zion1 Katılım 21 Haz 2007 Mesajlar 2,032 31 Tem 2008 #81 çok geçmiş olsun acil şifalar burcu umarım tez zamanda aramıza dönersin cok üzüldüm yaa :rendeer: olm senin makine de kaza makinesi gibi haa kim binse üzerinden atıyor:farao: Son düzenleme: 31 Tem 2008
çok geçmiş olsun acil şifalar burcu umarım tez zamanda aramıza dönersin cok üzüldüm yaa :rendeer: olm senin makine de kaza makinesi gibi haa kim binse üzerinden atıyor:farao:
efendy_iso Katılım 1 May 2007 Mesajlar 4,036 31 Tem 2008 #82 Geçmiş olsun yavrum benim,nazar değdi sana nazarrr,Allahtan acil şifalar dilerim...
istburak Katılım 17 Eki 2007 Mesajlar 1,006 31 Tem 2008 #83 bune yaaa kaza günümü bugün herkes dökülüyo çok üzüldüm fuarda kendisiyle tanışma fırsatım olmuştu neyse allah beterinden saklasın
bune yaaa kaza günümü bugün herkes dökülüyo çok üzüldüm fuarda kendisiyle tanışma fırsatım olmuştu neyse allah beterinden saklasın
GorkeM1 Katılım 10 Haz 2006 Mesajlar 6,542 31 Tem 2008 #85 Geçmiş olsun.. Umarım en kısa zamanda iyileşirsiniz.
D C R Katılım 20 Ağu 2007 Mesajlar 1,269 31 Tem 2008 #86 Burcu abla çok geçmiş olsun... :cyclopsan Bir an önce iyileşmen dileği ile... :rendeer:
fazer600 Katılım 20 Şub 2006 Mesajlar 363 31 Tem 2008 #87 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. şişko geçmıs ollsn lan malı motorun bende kalsınmı bırazda ben kullanmak ıstıorm soz egsoza bısı yapmıacm
şişko geçmıs ollsn lan malı motorun bende kalsınmı bırazda ben kullanmak ıstıorm soz egsoza bısı yapmıacm
grandboss Katılım 30 Tem 2007 Mesajlar 346 31 Tem 2008 #88 cok geçmiş olsun en kısa sürede iyileşmen dilegiyle :rendeer::rendeer:
huceyn Katılım 13 Şub 2008 Mesajlar 2,838 31 Tem 2008 #89 üzücü bi haber.durumunun iyi olmasına sevindim.geçmiş olsun:rendeermali birader o motoru bi kırklayın ya.artık napıyosan üzerinde)
üzücü bi haber.durumunun iyi olmasına sevindim.geçmiş olsun:rendeermali birader o motoru bi kırklayın ya.artık napıyosan üzerinde)
By Mükemmel Katılım 7 Ara 2006 Mesajlar 1,842 31 Tem 2008 #90 Çok geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum...
ressam_01 Katılım 29 Tem 2006 Mesajlar 1,020 31 Tem 2008 #92 cok geçmiş olsun.allah beterinden saklasın bunada şükür
PIERzig Katılım 30 Tem 2006 Mesajlar 4,311 31 Tem 2008 #93 Çoook geçmiş olsun yauvv bu ne sırasıyla herkes kaza mı yapıyor yav:silent:
vıceroy Katılım 25 Eki 2006 Mesajlar 2,585 31 Tem 2008 #94 Geçmiş olsun acil şifalar dilerim. Şehir içi trafiği şehirler arasından her zaman çok daha tehlikeli.
Geçmiş olsun acil şifalar dilerim. Şehir içi trafiği şehirler arasından her zaman çok daha tehlikeli.
desperadost Katılım 28 Nis 2005 Mesajlar 1,770 31 Tem 2008 #95 geçmiş olsun sağlık dileklerimi yolluyorum ..............
Wallace Katılım 7 Mar 2006 Mesajlar 3,626 31 Tem 2008 #96 hadi yine ucuz atlatmış. allahbeterinden saklasın. geçmiş olsun
ümmet perkitan Seni unutmayacağızNur içinde yat Katılım 20 Haz 2006 Mesajlar 4,166 31 Tem 2008 #98 kardeşim burcu büyük geçmiş olsun,acil şifalar dilerim yeniden aramızda görmek dileğiyle kendine çok çok iyi bak
kardeşim burcu büyük geçmiş olsun,acil şifalar dilerim yeniden aramızda görmek dileğiyle kendine çok çok iyi bak
Tequ Katılım 18 Kas 2006 Mesajlar 4,288 31 Tem 2008 Konu Yazar #100 zion1' Alıntı: çok geçmiş olsun acil şifalar burcu umarım tez zamanda aramıza dönersin cok üzüldüm yaa :rendeer: olm senin makine de kaza makinesi gibi haa kim binse üzerinden atıyor:farao: Genişletmek için tıkla ... Olm hırçın alet bnmki herkes kontrol edemez
zion1' Alıntı: çok geçmiş olsun acil şifalar burcu umarım tez zamanda aramıza dönersin cok üzüldüm yaa :rendeer: olm senin makine de kaza makinesi gibi haa kim binse üzerinden atıyor:farao: Genişletmek için tıkla ... Olm hırçın alet bnmki herkes kontrol edemez