[Bursa - MT]

Katılım
15 May 2008
Mesajlar
15
arkadaşlar benim hafta sonlarımı dolduran meşguliyetim son bulmuş bulunmakta... kısmet olurs bu hafta ANKARA'ya gitmeyi planlamaktayım. havalardan yana bi terslik olmazsa cuma akşamdan ki pek sıcak bakmıyorum, en geç cts sabah karşı (kuşluk vakti) yola çıkacağım. ameliyat olan teyzemi ziyaret edip, pazar öğlen yola çıkmayı planlıyorum. yol yarenliği yaparım, benimde görmek üzere dostlarım, akrabalarım var diyen olursa birlikte gideriz. sağ salim dönebilirsem sizler ile de yaşadıklarımı paylaşmak adına burda olacağım :):):) sevgiler, saygılar...
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
arkadaşlar benim hafta sonlarımı dolduran meşguliyetim son bulmuş bulunmakta... kısmet olurs bu hafta ANKARA'ya gitmeyi planlamaktayım. havalardan yana bi terslik olmazsa cuma akşamdan ki pek sıcak bakmıyorum, en geç cts sabah karşı (kuşluk vakti) yola çıkacağım. ameliyat olan teyzemi ziyaret edip, pazar öğlen yola çıkmayı planlıyorum. yol yarenliği yaparım, benimde görmek üzere dostlarım, akrabalarım var diyen olursa birlikte gideriz. sağ salim dönebilirsem sizler ile de yaşadıklarımı paylaşmak adına burda olacağım :):):) sevgiler, saygılar...

Valla gelmeyi çok isterdim görmek ve ziyaret etmek istediğim çok kişi var ankarada...Lakin sınava bir hafta kala böyle bir kaçamak hiç hoş olmaz...:cherry:
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
435
ya beyler bu aralar havalar ısındı diyemi bilmem motor kazalarıda artmaya başladı arkadaşımın omzu kırıldı platin takılıyo eve gelirken de 2 kişi girmişti birbirine Allah sonumuzu hayır etsin
 
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
107
90 model kırmızı renk km.sini bilmiyorum akrabamın motor dükkanında,motor aşağıda bakım yapılıyor görmek isteyen olursa ilgilenirim.akrabam olduğundan dolayı içiniz rahat olsun ben alacaktım motoru doğum olunca param yetişmedi mz aldım.akrabam bana veriyordu bi kaç suzi kawa vardı onlar sana gelmez dedi o yüzden içiniz rahat olsun.

başka modeller de mevcut benimle gittiğiniz zaman motorun neyi var neyi yok herşeyi açık ve net şekilde öğrenirsiniz scooter ve diğer modeller fark etmez her türlü yardımcı olmaya elimden geldiğince yardımcı olurum.ben akrabam dükkan açmadan önce 2.800 lük güzel bi kazık yedim.allah kimseye yedirtmesin.:):cat: yanlış anlaşılmasın motorlardan hiç bir karım yok sadece motorcu motorcuya yardım felsefesi :):p:cat:

538 208 39 04 [email protected]

ya proggressive arkadasım su motorun resmını bı koysana suraya valla merak ettım mumkunse tabıı..
 
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
90
yakışıklı duruyor aslında , aklımı çelmeye başladı ne yalan soyliyim.

aga sana söyle diyeyim ölü japon 1000 tane diri çinliye bedeldir gerisini sen düşün ölü değişim modelsiz olmasından yanlış anlaşılmasın haa:p
vallaha param çıkışsaydı ben alacaktım ne yalan söyleyeyim.ama maalesef mz le yetinmek zorundayız (şimdilik)
bunu bide iki versiyonlu kullanma özelliği varmış bende yeni öğrendim bi böyle resimdeki gibi granajlı bide granajları çıkarıp touring tarzı yane...
not:resimdeki sıfır hali

barannet özeline msj attım ben çıkıyom şimdi yarına ölmez sağkalırsak görüşürüz:p:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
57
Herkese selamlar.Yeni üye oldum.Bir kaç haftadır araştırma yapıyorum.İlk defa motosiklet alacağım.Acemi olarak en uygun motoru seçmekte bayağı zorlanıyorum.Bu gün KINRO marka motorlar gördüm.Bir hayli güzel görünüyorlar.Hindistan malıymış.Fakat forumlarda yada arama motorlarında bu motorlarla ılgılı yetrınce bılgıye ulaşamadım.KINRO motorları hakkında bılgısı yada gorusu olan arkadasların yardımına ıhtıyacım var.
 
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
107
Herkese selamlar.Yeni üye oldum.Bir kaç haftadır araştırma yapıyorum.İlk defa motosiklet alacağım.Acemi olarak en uygun motoru seçmekte bayağı zorlanıyorum.Bu gün KINRO marka motorlar gördüm.Bir hayli güzel görünüyorlar.Hindistan malıymış.Fakat forumlarda yada arama motorlarında bu motorlarla ılgılı yetrınce bılgıye ulaşamadım.KINRO motorları hakkında bılgısı yada gorusu olan arkadasların yardımına ıhtıyacım var.

oncelıkle aramıza hosgeldın arkadasım,:rendeer:valla o dedıın markayı bende ılk defa duyuyorum sana yardımcı olamıcam,,

aga sana söyle diyeyim ölü japon 1000 tane diri çinliye bedeldir gerisini sen düşün ölü değişim modelsiz olmasından yanlış anlaşılmasın haa:p
vallaha param çıkışsaydı ben alacaktım ne yalan söyleyeyim.ama maalesef mz le yetinmek zorundayız (şimdilik)
bunu bide iki versiyonlu kullanma özelliği varmış bende yeni öğrendim bi böyle resimdeki gibi granajlı bide granajları çıkarıp touring tarzı yane...
not:resimdeki sıfır hali

barannet özeline msj attım ben çıkıyom şimdi yarına ölmez sağkalırsak görüşürüz:p:cherry:

hafta sonu zafer parkının orda bulussak su motoru gorsek olabılırmı?
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
57
Motosikleti biraz daha yakından inceledim.Kaba hatları olmayan,sıkı bir görüntüsü var.İkide resim çektim ama buraya nasıl koyacağımı bulamadım.Hatta satıcı motoru çalıştırdı sesini duymak istedim.4000 devire kadar motor gayet düzenli bir devir artışı sergiledi, fakat daha sonra motordan ara ara ufak öksürmeler gemeye başladı.Satıcı bunun 0km motorlarda genelde rastladıklarını avans ayarlarıyla ilgili olduğunu söyledi.Resim konusunda yardımcı olursanız fotoları yayınlarım

 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
90
Herkese selamlar.Yeni üye oldum.Bir kaç haftadır araştırma yapıyorum.İlk defa motosiklet alacağım.Acemi olarak en uygun motoru seçmekte bayağı zorlanıyorum.Bu gün KINRO marka motorlar gördüm.Bir hayli güzel görünüyorlar.Hindistan malıymış.Fakat forumlarda yada arama motorlarında bu motorlarla ılgılı yetrınce bılgıye ulaşamadım.KINRO motorları hakkında bılgısı yada gorusu olan arkadasların yardımına ıhtıyacım var.

aramıza hoş geldin kardeş.motor almayı düşünüyorsan yardımcı olurum ha illada çin diyorsan az sabret 2-3 aya yeni modeller çıkıyor piyasaya.aman haa aldanma sakın hindistan felan hikaye çin malı kinro.

MOTORACER125.
hafta sonu zafer parkının orda bulussak su motoru gorsek olabılırmı?[/QUOTE]

kardeş kusura bakma geç kaldın dün akşam 3.500ytl ye sattık bi arkadaşa.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
57
Brannet teşekkürler.Umarım resimleri eklemeyi becermişimdir.
kinro2uu3.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
90
Brannet teşekkürler.Umarım resimleri eklemeyi becermişimdir.
kinro2uu3.jpg
[/URL][/IMG]

kardeş aldanma sen bunlara çin hepsi hikaye hindistan felan.gir sitesine bak bakayım kocaman bi çin görceksin:) yanında bandit s var alma gücün varsa tavsiye ederim onu bak :D
genede sen bilirsin.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
57
aramıza hoş geldin kardeş.motor almayı düşünüyorsan yardımcı olurum ha illada çin diyorsan az sabret 2-3 aya yeni modeller çıkıyor piyasaya.aman haa aldanma sakın hindistan felan hikaye çin malı kinro.

MOTORACER125.
hafta sonu zafer parkının orda bulussak su motoru gorsek olabılırmı?

kardeş kusura bakma geç kaldın dün akşam 3.500ytl ye sattık bi arkadaşa.[/QUOTE]

Bahsettiğin motor sanırım 600cc.Benim için güçlü bir makina.Onun hızıyla baş edemem.Fakat dediğin gibi illa ki çin olsun diye bir niyetim yok.Bütçeme göre 2.el sağlam bir motor da işimi görür.Resimdeki motorların tarzının "naked" olduğunu sanıyorum.Bu tarz motorlar daha çok gözümü dolduruyor.
 
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
90
kardeş kusura bakma geç kaldın dün akşam 3.500ytl ye sattık bi arkadaşa.

Bahsettiğin motor sanırım 600cc.Benim için güçlü bir makina.Onun hızıyla baş edemem.Fakat dediğin gibi illa ki çin olsun diye bir niyetim yok.Bütçeme göre 2.el sağlam bir motor da işimi görür.Resimdeki motorların tarzının "naked" olduğunu sanıyorum.Bu tarz motorlar daha çok gözümü dolduruyor.[/QUOTE]

kardeşim gel sen beni dinle sana 125 ybr veya cg titan temizinden bakalım gözün kapalı dünyayı gezersin için rahat olur hem yedek parçalarıda uygun.ne dersin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst