Burcu kaza yaptı (Durumu İyi)

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
çok geçmiş olsun acil şifalar burcu umarım tez zamanda aramıza dönersin cok üzüldüm yaa :rendeer:

olm senin makine de kaza makinesi gibi haa kim binse üzerinden atıyor:farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Geçmiş olsun yavrum benim,nazar değdi sana nazarrr,Allahtan acil şifalar dilerim...
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
bune yaaa kaza günümü bugün herkes dökülüyo çok üzüldüm fuarda kendisiyle tanışma fırsatım olmuştu neyse allah beterinden saklasın
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Burcu abla çok geçmiş olsun... :cyclopsan
Bir an önce iyileşmen dileği ile... :rendeer:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şişko geçmıs ollsn lan malı motorun bende kalsınmı bırazda ben kullanmak ıstıorm soz egsoza bısı yapmıacm:D
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
üzücü bi haber.durumunun iyi olmasına sevindim.geçmiş olsun:rendeer:(mali birader o motoru bi kırklayın ya.artık napıyosan üzerinde:p)
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Çoook geçmiş olsun yauvv bu ne sırasıyla herkes kaza mı yapıyor yav:silent:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Geçmiş olsun acil şifalar dilerim. Şehir içi trafiği şehirler arasından her zaman çok daha tehlikeli.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
kardeşim burcu büyük geçmiş olsun,acil şifalar dilerim yeniden aramızda görmek dileğiyle kendine çok çok iyi bak
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
çok geçmiş olsun acil şifalar burcu umarım tez zamanda aramıza dönersin cok üzüldüm yaa :rendeer:

olm senin makine de kaza makinesi gibi haa kim binse üzerinden atıyor:farao:

Olm hırçın alet bnmki herkes kontrol edemez :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst