[Bursa - MT]

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2014
Mesajlar
154
Merhabalar bende uzun süredir forumu takip ediyordum yeni katıldım aranıza Bursa da başka bir etkinlikte katılmak isterim.
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Herkesin Geçmiş Kandili Mübarek Olsun...İftar Organizasyonumuz sonrası Sırada hafta sonu,Kapğıdağ yarım adası,kalmalı kamplı doğa güzelliklerini keşfetmece turumuz var...Bizi takip edin...

[url]http://i.hizliresim.com/V26PLV.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/9vEgq3.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/4Y81q4.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/PvBnPN.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/AZgn70.jpg[/url]

Tofaş Tesislerinin harika iftar yemeği sonrası Ayışığı Gece turumuz...Bu harika organizasyona Katılan ve emeği geçen herkese teşekkürler...(Gündoğdu-Kurşunlu-Yıldız tepe ve değişik köy kahvelerinde çaylanmaca...)

Kapıdağ yarımadası turu, Allah nasip ederse yapacağımız en güzel gezilerden biri olacak. Kısa bilgi verelim. Ortalama 450 km yol katedilecek. Cumartesi akşamı kamp ateşi yakılarak canlı müzik ve muhabbettavan yapacak. Erzak işini herkez kendi yiyeceğini getirecek. Kalınacak yere 3 km uzaklıkta yerleşim alanı var. Extralar buradan ara ara temin edilecek. Geziye katılım durumuna göre hareket saati belirlenecek. (cumartesi sabah hareket)Malum doğal güzellikler çok olduğundan fotoğraf çekimleri için dur kalklar fazla olacak. Yine her gezide olduğu gibi hızı min80 km hıza ulaşabilen ve sınıfı ayırtedilmeksizin tüm motosiklet kullanıcıları katılımcı olabilir. Yüksek cc l,i olupta kaptanı geçmeye kalkanın mola yerine fazla bujileri sökülüp tek silindire indirilecektir haberiniz ola. :cherry: En önemlisi gece sivrisinek saldırılarına karşı mutlaka önlem alınız. Şimdilik fazla tüyo vermayelim. :p Nezaman ballandırsam bi aksilik çıkıyor. Nazaramı geliyoruz ne.:mrgreen:
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Kapıdağ yarımadası turu, Allah nasip ederse yapacağımız en güzel gezilerden biri olacak. Kısa bilgi verelim. Ortalama 450 km yol katedilecek. Cumartesi akşamı kamp ateşi yakılarak canlı müzik ve muhabbettavan yapacak. Erzak işini herkez kendi yiyeceğini getirecek. Kalınacak yere 3 km uzaklıkta yerleşim alanı var. Extralar buradan ara ara temin edilecek. Geziye katılım durumuna göre hareket saati belirlenecek. (cumartesi sabah hareket)Malum doğal güzellikler çok olduğundan fotoğraf çekimleri için dur kalklar fazla olacak. Yine her gezide olduğu gibi hızı min80 km hıza ulaşabilen ve sınıfı ayırtedilmeksizin tüm motosiklet kullanıcıları katılımcı olabilir. Yüksek cc l,i olupta kaptanı geçmeye kalkanın mola yerine fazla bujileri sökülüp tek silindire indirilecektir haberiniz ola. :cherry: En önemlisi gece sivrisinek saldırılarına karşı mutlaka önlem alınız. Şimdilik fazla tüyo vermayelim. :p Nezaman ballandırsam bi aksilik çıkıyor. Nazaramı geliyoruz ne.:mrgreen:

Merhaba. Cumartesiden kast ettiğiniz yarın mı? (26 temmuz).
Yoksa bayramdan sonraki cumartesi mi? (2 ağustos).
Bayramdan sonraki cumartesidir diye tahmin ediyorum ama yine de tarih tam netleşirse karışıklık yaşanmaz diye düşünüyorum.
 
Katılım
30 May 2014
Mesajlar
164
Merhaba. Cumartesiden kast ettiğiniz yarın mı? (26 temmuz).
Yoksa bayramdan sonraki cumartesi mi? (2 ağustos).
Bayramdan sonraki cumartesidir diye tahmin ediyorum ama yine de tarih tam netleşirse karışıklık yaşanmaz diye düşünüyorum.

26 Temmuzda iftar var.
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Merhaba. Cumartesiden kast ettiğiniz yarın mı? (26 temmuz).
Yoksa bayramdan sonraki cumartesi mi? (2 ağustos).
Bayramdan sonraki cumartesidir diye tahmin ediyorum ama yine de tarih tam netleşirse karışıklık yaşanmaz diye düşünüyorum.

26 Temmuzda iftar var.
Kapıdağ 9-10 Ağustos gibi düşünülüyor,iftar konusunda ben bayram hazırlıklarına kitliyim malum,gidenler bizim yerimize de kaynaşsınlar... Bu arada önümüzde ki Cuma (1 Ağustos )şehir içi gezili toplantılarımızı başlatmayı planlıyoruz,şimdiden randevu defterlerinize not ediniz...
 
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
Skutere ara verip bu sabah cbr 125 siyah almis bulunmaktayim
Bi gezi plani varsa artik dahil olmak istiyorum :)
 
Katılım
30 May 2014
Mesajlar
164
Kapıdağ 9-10 Ağustos gibi düşünülüyor,iftar konusunda ben bayram hazırlıklarına kitliyim malum,gidenler bizim yerimize de kaynaşsınlar... Bu arada önümüzde ki Cuma (1 Ağustos )şehir içi gezili toplantılarımızı başlatmayı planlıyoruz,şimdiden randevu defterlerinize not ediniz...
Cumartesi - Pazar boşum bende katılabilirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:01 ----------

Skutere ara verip bu sabah cbr 125 siyah almis bulunmaktayim
Bi gezi plani varsa artik dahil olmak istiyorum :)
Bugün veya yarın için bir etkinlik yapabiliriz :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2014
Mesajlar
154
Uygun bir yerden geçilecekse bende akşama doğru katılabilirim
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
Evet arkadaşlar bir süre ara verdiğimiz toplanılara yenıden başlıyoruz ilk toplantımız
Tarih : 1 ağustos 2014 cuma
Yer : Dobruca daki buski sosyal tesıslerı
saat: 20:00
yeri bilmeyenler için saat 19:30 da Nilüfer Carrefour dan hareket edicez gıdeceğimiz yer zaten 5 dakıka mesafede duruma göre akşam şehirde kısa bir gece turuda yapacağız...

1-search16 (Coşkun)
2-memduhb (Memduh)
3-.
 
Katılım
30 May 2014
Mesajlar
164
Herkesin Ramazan Bayramı kutlu olsun.Nice bayramlara..

---------- Mesajlar birleştirildi - 07:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:18 ----------

Evet arkadaşlar bir süre ara verdiğimiz toplanılara yenıden başlıyoruz ilk toplantımız
Tarih : 1 ağustos 2014 cuma
Yer : Dobruca daki buski sosyal tesıslerı
saat: 20:00
yeri bilmeyenler için saat 19:30 da Nilüfer Carrefour dan hareket edicez gıdeceğimiz yer zaten 5 dakıka mesafede duruma göre akşam şehirde kısa bir gece turuda yapacağız...

1-search16 (Coşkun)
2-memduhb (Memduh)
3-.

Abi şuan tatil işi belli değil, gitmezsem bende gelirim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2014
Mesajlar
154
Beni de ekleye bilirsiniz

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:26 ----------

Skutere ara verip bu sabah cbr 125 siyah almis bulunmaktayim
Bi gezi plani varsa artik dahil olmak istiyorum :)

Hayırlı olsun artık bizde bir tur verirsin artık :)
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Evet arkadaşlar bir süre ara verdiğimiz toplanılara yenıden başlıyoruz ilk toplantımız
Tarih : 1 ağustos 2014 cuma
Yer : Dobruca daki buski sosyal tesıslerı
saat: 20:00

yeri bilmeyenler için saat 19:30 da Nilüfer Carrefour dan hareket edicez gıdeceğimiz yer zaten 5 dakıka mesafede duruma göre akşam şehirde kısa bir gece turuda yapacağız...

1-search16 (Coşkun)
2-memduhb (Memduh)
3-Nevin Hoca
4-Aykut
5-Pınar
6-On Numero(Belki)
7-


Filistin de Şeker Verilecek Çocuk Kalmadıktan Sonra Bayramın Ne Tadı Olur...Yinede Mübarek Ramazanı Hüzünle Uğurluyor Türk Bayrağımın Dalgalandığı Vatanımın ve Tüm Motosiklet camiasının Bayramını Kutluyorum...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Tem 2014
Mesajlar
154
Evet arkadaşlar bir süre ara verdiğimiz toplanılara yenıden başlıyoruz ilk toplantımız
Tarih : 1 ağustos 2014 cuma
Yer : Dobruca daki buski sosyal tesıslerı
saat: 20:00

yeri bilmeyenler için saat 19:30 da Nilüfer Carrefour dan hareket edicez gıdeceğimiz yer zaten 5 dakıka mesafede duruma göre akşam şehirde kısa bir gece turuda yapacağız...

1-search16 (Coşkun)
2-memduhb (Memduh)
3-Nevin Hoca
4-Aykut
5-Pınar
6-On Numero(Belki)
7-


Filistin de Şeker Verilecek Çocuk Kalmadıktan Sonra Bayramın Ne Tadı Olur...Yinede Mübarek Ramazanı Hüzünle Uğurluyor Türk Bayrağımın Dalgalandığı Vatanımın ve Tüm Motosiklet camiasının Bayramını Kutluyorum...

Beni de ekler misiniz
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
Evet arkadaşlar bir süre ara verdiğimiz toplanılara yenıden başlıyoruz ilk toplantımız
Tarih : 1 ağustos 2014 cuma
Yer : Dobruca daki buski sosyal tesıslerı
saat: 20:00
yeri bilmeyenler için saat 19:30 da Nilüfer Carrefour dan hareket edicez gıdeceğimiz yer zaten 5 dakıka mesafede duruma göre akşam şehirde kısa bir gece turuda yapacağız...

1-search16 (Coşkun)
2-memduhb (Memduh)
3-Nevin Hoca
4-Aykut
5-Pınar
6-On Numero(Belki)
7-eXcitinG
8-onur
9-gökhan
10-

iyi bayramlar.
 
Katılım
7 Eyl 2013
Mesajlar
38
Merhaba arkadaslar karsreniz turumu yarıda kesip bursaya gelmek zorunda kaldim, normalde istanbulda yasiyorum. 1 2 gun bursadayim. Bir yöreyi en iyi o yerin motorculari bilir gezmek rehberlik yapmak isteyen varsa 05355070446 cok sevinirim:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst