[Bursa - MT]

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
İnegölde tanıdığım çok iyi bir usta var ama prensip olarak çinli modellere bakmıyor.

Teşekkür ederim,usta olmasa da olur. Baktığımız motosiklet ilandakiyle alakalı olsun yeter.

Çünkü ilana aldanıp 3 motosiklete baktık, hiçbirinin alakası yoktu. :)
 
Katılım
23 Eki 2013
Mesajlar
512
Teşekkür ederim,usta olmasa da olur. Baktığımız motosiklet ilandakiyle alakalı olsun yeter.

Çünkü ilana aldanıp 3 motosiklete baktık, hiçbirinin alakası yoktu. :)

osmangazide adliyenin arkaasında gezer motor var. bir gösterin. samimi biri. motoru alalı 17 bin km oldu. hep oraya götürüyorum. memnunum. tavsiye ederim. kime sorsanız tanır zaten.
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
:bounce:19.30 Da Yamaç Kafede Olucaz ve ordan basacağımız noktalar gözden geçirilecek...:cat:
 
Katılım
24 Ağu 2014
Mesajlar
19
Merhaba arkadaşlar,
İsmim Ömür, Nilüfer'denim. Uzun zamandır forumu takipteydim yeni üye oldum.
B ehliyetim var. Gerçi yaşım 35 ama artık A2 de almanın zamanı geldi sanırım.
Azda olsa scoter tecrübem var, vitesli motor eğitimim yok, fakat arkadaşlar arası sohbetler olsun, eğitim videoları olsun ne nedir biliyorum teorik olarak. Tek eksik pratikte.
Sizlere sorum şu; Bursa'da hangi kurs?
Ayrıca en yakın direksiyon sınav tarihi bilgisini bilen var mı?
Başlangıç olarak tvs apache düşünüyorum.
Şimdiden teşekkür ederim, değerli yorumlarınızı bekliyorum.
 
Katılım
18 May 2013
Mesajlar
49
Merhaba aramıza hoşgeldiniz.
Motosikletde pratik olarak sürüş eğitimi veren kurs ben daha hiç görmedim Bursa'da :D ama otomobil kullanıyosunuz motosiklet videolarından teorik olarak neyin nerde olduğunu nasıl çalıştığını biliyorum diyorsanız 100-250 cc arası bi motorla 10-15 gün de trafiğe cıkmamak şartı ile o ilk korkuyu atlatabilirsiniz.Çünkü aynısını bende yaşadım vitesli moto tecrübem olmammasına rağmen :p 1-2 hafta mahalle, semt içi 1 ay sonra biraz daha uzağa sonra sonra trafik :D ama ekipmansız binmeyi düşünme bile kask ,mont ,dizlik ,eldiven acemi iken herşey olabilir :(
 
Katılım
25 Eki 2013
Mesajlar
228
Daha eve yeni gelebildim, biraz geç oldu ama olsun. :) Bugün güzel bir gezi oldu bu yüzden Nevin hocaya ve Memduh abiye teşekkür ederim her şey için, sakin desem değil surekli 90 100 arası gidildi. (ben ne kadar gide bildiysem artık) Ama olsun sonuçta amaç beraber muhabbet edip beraber gazlamaktı amacımıza ulaştık :) tekrardan teşekkür ederim umarım bir ara yeniden gazlarız.
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
:bounce:Akşam vakti ancak bu kadar güzel kurt dökülebilirdi.Memduh ve Samet'e Güzel ve Samimi sohbetleri için teşekkürler çok keyif aldım...:cat: (Bu tür çat kapı gezileri hep yapalım...)






 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
:bounce:Akşam vakti ancak bu kadar güzel kurt dökülebilirdi.Memduh ve Samet'e Güzel ve Samimi sohbetleri için teşekkürler çok keyif aldım...:cat: (Bu tür çat kapı gezileri hep yapalım...)

[url]http://i.hizliresim.com/kZQE0A.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/nYdE6M.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/0bXyr9.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/Z26Yja.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/mqbEpR.jpg[/url]
[url]http://i.hizliresim.com/M9Qk4g.jpg[/url]

Şehir dışına çıkmasaydım kesin gelirdim.Aklım sizde ve oralarda kaldı.
İnşallah bir sonraki gezide hep beraber güzel bir rota yapabiliriz.Ellerinize sağlık.
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
Arkadaşlar sizin ehliyet dosyasını sınavdan kaç gün sonra hazırladılar? ben aradım ortalama 10 gün sürüyor dediler. berkut'la daha önce görüştüğümde 3 günde hazır olduğunu yazmıştı. ehliyeti cebime koymadan motora binmeyeceğim de o yüzden soruyorum.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Arkadaşlar sizin ehliyet dosyasını sınavdan kaç gün sonra hazırladılar? ben aradım ortalama 10 gün sürüyor dediler. berkut'la daha önce görüştüğümde 3 günde hazır olduğunu yazmıştı. ehliyeti cebime koymadan motora binmeyeceğim de o yüzden soruyorum.

Abi 3 gün dedim ama max 1 haftada olabilir.
Çünkü üstünden zaman geçti yalan söylemiş olmayalım.

Ama öyle uzun bir süre değildediğim gibi max 1 hafta diye düşün. Tabi kursunada bağlı. Benim kurs saolsun hiç eksiksiz ve hızlı halletmişlerdi herşeyi.
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
arkadaşlar bu akşam saat 19:30 da nilufer carfour dakı koçtaşın önunde buluşup biyerlere gıdecez gıdılecek yerler orda kararlaştırılacak herkez davetlidir. :)
tel 0532 392 42 74
.
1-memduh
2-ümit
3-osman abi
4-onur
5-
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Bu akşam 17:00 den sonra Memduh ile gezeceğiz, gelmek isteyen bize katılabilir.

Aksilik olmazsa akşama görüşürüz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:30 ----------

arkadaşlar bu akşam saat 19:30 da nilufer carfour dakı koçtaşın önunde buluşup biyerlere gıdecez gıdılecek yerler orda kararlaştırılacak herkez davetlidir. :)
tel 0532 392 42 74
.
1-memduh
2-ümit
3-osman abi
4-onur
5-



Koçtaş'ın önü son kararınız mı?
Değiştirmeyin artık. :cherry:
 
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
Arkadaşlar sizin ehliyet dosyasını sınavdan kaç gün sonra hazırladılar? ben aradım ortalama 10 gün sürüyor dediler. berkut'la daha önce görüştüğümde 3 günde hazır olduğunu yazmıştı. ehliyeti cebime koymadan motora binmeyeceğim de o yüzden soruyorum.

abi bulundugun bölgede ehliyet alan kişi sayısına göre değişiyor genelde. ama kursla konuşup sıranı (kurs için) öne alabilirsin.

benimde 2 gün gibi sürmüştü yalnıs hatırlamıyorsam.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst