BursA cbr 250r kullanıcıları...

Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
166
selam arkadaslar,bende motorumu alalı bırz oldu ama sıteye yenı üye oldum gercekten hareketlı bı ortamı var dıger otumsu sıtelerden cok farkl
bursadan cbr 250 r olan arkadaslarla yorum ve tecrube paylasımı yapmak ısterım tabı dıger tum ıkı tekerleklı aletlerde bunun ıcınde =):bounce:
 
Katılım
25 Tem 2011
Mesajlar
81
Yakalamışken sorayım, hoş geldiniz öncelikle, bu motoru yeni başlayacak birine önerir misiniz? Sizin ilk motorunuz mu? Yorumlarınızı alalım..
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
166
tesekkurler,ben 6 sene oldu motora baslayalı..ılk baslıyacak olan arkadaslar eger gaza gelen bı kısılıge sahıpse bıraz tehlıkelı olabılır cunku motor cıddı serı ve guzel torkluyor...ama neden olmasın kendını buna hazr hısseden herkz bıraz pratıkle baslayabılır...tek sıkıntı güzel bi racing dikkat çekiyor bazen motorlu arkadaslar bıle anayolda otobanda gidon gidona gıdıcek sekılde bakmaya calısıyor,ciddi hazırlıksız yakalanan ve tecrubesız ınsan panıkleyıp basına ıs alabılır...
ayrıyetten nınjadan az yakıyor ve daha rahat bı kullanımı var,virajlarda ciiddi bi rahatlık verıyor,arka teker daha kalın şık duruyor
ön panel şık en azından ve ufak bır modıfıyeyle 600luk ıhtıyacını karsılayacagını sanıyorum
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
bu başlığa çok da gerek yoktu hani bursa da bi sen varsın bir de semih... :) sorsan söylerdik
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
166
Yetkili servis 5 tane motor verdigini soyledi bursada ama bende goremedim cidden baska...
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
trafikte ben de gördüm birkaç tane ama bu forumda sadece ikiniz varsınız bursadan cbr 250 kullanan... neyse hoşgeldin tekrar aktif olman dileğiyle... :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst