[Bursa - MT]

Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
4
Herkese merhaba.
Motosiklet camiasına yeni katıldım sayılır. Yamaha MT-07 kullanıyorum.
Bursada aktif olarak toplanan bi grup göremedim yada yeni olduğum için.
En kısa zamanda bi etkinlik gerçekleştirsek nasıl olur?
 
Katılım
26 Kas 2013
Mesajlar
39
Motoru aldım arkadaşlar. Mondialden sonra inanılmaz seri geldi. Bu sadece foruma da üye olan Ercan isimli güzel insanı da tanımış oldum. Kendisine bir kez daha teşekkür ediyorum.

Motoru boş vitese geçiremiyorum. Ercan Hocama da sormayı unuttum kendisi boşa almıştı motoru. 250 cc karşılaştırmasında da hyosungun boş vitesinin zor olduğu yazıyordu. acaba pratik bir yolu var mıdır? bir de mondialde direksiyon kilidi direksiyonun altında idi ve herhangi bir bastırma yapmadan çevirerek kilitleniyordu. bu modellerde direksiyon kilidi nasıl acaba? teşekkürler.


Merhabalar öncelikle hyo gt 250'niz hayırlı olsun :) bende hyosung gt 250 naked kullanıyorum çoğalmamıza sevindim bir bakıma Bursa bölümünde.Birkaç sıkıntınız olmuş sanırım. 1.si boş vitese geçirememe , zamanla tabi ki alışacaksınız ancak yağınızı motul 5100 ile değiştirirseniz boş vites probleminiz minimuma inecektir , 2.sine gelirsek gidon kiltleme sorununa yani kontağı kapatıp gidonu sola doğru yatırırken kontağı bir derece daha sola çevirmeniz yeterli olacaktır.Hyosung candır zamanla alıştıkça daha da çok seveceğinize inanıyorum gücüyle ,gidişiyle ,yapısı ve görünümüyle gerçekten faklı bir motor adınıza sevindim.Sıkıntınız olur ise elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım , kazasız mutlu sürüşler dilerim...:king:

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:34 ----------

Selamlar bir arkadaşımın Suzuki V-strom dl 650'si satılıktır.Motor çok temiz bakımları yeni yapıldı , kendisi honda Nc750 aldığı için v-storum'u satılığa çıkarmıştır fiyatı minimuma çekildi ihtiyaçtan satılık düşünen arkadaşlara yardımcı olunur... http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...sorunsuz-dl-650-bas-marsa-git-166905478/detay
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
Merhabalar öncelikle hyo gt 250'niz hayırlı olsun :) bende hyosung gt 250 naked kullanıyorum çoğalmamıza sevindim bir bakıma Bursa bölümünde.Birkaç sıkıntınız olmuş sanırım. 1.si boş vitese geçirememe , zamanla tabi ki alışacaksınız ancak yağınızı motul 5100 ile değiştirirseniz boş vites probleminiz minimuma inecektir , 2.sine gelirsek gidon kiltleme sorununa yani kontağı kapatıp gidonu sola doğru yatırırken kontağı bir derece daha sola çevirmeniz yeterli olacaktır.Hyosung candır zamanla alıştıkça daha da çok seveceğinize inanıyorum gücüyle ,gidişiyle ,yapısı ve görünümüyle gerçekten faklı bir motor adınıza sevindim.Sıkıntınız olur ise elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım , kazasız mutlu sürüşler dilerim...:king:


---------- Mesajlar birleştirildi - 16:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:34 ----------

Selamlar bir arkadaşımın Suzuki V-strom dl 650'si satılıktır.Motor çok temiz bakımları yeni yapıldı , kendisi honda Nc750 aldığı için v-storum'u satılığa çıkarmıştır fiyatı minimuma çekildi ihtiyaçtan satılık düşünen arkadaşlara yardımcı olunur... http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...sorunsuz-dl-650-bas-marsa-git-166905478/detay

çok teşekkürler zafer hocam. ben bu motosikleti çok sevdim. eski sahibi çok da tatlı bir egzoz takmış sesi hem çevreyi rahatsız etmiyor hem de güzel çıkıyor. susturucuyu çıkarmak da mümkün ama toplum düşmanı olmaya gerek yok. artık işe arabayla değil hyo ile gidip geleceğim.

direksiyon kilidi sorununu dediğiniz gibi hallettim. boşa ise halen geçiremiyorum. zamanla alışacağım inşallah. en yakın buluşmada görüşmek dileğiyle:)
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
çok teşekkürler zafer hocam. ben bu motosikleti çok sevdim. eski sahibi çok da tatlı bir egzoz takmış sesi hem çevreyi rahatsız etmiyor hem de güzel çıkıyor. susturucuyu çıkarmak da mümkün ama toplum düşmanı olmaya gerek yok. artık işe arabayla değil hyo ile gidip geleceğim.

direksiyon kilidi sorununu dediğiniz gibi hallettim. boşa ise halen geçiremiyorum. zamanla alışacağım inşallah. en yakın buluşmada görüşmek dileğiyle:)

hyısungunuz hayırlı olsun.. hakkında çok kötü konuşulur ama zamanla kaliteli motor olduğunu görüceksiniz. :)

boşa geçirmek için 1. vitese atın yarım debriyaj yaparak hareket ettirin motoru (5-10 cm kadar) tam bu işlemi yaparken boşa geçirmeye çalışın. geçiceğini görüceksiniz. 1-2 ay içinde tek seferde geçirmeye başlayacaksınız, bu işlemi yapmadan motor hareketsiz haldeyken kesinlikle geçiremezsiniz
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
30 ağustos ta istanbul kemerburgaz gis akademide altın elbiseli adam partisi var , gitmeye niyeti olan varmı, gidebiliriz.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Herkese iyi geceler dilerim.

Bu linkteki motosikleti bilen,tanıyan var mıdır ?

Yahut İnegöl ya da Osmangazi civarında baktırabileceğimiz işinin ehli bir usta ?

Kısmetse bir arkadasım için bakmaya,beğenirsek almaya geleceğiz.
 
Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
266
Herkese iyi geceler dilerim.

Bu linkteki motosikleti bilen,tanıyan var mıdır ?

Yahut İnegöl ya da Osmangazi civarında baktırabileceğimiz işinin ehli bir usta ?

Kısmetse bir arkadasım için bakmaya,beğenirsek almaya geleceğiz.
Sıfırı 3600TL iken 8000km deki bu motora 3200 lira değmez bence.
Arkadaşıma alıcaktık bundan. Başlangıç motoru olacağı için fikir değiştirdik. Rks titanic 150 aldık.
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
30 ağustos ta istanbul kemerburgaz gis akademide altın elbiseli adam partisi var , gitmeye niyeti olan varmı, gidebiliriz.

Vay Ümit Hocam sen yaşıyor musun? :)
Neredeyse yaz bitti seni hiç göremedik :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:56 ----------

Herkese iyi geceler dilerim.

Bu linkteki motosikleti bilen,tanıyan var mıdır ?

Yahut İnegöl ya da Osmangazi civarında baktırabileceğimiz işinin ehli bir usta ?

Kısmetse bir arkadasım için bakmaya,beğenirsek almaya geleceğiz.

Konu hakkında bilgim olmadığı için yardımcı olamayacağım. Bilen arkadaşlar yardımcı olacaklardır sanırım.
Ama motosiklet güzel görünüyor.
Hayırlısı olsun.
 
Katılım
24 Tem 2014
Mesajlar
5
S.a arkadaşlar bursada tanıdık sürücü kursu var mı fiyatta yardımcı olacak ders kurs bişey istemiyorum sınava soksun yeter
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
yarın sınava 3. girişim olacak arkadaşlar. inşallah bu sefer de kalmam:mrgreen: sabah ilk adayım. bana şans dileyin.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Sıfırı 3600TL iken 8000km deki bu motora 3200 lira değmez bence.
Arkadaşıma alıcaktık bundan. Başlangıç motoru olacağı için fikir değiştirdik. Rks titanic 150 aldık.

Konu hakkında bilgim olmadığı için yardımcı olamayacağım. Bilen arkadaşlar yardımcı olacaklardır sanırım.
Ama motosiklet güzel görünüyor.
Hayırlısı olsun.

Değerli cevaplarınız için çok teşekkür ederim,sağolun.
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
arkadaşlar mrb yarın iş çıkışı 16:00 dan sonra mudanya,tırılye yapmayı düşünüyorum katılmak isteyen varsa beklerım.:)
memduh,
tel: 0 532 392 42 74
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst