çok teşekkürler arkadaşlar
köprücüğümün ağrısından=
diz, kalça, omuz, dirsek, el'deki sıyrıklarımı, eziklerimi hissedemiyorum.
ama
Allah'a şükür iyiyim
işin garibi:
kaza tam 20:00'da oldu ve bir gün önce tam o saatte,
tek başıma antalyadan motor getirdim,
yol boyu tehlike bile atlatmadım.
burda eve 100 m kala yere yapıştım

ale:
+
mali kaza yaptığında motor kullanamıyor diye motorunu ben aldım,
''sen iyileşene kadar bende kalsın'' dedim
bu arada
Allah'tan hayabusa ile bu kaza olmadı,
1- altından nasıl kalkardım (motorun ve parçalarının)
kim ne derse desin:
XT 660 kral motor :mrgreen: bi koruma demiri tüm motoru koruyo