[Bursa - MT]

Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Hayatımda içmediğim limonatayı 3 günde içtim :) :)

Çanakkale işinde bir süre yokum.

Üniversite sınavı sonuçları dolayısı ile ortam gergin.
Çanakkaleye gidiyorum dersem harp çıkar evde :)
 
Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
266
Merhaba motosiklet sever hemşerilerim.
Allahın izniyle kısa zaman içinde motor alıcam. Yaz geldi geçiyor bile. Gezilerinizi buradan takip ediyorum. Kısmet olursa ileride birliktede gezeriz.
Siz çok gezidiğiniz için sormak istiyorum.
Uludağ Bakacak a nasıl gidilir? Hangi rotayı kullanmak gerekir? Yollar motosiklet kullanımına uygunmudur?
En son 20-21 sene önce gitmiştim. Hayal meyal hatırlıyorum ayrıca çok gitmek istiyorum.
Bilen arkadaşlarım yardımcı olabilirlerse çok mutlu olacağım :^)
Herkese hayırlı ramazanlar.
Allah kaza bela vermesin kimseye.
 
Katılım
18 Mar 2013
Mesajlar
570
Arkadaşlar avrupa gezim bitti şu anda evdeyim. en kısa sürede gezi raporumu hazırlayacağım.
 
Katılım
23 Eki 2013
Mesajlar
512
Merhaba motosiklet sever hemşerilerim.
Allahın izniyle kısa zaman içinde motor alıcam. Yaz geldi geçiyor bile. Gezilerinizi buradan takip ediyorum. Kısmet olursa ileride birliktede gezeriz.
Siz çok gezidiğiniz için sormak istiyorum.
Uludağ Bakacak a nasıl gidilir? Hangi rotayı kullanmak gerekir? Yollar motosiklet kullanımına uygunmudur?
En son 20-21 sene önce gitmiştim. Hayal meyal hatırlıyorum ayrıca çok gitmek istiyorum.
Bilen arkadaşlarım yardımcı olabilirlerse çok mutlu olacağım :^)
Herkese hayırlı ramazanlar.
Allah kaza bela vermesin kimseye.

yollar uygun ve zevkli. oteller bölgesinden devam ediyorsun.
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
çok iyidi. bol sohbet, bol limonata, bol hunharca gülüş :D hiç bir aksilik olmamasıda çok iyi oldu.
ben motorun bakımını yaptım çanakkale ye gidelim diyorum :D

bilal yıllık izne bi çıkayım motor uda önümüzdeki hafta alıcam sanırım ozaman gelirim seninle.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:27 ----------

Faceden zevkle takip ettim. Raporunuda merakla bekliyorum.

coşkun kaptan nerdesin yahu sesin soluğun çıkmıyo özlettin kendini.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:30 ----------

Arkadaşlar avrupa gezim bitti şu anda evdeyim. en kısa sürede gezi raporumu hazırlayacağım.

sağ salim dönmene sevindim gezi raporunu bekliyorum bu arada bulgardaki kızları bırakıp nasıl geldin. :))))
 
Katılım
23 Eki 2013
Mesajlar
512
bilal yıllık izne bi çıkayım motor uda önümüzdeki hafta alıcam sanırım ozaman gelirim seninle.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:27 ----------



coşkun kaptan nerdesin yahu sesin soluğun çıkmıyo özlettin kendini.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:30 ----------



sağ salim dönmene sevindim gezi raporunu bekliyorum bu arada bulgardaki kızları bırakıp nasıl geldin. :))))

haberleşelim, gideriz gezeriz abi. bide ne alıyorsun abi?
 
Katılım
26 Nis 2014
Mesajlar
7
Bursa'da ne çok motorcu varmış arkadaş ya. İstanbul'da bu kadar sık motorla karşılamıyorum desem yeridir.

Çevremde benden başka motor kullanan olmadığı için 3 aydır motor kullanmama rağmen gezi tarzı bir şeye katılamadım. Bursa'da, uzak yakın fark etmez düzenlenen gezi olursa katılmak isterim. :)

Mümkünse böbrekleri siz çıkarıp getirmeyin, ben steril bir ortamda çıkarıyorum arkadaşlar. :)
 
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
46
Iyi aksamlar bursanin sayin arkadaslari :)
4 mevsim mont aramaktaim bursaninda yabancisiyim kendi imkamlarim ile (kaybola kaybola ) motomax,start, tekyildiz motosikletcilerini gezdim kafama ahada bu guzel diye bisiy cikmadi onerebileveginiz bir yer var mi arkadaslar ??
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Bursa'da ne çok motorcu varmış arkadaş ya. İstanbul'da bu kadar sık motorla karşılamıyorum desem yeridir.

Çevremde benden başka motor kullanan olmadığı için 3 aydır motor kullanmama rağmen gezi tarzı bir şeye katılamadım. Bursa'da, uzak yakın fark etmez düzenlenen gezi olursa katılmak isterim. :)

Mümkünse böbrekleri siz çıkarıp getirmeyin, ben steril bir ortamda çıkarıyorum arkadaşlar. :)

Böbrek mevzunu anlamadım ama gezi olayını bayram bitimi organize edicez. Planda kapıdağ yarımadası turu var. Bu arada motorsikleriniz nedir. gezilerdeki kurallar dan biri 80-100 km hız arası yol alamaktır. Çok büyükse makina sorun yaşayabilirisniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:54 ----------

Iyi aksamlar bursanin sayin arkadaslari :)
4 mevsim mont aramaktaim bursaninda yabancisiyim kendi imkamlarim ile (kaybola kaybola ) motomax,start, tekyildiz motosikletcilerini gezdim kafama ahada bu guzel diye bisiy cikmadi onerebileveginiz bir yer var mi arkadaslar ??
Yalova yolu aydın bisiklet, pazar pazarı girişi ışıklar motor ve beşyol sevinç motor bakabileceğin diğer alternatifler
 
Katılım
4 Eyl 2009
Mesajlar
46
Tsk ederim yarin sabahtan bunlari gezebilirim zahmet olmassa bunlari googlemapten isaretleyip gonderebilirmisin bazen farkli noktalarda gosterseni sonucu cok dolasiyorum :/
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
2014 BURSA ENDURO festivali.


---------- Mesajlar birleştirildi - 18:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:02 ----------

haberleşelim, gideriz gezeriz abi. bide ne alıyorsun abi?

SYM alıcam bilal; düşük km li 2. el alıcaktım ama vazgeçtim sıfır alıcam salı günü hemde mavi olanından. :)
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
2014 BURSA ENDURO festivali.
https://www.youtube.com/watch?v=8Sk3a4KQy58#t=663

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:02 ----------



SYM alıcam bilal; düşük km li 2. el alıcaktım ama vazgeçtim sıfır alıcam salı günü hemde mavi olanından. :)

Şimdiden hayırlı uğurlu olsun Memduh.
Mavisi de çok ta güzel ama.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:21 ----------

2014 BURSA ENDURO festivali.
https://www.youtube.com/watch?v=8Sk3a4KQy58#t=663

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:02 ----------



SYM alıcam bilal; düşük km li 2. el alıcaktım ama vazgeçtim sıfır alıcam salı günü hemde mavi olanından. :)

Şimdiden hayırlı uğurlu olsun Memduh.
Mavisi de çok güzel ama.
Artık gezilerde kimse tutamaz seni.
Bekliyoruzzzzz.:)

Video içinde sağol,eline sağlık.
 
Katılım
19 Nis 2014
Mesajlar
2
Merhaba arkadaşlar,
Bursa'da motosiklet selesi nerede yaptırabilirim. içine dolgu malzemesi koyup şeklini biraz değiştirmek ve kaplatmak istiyorum.
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Arkadaslar kendime kafami boslatmak ve rahatlamak icin bir haftasonu gunu birlik İznik gezisi planliyorum. Pazar gunu iznik golunde guneslenilebilecek, yuzulebilecek, hatta cadir kurulabilecek, sessiz sakin, temiz, guvenli bir yer onerinizi alabilirmiyim? İznik konusunda uyarilariniz vb var mi?

Not: Cadir sart degil. Pansiyon bulabilirim.


Selamlar,

Cem
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Konu hakkında pek bilgim yok.
Ama oraları bilen arkadaşlar yardımcı olurlar sanırım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst