[Bursa - MT]

Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
Evet arkadaşlar bir süre ara verdiğimiz toplanılara yenıden başlıyoruz ilk toplantımız
Tarih : 1 ağustos 2014 cuma
Yer : Dobruca daki buski sosyal tesıslerı
saat: 20:00
yeri bilmeyenler için saat 19:30 da Nilüfer Carrefour dan hareket edicez gıdeceğimiz yer zaten 5 dakıka mesafede duruma göre akşam şehirde kısa bir gece turuda yapacağız...

1-search16 (Coşkun)
2-memduhb (Memduh)
3-Nevin Hoca
4-Aykut
5-Pınar
6-On Numero(Belki)
7-eXcitinG
8-onur
9-gökhan
10-yunus emre (MrMaydec)
11-osman (Apices)
12-

arkadaşlar etkinliği buradan da takip edebilirsiniz https://www.facebook.com/events/1540436669509535/
sayfamız: https://www.facebook.com/BursaMotosikletcileri?ref_type=bookmark
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Evet arkadaşlar bir süre ara verdiğimiz toplanılara yenıden başlıyoruz ilk toplantımız
Tarih : 1 ağustos 2014 cuma
Yer : Dobruca daki buski sosyal tesıslerı
saat: 20:00
yeri bilmeyenler için saat 19:30 da Nilüfer Carrefour dan hareket edicez gıdeceğimiz yer zaten 5 dakıka mesafede duruma göre akşam şehirde kısa bir gece turuda yapacağız...

1-search16 (Coşkun)
2-memduhb (Memduh)
3-Nevin Hoca
4-Aykut
5-Pınar
6-On Numero(Belki)
7-eXcitinG
8-onur
9-gökhan
10-yunus emre (MrMaydec)
11-osman (Apices)
12-Sinan Yahşi
13-İsmail Torun
14-Umit Demir
15-

arkadaşlar etkinliği buradan da takip edebilirsiniz https://www.facebook.com/events/1540436669509535/
sayfamız: https://www.facebook.com/BursaMotosi..._type=bookmark
 
Katılım
23 Eki 2013
Mesajlar
512
hayırlısı bakalım. yabancıya gitmemesi sevindirdi. duke200, cbr250 yeni kasa, ninja 250, crf250, babamı şuan karşı ama ikna edersem 600 cc ye yeni kasa gsxr 600, r6, z750 bakacağız bakalım. hayırlısı olsun acele etmeye gerek yok. motoru alana kadar ekipmanlı prof artçıyım çekinmeden çağrabilirsiniz :D
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
hayırlısı bakalım. yabancıya gitmemesi sevindirdi. duke200, cbr250 yeni kasa, ninja 250, crf250, babamı şuan karşı ama ikna edersem 600 cc ye yeni kasa gsxr 600, r6, z750 bakacağız bakalım. hayırlısı olsun acele etmeye gerek yok. motoru alana kadar ekipmanlı prof artçıyım çekinmeden çağrabilirsiniz :D

Ne şanslısın ha iyi denk getirdik bugün bilal :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:23 ----------

İyi oldu 2 taraf içinde.
Sende eski motorunu görmüş olursun ara sıra binersin :)
 
Katılım
25 Eki 2013
Mesajlar
228
Arkadaşlar kaynak makinesi olan var mi ? Ufak bir uğraş ım var 2 parca kaynaklanacak karesi komşumuzun kaynağı nedense bozulmuş daha dun sabah kaynak yapıyordu :) bu insanlar neden boyle oldu cozemiyorum iyi günler tekeriniz düz bassın allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
25 Eki 2013
Mesajlar
228
Bugun karacabey bogaza akrabalarin yanina gidiyordum Motorun yağ akittigini son anda fark ettim yoldaki benzin istasyonuna kadar idare etsin de yag alayim derken rampada conta yaktim çok kotu günler geciriyorum dun arabadan firlayan parca egzostu kopardi bugün conta yandi hadi hayirlisi benzin istasyonunda dagitip topladim motoru ama yinede olmadi motorsikletli gitmek nasip değilmiş minibüsle gidiyorum :(
 
Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
266
1 Hafta önce satın aldım. Çok memnunum. Araştıran bilir, duke 200ün muadili ve Fiyat/Performans ürünü. Tavsiye ederim.
10577061_10152171746142041_7615320036936692668_n.jpg

motorumu sattım. cuma günü satışını veriyorum. sırada motor alma var :D
 
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
Forumdan A.kara alper ün arkadaşına sattık.
Artık oda aramıza katılır yzf ile.


Bu arada motorumu satıyorum 3-4 ay motorsuz kalıcağım.

yahu sen niye satıyorsun berkut,herşey bilal ile planlanmışmıydı yoksa ^^

Bajaj alan arkadaşa hayırlısı olsun Allah kaza bela vermesin. :)
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
yahu sen niye satıyorsun berkut,herşey bilal ile planlanmışmıydı yoksa ^^

Bajaj alan arkadaşa hayırlısı olsun Allah kaza bela vermesin. :)

2-3 gün sonra ilan veririm sahibindene.

4 ay motorsuz bekleyip Suzuki Dl 650 V-Strom a geçeceğim İnşallah :)

Yanlız bu 4 aylık motorsuz zamanımda sizin motorlara musallat olabilirim :queen:

Bu kararıda bugün aldım :salut:
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
Forumdan A.kara alper ün arkadaşına sattık.
Artık oda aramıza katılır yzf ile.


Bu arada motorumu satıyorum 3-4 ay motorsuz kalıcağım.
berkut motorun daha sıfır gıbı zaten uarım tanıdık birine gıder alıcısına şimdide hayırlı olsun ne alıyon dl650 geliyomu ondan haber ver. :)
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
1 Hafta önce satın aldım. Çok memnunum. Araştıran bilir, duke 200ün muadili ve Fiyat/Performans ürünü. Tavsiye ederim.
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd....1_10152171746142041_7615320036936692668_n.jpg

Hayırlı olsun.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:53 ----------

Arkadaşlar kaynak makinesi olan var mi ? Ufak bir uğraş ım var 2 parca kaynaklanacak karesi komşumuzun kaynağı nedense bozulmuş daha dun sabah kaynak yapıyordu :) bu insanlar neden boyle oldu cozemiyorum iyi günler tekeriniz düz bassın allah kaza bela vermesin.

Geçmiş olsun.İnşallah yakında tüm sıkıntılarınız sona erer.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:55 ----------

2-3 gün sonra ilan veririm sahibindene.

4 ay motorsuz bekleyip Suzuki Dl 650 V-Strom a geçeceğim İnşallah :)

Yanlız bu 4 aylık motorsuz zamanımda sizin motorlara musallat olabilirim :queen:

Bu kararıda bugün aldım :salut:

Berkut hayırlısı olsun.
Senin adına sevindim.
Bu sıralarda herkes motor değiştiriyor.
Bursa m.net evrim geçiriyor ve gelişiyor.:)
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Memduh abi dl yolda :) ama 5 ay ne yapıcam motorsuz onu hiç bilmiyorum işte :(

Osman abi teşekkür ederim.


Samst senin durumu şimdi okudum çok geçmiş olsun.
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Evet arkadaşlar bir süre ara verdiğimiz toplanılara yenıden başlıyoruz ilk toplantımız
Tarih : 1 ağustos 2014 cuma
Yer : Dobruca daki buski sosyal tesıslerı
saat: 20:00
yeri bilmeyenler için saat 19:30 da Nilüfer Carrefour dan hareket edicez gıdeceğimiz yer zaten 5 dakıka mesafede duruma göre akşam şehirde kısa bir gece turuda yapacağız...

1-search16 (Coşkun)
2-memduhb (Memduh)
3-Nevin Hoca
4-Aykut(Belki)
5-Pınar(Belki)
6-On Numero(Belki)
7-eXcitinG
8-onur
9-gökhan
10-yunus emre (MrMaydec)
11-osman (Apices)
12-Sinan Yahşi
13-İsmail Torun
14-Umit Demir
15-Ahmet Özpekin(

arkadaşlar etkinliği buradan da takip edebilirsiniz https://www.facebook.com/events/1540436669509535/
sayfamız: https://www.facebook.com/BursaMotosi..._type=bookmark
 
Katılım
23 Eki 2013
Mesajlar
512

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst