- Katılım
- 5 Haz 2008
- Mesajlar
- 57
yamaha güzel görünüyor.Aşagıdaki nasıl..http://www.sahibinden.com/aciiil_so...kWQQaXQQ7813889WQQpXQQdisplayitem?keyword=ybr
Planın nedir dostum inegölde nereye gidilebilir??
yamaha güzel görünüyor.Aşagıdaki nasıl..http://www.sahibinden.com/aciiil_so...kWQQaXQQ7813889WQQpXQQdisplayitem?keyword=ybr
inegölde bi arkadaş var o bizi karşılayıp gezdircek bizi.
ya zaten nereye gitmemiz önemli değil bence maksat tanışıp birlikte bişeyler yapmak.
yamaha güzel görünüyor.Aşagıdaki nasıl..http://www.sahibinden.com/aciiil_so...kWQQaXQQ7813889WQQpXQQdisplayitem?keyword=ybr
arkadaşlar, bu hafta ankara yolculuğumu hava durumu münasebeti ile ertelemek durumunda kaldım. bu akşam konu hakkında katılımda bulunup, bulunamayacağımı burdan yazarım. sevgiler...
hem sevindim hem üzüldüm.inşallah planlarsında gideriz gezmeye.zaten geçen gün gelemedim sizle barı böylecene kendimi af ettirmiş olurum![]()
akşam 6 da çıkıyom işten.ozaman en son nete bakarım kimler geliyor diye. eğer bi aksilik olmazsa buluşma yeri eski fakültenin orda PO var (Petrol Ofisi)orası uygundur sanırım.
Orası total yanlışlık olmasın...:bounce:
Hemen şimdievimin yanı çünki
Total orası benzin alıp kartçektiğim sabit bir yer..
Hiç bir zaman söz veremem belli olmaz benim işlerim...
Aylık 1300km yol gezerim zevkine ama hiçbir programa uyamam..
Mayısın 3ünde Tekirdağa gidip geldim feribota binene kadar ben bile bilmiyodum o derece yani
http://tbk1980.spaces.live.com/photos/cns!7DBF403DD033EB7E!114/cns!7DBF403DD033EB7E!1135/
Tanışır geziniriz.. Her hafta gemlik e gidip ordaki motorcuları kaldırıyom bazen izniği turluyoz bazen kumlayı...
Adamlar rahat eder biraz sen kaşınıyom de yeter bıkana kadar gezersin![]()
Ben anladım senin derdini dostum...Bursa sayfası bu yüzden adam olmuyor ya zaten![]()
bursanın en büyük organizasyonunu ben yuvacık gezisinde gördüm.yanlış mı düşünüyorum beyler
hemen hemen 10 motorsikletli felan gelmişti.çokta güzel bir gün geçirmiştik
doğrudur arkadaşım ama ne bileyim ben ankaradayken biri gezinin g sini yazsa 40 kişi cevap verirdi hayal kırıklığına uğradım açıkcası.
bu arada senin motor nasıl memnunmusun sorun çıkarıyormu biraz bilgilendirirmisin.yakıt olayı nasıl?
arada bi bizim yalovadaki şubeye geliyom servise.geleceğim zaman müsaitsen görüşürüz.