalmak vb.)