- Katılım
- 27 Tem 2011
- Mesajlar
- 166
- Konu Yazar
- #1
selam arkadaslar,bende motorumu alalı bırz oldu ama sıteye yenı üye oldum gercekten hareketlı bı ortamı var dıger otumsu sıtelerden cok farkl
bursadan cbr 250 r olan arkadaslarla yorum ve tecrube paylasımı yapmak ısterım tabı dıger tum ıkı tekerleklı aletlerde bunun ıcınde =):bounce:
bursadan cbr 250 r olan arkadaslarla yorum ve tecrube paylasımı yapmak ısterım tabı dıger tum ıkı tekerleklı aletlerde bunun ıcınde =):bounce: