Burdur'dan motorseverlere merhabalar

Katılım
7 Eki 2013
Mesajlar
1
öncelikle merhaba herkese iyi günler dilerim. 40 yaşındayım.Motosikletle olan tanışmam uzun yıllar öncesine dayanmakta 1990'lı yıllara. 1992 de motosiklet ehliyetimi aldığım zaman pejo panter motorumda alınmıştı. Lise iki'deydim o zaman. 4-5 yıl o motora binmiştim. Tabii evlendikten sonra mecburen araba almak zorunda kalmıştık. Ama yılllardır içimdeki motor hevesi hiçbir zaman geçmedi. Birkaç sene öncesi klasik sınıfında sayılan1974 model jawa 250 sahibi oldum. Hevesim geçince sattım tabii 5-6 ay öncesi. İnternetten araştırırken 250 cc sınıfının en güzel motorlarından birisi olan hyosung gv 250 yi keşfettim. Şu an araştırma içerisindeyim. Temiz bir ikinci el mi yoksa sıfır mı alsam diye düşünüyorum. Sizlerin tavsiyelerini bekliyorum.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Hoşgeldiniz, ::tutkuy::
Bulabilirseniz temiz 2. el her zaman daha iyidir, gv 250 tarzında motorları temiz bulmak nispeten daha kolay.
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
hoşgeldiniz burdurlu birini görmek güzel,bütçe el veriyorsa sıfır alın kafanız rahat olsun,burdurda arastada honda bayisi var ellerinde cbr 250 pcx vs .motosiklet mevcut bi ara gezin inceleyin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst