[Bursa - MT]

Katılım
26 Kas 2013
Mesajlar
39
Merhaba.. Örnek resimler için facebookta sayfam da mevcuttur. Bursa su transfer kaplama sayfamın adı..

Fiyatlandırma ya gelince şöyle bir durum söz konusudur ..

Bu kaplama yöntemi folyo gibi standart bir malzeme ile al kapla şeklinde olmadığı için ve videolarda sadece daldırma aşamasını gösterdikleri için insanların düşünceleri farklı olmaktadır..

Kısaca özetlemem gerekirse bir motosiklet plastik parçasını kaplayacağımızı düşünürsek öncelikle o parçanın çok iyi tesviye edilmesi ve plastik için uygun astarı ve sonrasında dolgu astarı ve sonrada boyası yapıldığında ancak kaplamaya hazır hale gelmektedir.

Bir sonraki aşamada kaplaması yapılır ve verniği atılır.. Şimdi bu işçilikler parçadan parçaya değişeceği için bu işin ücretlendirilmesi doğal olarak parçanın durumuna ve yapılacak işçiliğe göre çıkartılmaktadır..

Ama ben şöyle örnek vereyim pek çok parçaya verdiğimiz fiyatlar bir araba boyacısının o parçaya sadece boya için verdiği fiyattan çoğu zaman daha altında kalmaktadır. Üstelik biz bir boyacıdan daha çok işçilik ve giderimiz olmasına rağmen.

Umarım bu açıklama yardımcı olur.. iyi günler
Ben kaskımı kaplatmak istiyorum fiyat nedir acaba ?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
arkadaşlar çelik fren hortumu isteyen var mı ben yurtdışında getirdim 5 metre kadar kendi motoruma yaptırdım çok güzel oldu resmen yere zımbalıyor metresi 70 tlye geliyor işçilik rakorlar ve hortum dahil
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
motosiklet muayenesine ilk defa gidecekler gemliğe ben bugün gittim çok rahat bütün ışıklara bakıyorlar (benim sinyaller ledli ampul) far ayarı en yukarıda fakat aşağıda diye hafif kusurlu geçti birde fren testi var 15 km hıza kadar çıkıp arka tekeri klitliyorsun snra 5 6 km hızda ön freni pompalıyorsun o kadar benim motosiklette katalitik konvertör iptali var ava filtresi k&n ve kerter havaandırmasında krank filtresi mevcut bunlara bakmadılar bile yeterki yanınızda kaskınız olsun:)
 
Katılım
23 Eki 2013
Mesajlar
512
bugün bajaj pulsarı test ettim.fren vites r125 ten bi eksik kalır yanı yok. hızlanma falan çok hoşuma gitti. ama o elcikler fena titriyor ya. aynalar zaten birşey göstermiyor. elcikler kalitesiz geldi. geçsemmi diye düşünüyorum. ama japondan hintliye geçmek nekadar mantıklı bir hareket olur onu merak ediyorum
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
yok abi pulsar almıcam :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:08 ----------

arkadaşlar motoru sattım bilginize alan arkadaş hayrını gorur inşallah.

Hayırlı olsun Memduh.Motor güzel olunca çabuk satılıyor.:)
Artık yenisini alda hatırlamaya gidelim.
Artı
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
bugün bajaj pulsarı test ettim.fren vites r125 ten bi eksik kalır yanı yok. hızlanma falan çok hoşuma gitti. ama o elcikler fena titriyor ya. aynalar zaten birşey göstermiyor. elcikler kalitesiz geldi. geçsemmi diye düşünüyorum. ama japondan hintliye geçmek nekadar mantıklı bir hareket olur onu merak ediyorum

kalite farkı en azından seni tatmin etmez illa 200 250 cc alacaksan r25i bekkle derim


yok abi pulsar almıcam :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:08 ----------

arkadaşlar motoru sattım bilginize alan arkadaş hayrını gorur inşallah.

abi hayırlısı olsun
 
Katılım
20 Haz 2014
Mesajlar
12
Arkadaşlar SATILIK KTM DUKE 390 Var Haberiniz Olsun Almak isteyenler Mesaj atsın.

2013 Model---4.200 KM de----17.200 Tl----
 
Katılım
26 Tem 2013
Mesajlar
48
biz yeni başlayan iki arkadaşız.toplantılar tanışma etkinlikleri kısa gezintiler olursa katılmayı çok istiyoruz.selamlar herkese
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Hoşgeldiniz.
Ramazan sebebiyle bu aralar pek etkinlik,gezi olmayabilir.Yine de buradan takip edebilirsiniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst