[Bursa - MT]

Katılım
23 Eki 2013
Mesajlar
512
Ööncelikle yeni motorun hayırlı oLsun Berkut. Allah kaza bela vermesin.

aynı olayı milli piyago anadolu lisesinin oralarda başıma geldi Bilal.FSM de sütaşın şirket arabası park halindeki ninjama önden çarptı bayram öncesi. ön çamurluk kırıldı,yan sehpa ayaklığı yamuldu ve farların ve kafa karenajında çizikler :( 1 mt kadar geri geri sürükledi motoru nasıl devrilmedi hayret :p 30-40 cm daha sürüklese arkadaki diğer park halindeki arabayla tost yapacaktı ninjayı :p
evrak konusuna gelince bende ilk defa evrakla uğraştım.o an foto ve tutanak tuttum 2 gün sonra çarpan adamla buluşup bizim mahallede cafede ruhsat,ehliyet ve sigortanın fotokopilerini getirdi bende kendiminkileri alıp dogruca Kocaman Mmoto ya sevise götürdüm ninjayı ordaki çocuk tamam dedi herşey tam kaza raporu oluşturcam dedi şuan haber bekliyorum bende.

abi valla banada aynı şeyi dediler ben güvenemedim adamları ağaç ettim 2 arkadaşı diktim yanlarına tutanak falan aradım :D
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
hayırlı olsun beko. bende motoru satamadım anlaştığımız adam kelek yaptı. bugünde park halindeyken önümdeki park yapmış adam çıkmaya çalışırken motoruma çarptı. gırtlaklamamak için zor tuttum kendimi.



Ööncelikle yeni motorun hayırlı oLsun Berkut. Allah kaza bela vermesin.

aynı olayı milli piyago anadolu lisesinin oralarda başıma geldi Bilal.FSM de sütaşın şirket arabası park halindeki ninjama önden çarptı bayram öncesi. ön çamurluk kırıldı,yan sehpa ayaklığı yamuldu ve farların ve kafa karenajında çizikler :( 1 mt kadar geri geri sürükledi motoru nasıl devrilmedi hayret :p 30-40 cm daha sürüklese arkadaki diğer park halindeki arabayla tost yapacaktı ninjayı :p
evrak konusuna gelince bende ilk defa evrakla uğraştım.o an foto ve tutanak tuttum 2 gün sonra çarpan adamla buluşup bizim mahallede cafede ruhsat,ehliyet ve sigortanın fotokopilerini getirdi bende kendiminkileri alıp dogruca Kocaman Mmoto ya sevise götürdüm ninjayı ordaki çocuk tamam dedi herşey tam kaza raporu oluşturcam dedi şuan haber bekliyorum bende.

geçmiş olsun gün geçtikçe trafikte hayatta kalmak dahada zorlaşıyor dün bende arabaylayım kenarda park edicem dörtlülri yaktım geri geri geliyorum ... çocuğu otobüs şöförü yanımda durdu dik dik bakıyor birbaktım yaşlı başlı adam hiç bulaşmadım elimde kalır diye de nereye kadar bu şekilde devam edecek çok merak ediyorum:pr:
 
Katılım
21 Tem 2010
Mesajlar
66
Merhabalar, bu cuma itibarı ile 1 haftalık yıllık izne çıkıyorum. Henüz bir tatil yeri ayarlamadım fakat, 4-5 günlüğüne (otel önemli değil, yatacak yer olsun yeter :cherry: ) ayvalık tarafına gitme planım var tabi gelen olursa :) durumu müsait olan, gelmek isteyen arkadaş var mıdır?
 
Katılım
23 Eki 2013
Mesajlar
512
anlaştığım adam kelek yapınca bende motoru kışa hazırladım.

-michelin pilot street takım
-ön arka tekerlek rulmanları
-ngk buji
-altın sarısı zincir

motorun gidişi değişti. pilot streetlere bayıldım. çok güzel lastikler tavsiye ederim. daha rodajı bitmedi zorlamıyorum. bi 200 300 km sonra iyice kendine gelecektir. fren performansınında ciddi şekilde artmasını sağladı.
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
512
Hayırlı olsun umarım motorunuzla mutlu olursunuz. Tekeriniz düz bassın, bir araya gelmek isterim hocam :)
 
Katılım
23 Eki 2013
Mesajlar
512
yarın sabah kütahyaya üniversite için ev tutmaya gideceğim motorla. gelmek isteyen varsa gelebilir :D iyi olur gelen olursa hatta :D
 
Katılım
18 Eyl 2012
Mesajlar
791
yarın sabah kütahyaya üniversite için ev tutmaya gideceğim motorla. gelmek isteyen varsa gelebilir :D iyi olur gelen olursa hatta :D

Ben gelirim bilal :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:14 ----------

1 saat içinde yalova yada eskişehire gidebilirm otur otur sıkıldım varmı gelicek? ::gazla:: yada başka bir planı olan varmı uzun zamandır gezmiyorum.

tel no: 0531 256 71 75
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
Motoru aldım arkadaşlar. Mondialden sonra inanılmaz seri geldi. Bu sadece foruma da üye olan Ercan isimli güzel insanı da tanımış oldum. Kendisine bir kez daha teşekkür ediyorum.

Motoru boş vitese geçiremiyorum. Ercan Hocama da sormayı unuttum kendisi boşa almıştı motoru. 250 cc karşılaştırmasında da hyosungun boş vitesinin zor olduğu yazıyordu. acaba pratik bir yolu var mıdır? bir de mondialde direksiyon kilidi direksiyonun altında idi ve herhangi bir bastırma yapmadan çevirerek kilitleniyordu. bu modellerde direksiyon kilidi nasıl acaba? teşekkürler.
 
Katılım
18 Eyl 2012
Mesajlar
791
Motoru aldım arkadaşlar. Mondialden sonra inanılmaz seri geldi. Bu sadece foruma da üye olan Ercan isimli güzel insanı da tanımış oldum. Kendisine bir kez daha teşekkür ediyorum.

Motoru boş vitese geçiremiyorum. Ercan Hocama da sormayı unuttum kendisi boşa almıştı motoru. 250 cc karşılaştırmasında da hyosungun boş vitesinin zor olduğu yazıyordu. acaba pratik bir yolu var mıdır? bir de mondialde direksiyon kilidi direksiyonun altında idi ve herhangi bir bastırma yapmadan çevirerek kilitleniyordu. bu modellerde direksiyon kilidi nasıl acaba? teşekkürler.


Abi hayılrı olsun istersen gezmeye gidelim hemen :)

direksiyon kilidi anahtarı hafif bastırarak sola çevirmen yeter, boş vitesede zamanla alışırsın motor yabancılığından olur bende cbr da ilk başlarda geçiremiyordum.
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
512
Direksiyon kilidi gidonu tamamen sola çevirerek anahtarı da çevirin, anahtarın durduğu noktada gidonu çok hafif sağa çevirin o anda anahtarı da sola çevirin gidon kitlenecektir. Boşa alma meselesi de motor tamamen durmuşken kapatıp açtığınızda ya da ilerlerken geçiyor. Örneğin kırmızı ışıkta boşa almak istiyorsunuz vitesi 1 e kadar düşürüyorsunuz tam durmadan önce hafif yukarı çektiğinizde boşa geçiyor, tabi ne kadar önerilir ayrı konu. Kazasız belasız kullanırsınız umarım.
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
269
Motoru aldım arkadaşlar. Mondialden sonra inanılmaz seri geldi. Bu sadece foruma da üye olan Ercan isimli güzel insanı da tanımış oldum. Kendisine bir kez daha teşekkür ediyorum.

Motoru boş vitese geçiremiyorum. Ercan Hocama da sormayı unuttum kendisi boşa almıştı motoru. 250 cc karşılaştırmasında da hyosungun boş vitesinin zor olduğu yazıyordu. acaba pratik bir yolu var mıdır? bir de mondialde direksiyon kilidi direksiyonun altında idi ve herhangi bir bastırma yapmadan çevirerek kilitleniyordu. bu modellerde direksiyon kilidi nasıl acaba? teşekkürler.


Bende kontrol edip deneme fırsatı yakalamıştım o motoru. gayet güzel motor almış oldun. ben viteslere alışık olmama rağmen o motorda boşa takmak biraz benide zorlamıştı vitesleri biraz sert ama alışınca oluyor.bide debriyaj maneti gevşek onuda gerersin bi ara :) hayırlı olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst