- Katılım
- 16 Nis 2008
- Mesajlar
- 173
Bence hiçbirşey için kendini sınırlama Çakabey ,zaten sen bunu yapsanda insanlara olan sevgin ve iyi niyetin buna asla müsade vermeyecektir,ve asla kıramayacaksın onları...
ibrahim abi ayıpsın tabiiki de Mami için korteje 2 motorla birden katılıcam,akrobat gibi:cherry:
Hepiniz harika arkadaşlarsınız
işte olay bu :cat: