[Bursa - MT]

Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
İlerleyen günlerde neden olmasın.
Ayrıca çay, kahve, muhabbet içinde bir yerlerde toplanılabilir.
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
bu toplantılara motoru olmayanlarda katılabılırmı? :salut::salut:

Gençler benden önce gereken en güzel cevapları vermişler zaten. :)
Gruptaki motorlar köpeğin olsun Memduh.
Sensiz toplanmanın tadı çıkmaz ki.
Bir organizasyon ayarlarsın artık. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:11 ----------

İftardan sonra biraz turlamaya çıkacağım.Var mı Nilüfer taraflarında katılmak isteyen,ya da çay içmek için güzel mekan önerecek olan?
Bir ara Özlüce tarafındaki kahve eviydi sanırım iyi diyenler vardı.
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
Gençler benden önce gereken en güzel cevapları vermişler zaten. :)
Gruptaki motorlar köpeğin olsun Memduh.
Sensiz toplanmanın tadı çıkmaz ki.
Bir organizasyon ayarlarsın artık. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:11 ----------

İftardan sonra biraz turlamaya çıkacağım.Var mı Nilüfer taraflarında katılmak isteyen,ya da çay içmek için güzel mekan önerecek olan?
Bir ara Özlüce tarafındaki kahve eviydi sanırım iyi diyenler vardı.
Bir gün kahve evinde birşeyler içsek iyi olur.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Gençler benden önce gereken en güzel cevapları vermişler zaten. :)
Gruptaki motorlar köpeğin olsun Memduh.
Sensiz toplanmanın tadı çıkmaz ki.
Bir organizasyon ayarlarsın artık. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:11 ----------

İftardan sonra biraz turlamaya çıkacağım.Var mı Nilüfer taraflarında katılmak isteyen,ya da çay içmek için güzel mekan önerecek olan?
Bir ara Özlüce tarafındaki kahve eviydi sanırım iyi diyenler vardı.

Abi anca gördüm.
Daha önce görseydim özlücedeki kafede buluşurduk aslında. Neyse birdahakine :)
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
eyvallah arkadaşlar çok sağolun bu sıralar çok yoğunum bu ay 139 saat fazla mesai yaptım gerisini siz düşünün 14 temmuzda yıllık izine cıkacam ozamana kadar da full mesai yapıcam oyüzden gezilere katılamam. size şimdiden iyi eğlenceler.:cat::cat::)
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
eyvallah arkadaşlar çok sağolun bu sıralar çok yoğunum bu ay 139 saat fazla mesai yaptım gerisini siz düşünün 14 temmuzda yıllık izine cıkacam ozamana kadar da full mesai yapıcam oyüzden gezilere katılamam. size şimdiden iyi eğlenceler.:cat::cat::)

Bayram sonrası çok gezip acısını çıkarırız o zaman.
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
http://www.motoron.com.tr/HaberDetay.aspx?ID=1060

Bayran Bitimi konaklamalı rota. Kaçıran Üzülür. Adamlar benden önce aklımdakileri yazmış

Gerçekten çok güzel bir rota.Birde endro motosiklet olsa tadından yenmez.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:49 ----------

Bu akşam Fsm.bulvarında çift taraflı trafik çevirmesi vardı.Hem de ne çevirme.Akuğur'un önünde kenarda elinde telsizle bekleyen polis ilerde caminin oradakilere haber veriyor.Onlarda çevirip işlem yapıyorlarlar.Diğer yönde babanın kenarında bekleyen poliste hürriyet istikametine gidenleri bildiriyordu.Epeydir bu kadar sıkı çevirme görmemiştim.Yönü buralara düşenler dikkat etsin. :)
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Geçen hafta çarşamba günü Bursa Mt den 5 arkadaş ( ben, zakir,emre,enes,bilal) Erdek/Ormanlıya 2 gece 3 gün kalmaya gittik.

Pansiyonda kaldık. Yüzdük. Sohet ettik. Çok eğledik
100 küsür residen 10-15 tanesini koyabileceğim anca.




Bilal ( bakmayın böyle sert poz verdiğine , deli gibi gülen biri :) )




Zakir




Enes





Emre






Ben










Bilalin motoru




---------- Mesajlar birleştirildi - 15:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:51 ----------

Devamı geliyor ...

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:53 ----------

Benim motorum :)





Sabah kahvaltısında. Zakir ile ben. Biz doymamışız hala yiyoruz :)




Emre




Motorlar






Marketten ekmek alıp gelirken ben :))




Pansiyonumuz









---------- Mesajlar birleştirildi - 16:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:05 ----------



---------- Mesajlar birleştirildi - 16:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:10 ----------

Buda cuma günü eve dönüşün son fotoğrafı.
Motor kirlendi baya.


 
Katılım
23 Eki 2013
Mesajlar
512
çok iyidi. bol sohbet, bol limonata, bol hunharca gülüş :D hiç bir aksilik olmamasıda çok iyi oldu.
ben motorun bakımını yaptım çanakkale ye gidelim diyorum :D
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Gençler sizlere imrenmemek elde değil.Çok güzel gezip eğlenmişsiniz.Allah birlikteliğinizi, muhabbetinizi bozmasın.
Bu yaşta bulduğunuz bu imkânların kıymetini bilin.Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
516
Bol bol güldük.Sohbet ettik.Eglenceli bir geziydi.Limonataların tadı damağımda :D
Bilal Ağustos ta yaparız :) kimsenin işi olmazsa.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst