[Bursa - MT]

Katılım
15 May 2008
Mesajlar
90
Arkadaşlar Pazar Günü Inegöle Geziye Ne Dersiniz.biraz Rahatlar Hemde Tanışmış Oluruz.pazar Sabahtan Buluşuruz.ilgilenenler Buraya Yazsın Veya Beni Arasın.538 208 39 04

alooooo nerdesiniz yahu
arkadaşlar ben çıkıyom hep bişeyler yapalım tanışalım diyonuz işte fırsat.yarın buluşma noktası ve saatini belirtirim.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
15
inegölde bi arkadaş var o bizi karşılayıp gezdircek bizi.
ya zaten nereye gitmemiz önemli değil bence maksat tanışıp birlikte bişeyler yapmak.

arkadaşlar, bu hafta ankara yolculuğumu hava durumu münasebeti ile ertelemek durumunda kaldım. bu akşam konu hakkında katılımda bulunup, bulunamayacağımı burdan yazarım. sevgiler...
 
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
90
arkadaşlar her bütçeye uygun olacağını düşünüyorum bu gezinin.nerde motorcu dostluğu-ruhu.hadi canlanın biraz yahu.siz sıkılmadınızmı yalnız gezmekten yoksa sırf lafdamıydı o.4 zamanlı motor 20 ytlye rahatlıkla gezer ben iki zamanlıyla katılıyom hadin yapmayın gözünüzü seveyim.

kuanza kardeşim ve diğerleri 2006 model honda cg titan 10.000km anahtar değmemiş değişen hiç bir şeyi yok.kız gibi makine.3.500ytl istiyor arkadaş ilgilenen varsa devreye girer fiyatta bişeyler yapmaya çalışırım.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
90
arkadaşlar, bu hafta ankara yolculuğumu hava durumu münasebeti ile ertelemek durumunda kaldım. bu akşam konu hakkında katılımda bulunup, bulunamayacağımı burdan yazarım. sevgiler...

hem sevindim hem üzüldüm.inşallah planlarsında gideriz gezmeye.zaten geçen gün gelemedim sizle barı böylecene kendimi af ettirmiş olurum:p
akşam 6 da çıkıyom işten.ozaman en son nete bakarım kimler geliyor diye. eğer bi aksilik olmazsa buluşma yeri eski fakültenin orda PO var (Petrol Ofisi)orası uygundur sanırım.
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
hem sevindim hem üzüldüm.inşallah planlarsında gideriz gezmeye.zaten geçen gün gelemedim sizle barı böylecene kendimi af ettirmiş olurum:p
akşam 6 da çıkıyom işten.ozaman en son nete bakarım kimler geliyor diye. eğer bi aksilik olmazsa buluşma yeri eski fakültenin orda PO var (Petrol Ofisi)orası uygundur sanırım.

Orası total yanlışlık olmasın...:bounce:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Hemen şimdi:) evimin yanı çünki:D
Total orası benzin alıp kartçektiğim sabit bir yer..
 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
90
Hemen şimdi:) evimin yanı çünki:D
Total orası benzin alıp kartçektiğim sabit bir yer..

allah allah bende oraya çok yakın oturuyom meskenden aşagı eski fakülte kavşağından sağa dönünce ilk benzinlik dimi.???doğrudur aklımda po olarak kalmış demekki.eee geliyonmu sen ne diyon ???
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Hiç bir zaman söz veremem belli olmaz benim işlerim...
Aylık 1300km yol gezerim zevkine ama hiçbir programa uyamam..
Mayısın 3ünde Tekirdağa gidip geldim feribota binene kadar ben bile bilmiyodum o derece yani:p:p:p
http://tbk1980.spaces.live.com/photos/cns!7DBF403DD033EB7E!114/cns!7DBF403DD033EB7E!1135/
Tanışır geziniriz.. Her hafta gemlik e gidip ordaki motorcuları kaldırıyom bazen izniği turluyoz bazen kumlayı...
Adamlar rahat eder biraz sen kaşınıyom de yeter bıkana kadar gezersin:p:p:p
 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
90
Hiç bir zaman söz veremem belli olmaz benim işlerim...
Aylık 1300km yol gezerim zevkine ama hiçbir programa uyamam..
Mayısın 3ünde Tekirdağa gidip geldim feribota binene kadar ben bile bilmiyodum o derece yani:p:p:p
http://tbk1980.spaces.live.com/photos/cns!7DBF403DD033EB7E!114/cns!7DBF403DD033EB7E!1135/
Tanışır geziniriz.. Her hafta gemlik e gidip ordaki motorcuları kaldırıyom bazen izniği turluyoz bazen kumlayı...
Adamlar rahat eder biraz sen kaşınıyom de yeter bıkana kadar gezersin:p:p:p

kardeş konu o değil benim zoruma giden bazı arkadaşlar yazıyor hadin gezi yapınkatılalım hadi, ne zaman gezeceğiz diye şimdi ufakta olsa hem tanışmak hemde gezmek maksatlı bi gezi yapalım dedik kimseden tık yok.bende anlamadım yane.lafla olmuyor işte bende derim hadin yunanistana gidek diye önemli olan icraat.hem her bütçeyede uygun bu tanışma gezi diye düşünüyorum.
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Ben anladım senin derdini dostum...Bursa sayfası bu yüzden adam olmuyor ya zaten:(
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
bursanın en büyük organizasyonunu ben yuvacık gezisinde gördüm.yanlış mı düşünüyorum beyler

hemen hemen 10 motorsikletli felan gelmişti.çokta güzel bir gün geçirmiştik
 
Katılım
15 May 2008
Mesajlar
90
bursanın en büyük organizasyonunu ben yuvacık gezisinde gördüm.yanlış mı düşünüyorum beyler

hemen hemen 10 motorsikletli felan gelmişti.çokta güzel bir gün geçirmiştik

doğrudur arkadaşım ama ne bileyim ben ankaradayken biri gezinin g sini yazsa 40 kişi cevap verirdi hayal kırıklığına uğradım açıkcası.
bu arada senin motor nasıl memnunmusun sorun çıkarıyormu biraz bilgilendirirmisin.yakıt olayı nasıl?
arada bi bizim yalovadaki şubeye geliyom servise.geleceğim zaman müsaitsen görüşürüz.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
doğrudur arkadaşım ama ne bileyim ben ankaradayken biri gezinin g sini yazsa 40 kişi cevap verirdi hayal kırıklığına uğradım açıkcası.
bu arada senin motor nasıl memnunmusun sorun çıkarıyormu biraz bilgilendirirmisin.yakıt olayı nasıl?
arada bi bizim yalovadaki şubeye geliyom servise.geleceğim zaman müsaitsen görüşürüz.

oldukça memnunum makinemden ne ben onu üzüyorum nede o beni üzüyor. yakıt ise beklediğimden daha az yakıyor.km başı yada 100 km de lt hesaplamadım ama bursaya görükle konutlarına gidiyorum(otobanda allah ne verdiyse) git gel 15-17 ytl civarı bişey yakıyor.ortalama 180 km felan yapıyorum herhalde.geldiğinde mutlaka beklerimm..gelen giden çok olur bana.kapım her zaman açıktır yani
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst