Bursa Enduro Bahar Şenliği

Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Selam dostlar,
22-24 Haziran tarihlerinde yapılan Bursa Enduro bahar Şenliği yüksek bir katılımla güzel bir şekilde gerçekleşti.Bizde Düzce ve Sakarya’dan arkadaşlarla toplanıp gittik.çektiğim fotoğrafları sizlerle de paylaşmak istedim.
Hepinize selam ve sevgiler,
























devamı var,

---------- Post added at 22:58 ---------- Previous post was at 22:55 ----------



























devamı var,

---------- Post added at 23:00 ---------- Previous post was at 22:58 ----------











Başka festival,etkinlik ve gezilerde görüşmek dileğiyle,
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Bak sen,,:)
Güzel resimler be abi,,
Eğlenmene sevindim.Beraber bir gün inşallah :)
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
keşke ben de oralara yakın olsaydım, ben de gelirdim. güzel bi festival olmuş. paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Vay vay vay !!!
Dostum işte bu! Emeklilik ne güzel .
36 Senedir iş hayatındayım inşallah bende bir gün emekli (???) olurum.İmrendim doğrusu ,hemde burnumun dibinde....
Belli ki güzel zaman geçirmişsiniz.
Paylaşım için teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Bak sen,,:)
Güzel resimler be abi,,
Eğlenmene sevindim.Beraber bir gün inşallah :)
Teşekkürler Özer'cim,işlerin bi hafiflese de beraber yapsak bişiler.

keşke ben de oralara yakın olsaydım, ben de gelirdim. güzel bi festival olmuş. paylaşım için teşekkürler
Festival açısından bakarsak "keşke"nize katılırım,bölge ve mekan açısından bakarsak hiç hayıflanmayın,çünkü siz hemen hemen tüm motorcuların büyük bir özlem duyduğu ve yapmayı planladıkları rotaların başında gelen Karadeniz bölgesindesiniz,yapmış olduğunuz gezileri gıpta ile izliyoruz,umarım biryerlerde karşılaşırız.

Vay vay vay !!!
Dostum işte bu! Emeklilik ne güzel .
36 Senedir iş hayatındayım inşallah bende bir gün emekli (???) olurum.İmrendim doğrusu ,hemde burnumun dibinde....
Belli ki güzel zaman geçirmişsiniz.
Paylaşım için teşekkürler :rendeer:
İşleri çocuklara devrettiğin anda emeklisin dostum,Allah sağlık ve ömür versin nicelerine gideriz İnşallah.
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
48
Resimlere zevkle baktım ve tekrar festivale gidip geldim. Sizi tanıdığıma çok memnun oldum, sohbetler güzeldi. Benim resmimde güzel çıkmış hanii. Selam ve sevgilerimle.
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Resimlere zevkle baktım ve tekrar festivale gidip geldim. Sizi tanıdığıma çok memnun oldum, sohbetler güzeldi. Benim resmimde güzel çıkmış hanii. Selam ve sevgilerimle.

Tanıştığımıza bende çok memnun oldum Muhsin'cim,en yakın zamanda tekrar görüşmek üzere,
Kendine iyi bak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst