Merhabalar öncelikle hyo gt 250'niz hayırlı olsun

bende hyosung gt 250 naked kullanıyorum çoğalmamıza sevindim bir bakıma Bursa bölümünde.Birkaç sıkıntınız olmuş sanırım. 1.si boş vitese geçirememe , zamanla tabi ki alışacaksınız ancak yağınızı motul 5100 ile değiştirirseniz boş vites probleminiz minimuma inecektir , 2.sine gelirsek gidon kiltleme sorununa yani kontağı kapatıp gidonu sola doğru yatırırken kontağı bir derece daha sola çevirmeniz yeterli olacaktır.Hyosung candır zamanla alıştıkça daha da çok seveceğinize inanıyorum gücüyle ,gidişiyle ,yapısı ve görünümüyle gerçekten faklı bir motor adınıza sevindim.Sıkıntınız olur ise elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım , kazasız mutlu sürüşler dilerim...:king:
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:34 ----------
Selamlar bir arkadaşımın Suzuki V-strom dl 650'si satılıktır.Motor çok temiz bakımları yeni yapıldı , kendisi honda Nc750 aldığı için v-storum'u satılığa çıkarmıştır fiyatı minimuma çekildi ihtiyaçtan satılık düşünen arkadaşlara yardımcı olunur...
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...sorunsuz-dl-650-bas-marsa-git-166905478/detay