İlerleyen günlerde neden olmasın.
Ayrıca çay, kahve, muhabbet içinde bir yerlerde toplanılabilir.
bu toplantılara motoru olmayanlarda katılabılırmı? :salut::salut:
bu toplantılara motoru olmayanlarda katılabılırmı? :salut::salut:
bu toplantılara motoru olmayanlarda katılabılırmı? :salut::salut:
Bir gün kahve evinde birşeyler içsek iyi olur.Gençler benden önce gereken en güzel cevapları vermişler zaten.
Gruptaki motorlar köpeğin olsun Memduh.
Sensiz toplanmanın tadı çıkmaz ki.
Bir organizasyon ayarlarsın artık.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:11 ----------
İftardan sonra biraz turlamaya çıkacağım.Var mı Nilüfer taraflarında katılmak isteyen,ya da çay içmek için güzel mekan önerecek olan?
Bir ara Özlüce tarafındaki kahve eviydi sanırım iyi diyenler vardı.
Gençler benden önce gereken en güzel cevapları vermişler zaten.
Gruptaki motorlar köpeğin olsun Memduh.
Sensiz toplanmanın tadı çıkmaz ki.
Bir organizasyon ayarlarsın artık.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:11 ----------
İftardan sonra biraz turlamaya çıkacağım.Var mı Nilüfer taraflarında katılmak isteyen,ya da çay içmek için güzel mekan önerecek olan?
Bir ara Özlüce tarafındaki kahve eviydi sanırım iyi diyenler vardı.
Abi anca gördüm.
Daha önce görseydim özlücedeki kafede buluşurduk aslında. Neyse birdahakine![]()
bu toplantılara motoru olmayanlarda katılabılırmı? :salut::salut:
eyvallah arkadaşlar çok sağolun bu sıralar çok yoğunum bu ay 139 saat fazla mesai yaptım gerisini siz düşünün 14 temmuzda yıllık izine cıkacam ozamana kadar da full mesai yapıcam oyüzden gezilere katılamam. size şimdiden iyi eğlenceler.:cat::cat:![]()
http://www.motoron.com.tr/HaberDetay.aspx?ID=1060
Bayran Bitimi konaklamalı rota. Kaçıran Üzülür. Adamlar benden önce aklımdakileri yazmış



















