Merhabalar bende uzun süredir forumu takip ediyordum yeni katıldım aranıza Bursa da başka bir etkinlikte katılmak isterim.
Herkesin Geçmiş Kandili Mübarek Olsun...İftar Organizasyonumuz sonrası Sırada hafta sonu,Kapğıdağ yarım adası,kalmalı kamplı doğa güzelliklerini keşfetmece turumuz var...Bizi takip edin...
[url]http://i.hizliresim.com/V26PLV.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/9vEgq3.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/4Y81q4.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/PvBnPN.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/AZgn70.jpg[/url]
Tofaş Tesislerinin harika iftar yemeği sonrası Ayışığı Gece turumuz...Bu harika organizasyona Katılan ve emeği geçen herkese teşekkürler...(Gündoğdu-Kurşunlu-Yıldız tepe ve değişik köy kahvelerinde çaylanmaca...)
Kapıdağ yarımadası turu, Allah nasip ederse yapacağımız en güzel gezilerden biri olacak. Kısa bilgi verelim. Ortalama 450 km yol katedilecek. Cumartesi akşamı kamp ateşi yakılarak canlı müzik ve muhabbettavan yapacak. Erzak işini herkez kendi yiyeceğini getirecek. Kalınacak yere 3 km uzaklıkta yerleşim alanı var. Extralar buradan ara ara temin edilecek. Geziye katılım durumuna göre hareket saati belirlenecek. (cumartesi sabah hareket)Malum doğal güzellikler çok olduğundan fotoğraf çekimleri için dur kalklar fazla olacak. Yine her gezide olduğu gibi hızı min80 km hıza ulaşabilen ve sınıfı ayırtedilmeksizin tüm motosiklet kullanıcıları katılımcı olabilir. Yüksek cc l,i olupta kaptanı geçmeye kalkanın mola yerine fazla bujileri sökülüp tek silindire indirilecektir haberiniz ola. :cherry: En önemlisi gece sivrisinek saldırılarına karşı mutlaka önlem alınız. Şimdilik fazla tüyo vermayelim.Nezaman ballandırsam bi aksilik çıkıyor. Nazaramı geliyoruz ne.:mrgreen:
Kapıdağ 9-10 Ağustos gibi düşünülüyor,iftar konusunda ben bayram hazırlıklarına kitliyim malum,gidenler bizim yerimize de kaynaşsınlar... Bu arada önümüzde ki Cuma (1 Ağustos )şehir içi gezili toplantılarımızı başlatmayı planlıyoruz,şimdiden randevu defterlerinize not ediniz...Merhaba. Cumartesiden kast ettiğiniz yarın mı? (26 temmuz).
Yoksa bayramdan sonraki cumartesi mi? (2 ağustos).
Bayramdan sonraki cumartesidir diye tahmin ediyorum ama yine de tarih tam netleşirse karışıklık yaşanmaz diye düşünüyorum.
26 Temmuzda iftar var.
Cumartesi - Pazar boşum bende katılabilirim.Kapıdağ 9-10 Ağustos gibi düşünülüyor,iftar konusunda ben bayram hazırlıklarına kitliyim malum,gidenler bizim yerimize de kaynaşsınlar... Bu arada önümüzde ki Cuma (1 Ağustos )şehir içi gezili toplantılarımızı başlatmayı planlıyoruz,şimdiden randevu defterlerinize not ediniz...
Bugün veya yarın için bir etkinlik yapabilirizSkutere ara verip bu sabah cbr 125 siyah almis bulunmaktayim
Bi gezi plani varsa artik dahil olmak istiyorum![]()
Evet arkadaşlar bir süre ara verdiğimiz toplanılara yenıden başlıyoruz ilk toplantımız
Tarih : 1 ağustos 2014 cuma
Yer : Dobruca daki buski sosyal tesıslerı
saat: 20:00
yeri bilmeyenler için saat 19:30 da Nilüfer Carrefour dan hareket edicez gıdeceğimiz yer zaten 5 dakıka mesafede duruma göre akşam şehirde kısa bir gece turuda yapacağız...
1-search16 (Coşkun)
2-memduhb (Memduh)
3-.
Skutere ara verip bu sabah cbr 125 siyah almis bulunmaktayim
Bi gezi plani varsa artik dahil olmak istiyorum![]()
Evet arkadaşlar bir süre ara verdiğimiz toplanılara yenıden başlıyoruz ilk toplantımız
Tarih : 1 ağustos 2014 cuma
Yer : Dobruca daki buski sosyal tesıslerı
saat: 20:00
yeri bilmeyenler için saat 19:30 da Nilüfer Carrefour dan hareket edicez gıdeceğimiz yer zaten 5 dakıka mesafede duruma göre akşam şehirde kısa bir gece turuda yapacağız...
1-search16 (Coşkun)
2-memduhb (Memduh)
3-Nevin Hoca
4-Aykut
5-Pınar
6-On Numero(Belki)
7-
Filistin de Şeker Verilecek Çocuk Kalmadıktan Sonra Bayramın Ne Tadı Olur...Yinede Mübarek Ramazanı Hüzünle Uğurluyor Türk Bayrağımın Dalgalandığı Vatanımın ve Tüm Motosiklet camiasının Bayramını Kutluyorum...