[Bursa - MT]

Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
150cc den şaşmayın
250cc yi aşmayın
yoksa hem kesenize hem sağlığınıza zarar
Viraj yapayım, yol yapayım , bu ayakları bırakın
fazlaca toplu gezmeyin, tek tek gezin
efendi efendi kenardan kenardan gidin
bütün arabalara saygılı olun
motorculuk falan bunlar boş işler
o kadar araba süren var arabacılık diye bir şey varmı
motorda alt tarafı bir taşıt
freni tutmaz, tekeri kayar, hızlı gitse virajı alamaz
motoru yatırma falan bunlar yarış pistinde olacak işler
ufak çocuklar, sizde fazla gezmeyin ders çalışın
annelerinizin sözünden çıkmayın
şaka yapmıyorum, bu işlerin sonu kötü biter ,
hadi siz neysede, insan kalabalık zaten,
o kadar özendiğiniz motorunuz da hurdaya çıkar
kaza haberlerini okuyun, özellikle bugün
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Ben baya bu motor işinden sıkıldım , araba daha iyi gelmeye başladı gözüme, şu an bayram tatili için otobandan Bursa dan Bolu ya doğru giderken yolda iki tane 1200 gs solladım, yani şöyle bir baktımda gözüme kötü geldi, belki benim motoru satıp küçük skuter alıp kenardan köşeden işe eve gidip gelmek daha mantıklı gözükmeye başladı yada bir tane kros motor alıp sadece dağ bayır gezmek en iyisi galiba 125 lik en fazla.
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Hayırdır Ümit Bey Kısa mı Sürdü Moto Aşkın Kim soğuttu pek dertlenmişsin...:bounce:
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Ben baya bu motor işinden sıkıldım , araba daha iyi gelmeye başladı gözüme, şu an bayram tatili için otobandan Bursa dan Bolu ya doğru giderken yolda iki tane 1200 gs solladım, yani şöyle bir baktımda gözüme kötü geldi, belki benim motoru satıp küçük skuter alıp kenardan köşeden işe eve gidip gelmek daha mantıklı gözükmeye başladı yada bir tane kros motor alıp sadece dağ bayır gezmek en iyisi galiba 125 lik en fazla.

Ümit Hocam bu ne hal?
Bayram pek iyi geçmedi galiba.Birdenbire neden soğudunuz motosikletlerden?
Ne güzelde inazumayla keyifli keyifli geziyorsunuz.Bence siz büyük motorun masrafıda büyük olur diye stres yaptınız.
Bu saatten sonra motosikleti bırakabileceğinizi hiç zannetmiyorum.
Akşama gelinde toplantıya biraz kafanız dağılsın.Gençlere öğütler vermek tabiki de güzel ama,kötü alışkanlıklar edineceklerine, hep beraber motorla efendice gezmeleri bence çok daha güzel.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:49 ----------

Akşam için saat 19.30'da carrefourun neresinde toplanılacak?
Farklı yerlerde toplanma olmasın diye soruyorum.
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Merhaba arkadaşlar, Nevin Hanım ve Osman Bey,
Motosiklet güzel hatta oyuncak gibi çok seviyorum, fakat bazen hani bilgisayar, atari oyunlarında gibi hissediyorum, oyun içinde hakkını kaybettiğin anlarda yedek oyun canı ile yola devam ediyorsun ve en sonuncudada gümleyebiliyorsun, motosiklettede aynısı oluyor, bir çok kaza tehlikesi geçiriyoruz işte bunlar kaybedilmiş haklar ve yedeklerle devam ediyoruz, inşallah yedek hakkımız çoktur.Bugün Bursalı birisi Marmarise giderken motorla virajı alamamış, rahmetli olmuş , yine geçenlerde Eskişehirli birisi virajı alamayıp rahmetli olmuştu yani hız yapılmazsa belki şansımız olabilir, işte o yüzden bu motor muhabbetlerinden ben bıktım aslında (yol yapmak, viraj yapmak, hız yapmak, motoru çok yatırıp lastiğin insafına kalmak vb.)
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
Evet arkadaşlar bir süre ara verdiğimiz toplanılara yenıden başlıyoruz ilk toplantımız
Tarih : 1 ağustos 2014 cuma
Yer : Dobruca daki buski sosyal tesıslerı
saat: 20:00
yeri bilmeyenler için saat 19:30 da Nilüfer Carrefour dan hareket edicez gıdeceğimiz yer zaten 5 dakıka mesafede duruma göre akşam şehirde kısa bir gece turuda yapacağız...

1-search16 (Coşkun)
2-memduhb (Memduh)
3-Nevin Hoca
4-Aykut(Belki)
5-Pınar(Belki)
6-On Numero(Belki)
7-eXcitinG
8-onur
9-gökhan
10-yunus emre (MrMaydec)
11-osman (Apices)
12-Sinan Yahşi
13-İsmail Torun
14-Umit Demir
15-Ahmet Özpekin(

arkadaşlar etkinliği buradan da takip edebilirsiniz https://www.facebook.com/events/1540436669509535/
sayfamız: https://www.facebook.com/BursaMotosi..._type=bookmark
toplanma yeri nilüfer carrefourda ki koçtaşın önü saat 19:30 irtibat tel:532 392 4274 memduh
 
Katılım
23 Eki 2013
Mesajlar
512
Ben baya bu motor işinden sıkıldım , araba daha iyi gelmeye başladı gözüme, şu an bayram tatili için otobandan Bursa dan Bolu ya doğru giderken yolda iki tane 1200 gs solladım, yani şöyle bir baktımda gözüme kötü geldi, belki benim motoru satıp küçük skuter alıp kenardan köşeden işe eve gidip gelmek daha mantıklı gözükmeye başladı yada bir tane kros motor alıp sadece dağ bayır gezmek en iyisi galiba 125 lik en fazla.

nekadar ufak ve yavaş okadar tehlikeli bence abi. ne zaman yavaş sürsem motoru sıkıntı yaşıyorum. akan trafikten 5 10 km hızlı sürdüğümde bir problemle karşılaşmıyorum. değişik şeyler. hayırlısı olsun abi.
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
512
Bu akşam mudanyada wolf, kros, apache olan bi gruba takıldım çıkışa kadar siz miydiniz anlamaya çalıştım ama umarım sizdiniz milletse yanlış anlamasınlar :)
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
Bu akşam mudanyada wolf, kros, apache olan bi gruba takıldım çıkışa kadar siz miydiniz anlamaya çalıştım ama umarım sizdiniz milletse yanlış anlamasınlar :)

sanırım bizdik ama akşam değil gece 02:00 civarıydı aynadan gördüğüm kadarıyla motorunuz beyaz hyo ydu sanırım. :)
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
512
Aynen hocam 2 civarı, beyaz hyo gp egzoz :) sizinle whatsapptan da konuşmuştuk özellikle mavi wolf aradım ama karanlıkta seçemedim grup sürüşünüzü de bozup tehlikeye atmak istemediğimden çok yaklaşmadım. Birdahaki gelişinizde eşlik etmek isterim iyi sürüşler :)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
buskı sosyal tesislerinden sohbetten hızımızı alamadık sohbete mudanya yamaç kafede devam ettik ben cok keyifaldım umarım herkez eğlenmiştir katılan herkeze teşekürler sağolun.

https://www.facebook.com/events/1540436669509535/permalink/1542782309274971/

IMG-20140802-WA0000.jpg
IMG-20140802-WA0005.jpg
IMG-20140802-WA0009.jpg
IMG-20140802-WA0011.jpg
IMG-20140802-WA0016.jpg
IMG-20140802-WA0018.jpg
IMG_20140801_200851.jpg
IMG_20140801_200828.jpg
[/IMG]
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst