- Katılım
- 1 Ağu 2009
- Mesajlar
- 497
- Konu Yazar
- #1
Selam dostlar,
22-24 Haziran tarihlerinde yapılan Bursa Enduro bahar Şenliği yüksek bir katılımla güzel bir şekilde gerçekleşti.Bizde Düzce ve Sakarya’dan arkadaşlarla toplanıp gittik.çektiğim fotoğrafları sizlerle de paylaşmak istedim.
Hepinize selam ve sevgiler,






















devamı var,
---------- Post added at 22:58 ---------- Previous post was at 22:55 ----------

























devamı var,
---------- Post added at 23:00 ---------- Previous post was at 22:58 ----------










Başka festival,etkinlik ve gezilerde görüşmek dileğiyle,
22-24 Haziran tarihlerinde yapılan Bursa Enduro bahar Şenliği yüksek bir katılımla güzel bir şekilde gerçekleşti.Bizde Düzce ve Sakarya’dan arkadaşlarla toplanıp gittik.çektiğim fotoğrafları sizlerle de paylaşmak istedim.
Hepinize selam ve sevgiler,






















devamı var,
---------- Post added at 22:58 ---------- Previous post was at 22:55 ----------

























devamı var,
---------- Post added at 23:00 ---------- Previous post was at 22:58 ----------










Başka festival,etkinlik ve gezilerde görüşmek dileğiyle,