Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 9 Şub 2006
- Mesajlar
- 336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm.Bursalı motorcu kardeşler aşağı yukarı 3 aydır Bursa'da yoktum ve motoruma binemedim 2 ğün önce geldim Bursa'ya gelir gelmez motorun yağ,yağ filtresi,akü ne var ne yok değiştirdim bakımını yaptım herşeyi tamam artık güzel bi tur atim dedim bi baktım iki yaylanmada ön amartisörün her tarafı yağ doldu :cyclopsan iki tarafında keçeleri patlamış :salut: doğru Duran kardeşler honda servisine gittim iki keçeye 100 tl. eksilen yağ için iki kutu yeni yağ oda 20 tl. işçilikte 50 tl. yani toplam 170-180 gider dedi bende kalsın dedim
r: şimdi işi temiz vijdanlı bir tamirci arıyorum bulursam yaptıracağım keçeleri piyasada çok daha ucuza alacağımı tahmin ediyorum :silent: sizler ne dersiniz varmı öyle tanıdığınız bi tamirci :silent: aslında ben sökeceğim ama alet edavat yok
ale:
