Burcu kaza yaptı (Durumu İyi)

Katılım
3 May 2006
Mesajlar
169
çok geçmiş olsun :rendeer: banada yaya iken araba çarpmıştı ve köprücük kemiğim kırılmıştı acısını bilirim, alçıya alınmadığı için biraz daha sancılı geçiyor o dönem ama merak etme şimdi sağmı solmu kırıldı onu bile hatırlamıyorum :queen:
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Burcu Tekrardan geçmiş olsun.En kısa zamanda iyileşmen dilegi ile;ALLAH şifa versin güzel kardeşim...
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
çok büyük geçmiş olsun burcu:rendeer:
devlet yetkilileri inş. şu bayanlardan B sınıfı ehliyetleri toplarlar da
bizde bu (bayan) sürücü geçinen tayfadan kurtuluruz bir an önce
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
çok teşekkürler arkadaşlar :)

köprücüğümün ağrısından=
diz, kalça, omuz, dirsek, el'deki sıyrıklarımı, eziklerimi hissedemiyorum.

ama Allah'a şükür iyiyim :)

işin garibi:
kaza tam 20:00'da oldu ve bir gün önce tam o saatte,
tek başıma antalyadan motor getirdim,
yol boyu tehlike bile atlatmadım.

burda eve 100 m kala yere yapıştım :pale:

+

mali kaza yaptığında motor kullanamıyor diye motorunu ben aldım,
''sen iyileşene kadar bende kalsın'' dedim :p

bu arada

Allah'tan hayabusa ile bu kaza olmadı,
1- altından nasıl kalkardım (motorun ve parçalarının)


kim ne derse desin:

XT 660 kral motor :mrgreen: bi koruma demiri tüm motoru koruyo :p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Allah'tan hayabusa ile bu kaza olmadı,
1- altından nasıl kalkardım (motorun ve parçalarının)


kim ne derse desin:

XT 660 kral motor :mrgreen: bi koruma demiri tüm motoru koruyo :p

merak etme canım bi yardım kutusu koyardık sitenin girişine login olan atardı bişiler=)


XT nin üstünde bişiler var zaten okutup üfletmek farz oldu :p


Motor parçalansın önemli değil, sen sağlıklısın şuan en önemlisi o :rendeer: geçmiş olsun :rendeer::rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
çok teşekkürler arkadaşlar :)

köprücüğümün ağrısından=
diz, kalça, omuz, dirsek, el'deki sıyrıklarımı, eziklerimi hissedemiyorum.

ama Allah'a şükür iyiyim :)

işin garibi:
kaza tam 20:00'da oldu ve bir gün önce tam o saatte,
tek başıma antalyadan motor getirdim,
yol boyu tehlike bile atlatmadım.

burda eve 100 m kala yere yapıştım :pale:

+

mali kaza yaptığında motor kullanamıyor diye motorunu ben aldım,
''sen iyileşene kadar bende kalsın'' dedim :p

bu arada

Allah'tan hayabusa ile bu kaza olmadı,
1- altından nasıl kalkardım (motorun ve parçalarının)


kim ne derse desin:

XT 660 kral motor :mrgreen: bi koruma demiri tüm motoru koruyo :p

burcu sana birşey olmamış ya önemli olan o ama o motorun eksozo cizilseydi cok sevinirdim :queen::queen:özelikle adanaya gelcem o eksozu çekiclemek için
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Burcucum, çok geçmiş olsun.. En kısa zamanda iyileşip aramıza dönersin umarım :rendeer:

Benzer bir durumda Fenerbahçe 'de bir abla ile denk gelmiştim, şeridi ortalamış gidiyordu, selektör yaptım sola geçti sağından geçerken bir anda arabayı üstüme kırdı, gücü direksiyona yetmediğinden sol açıktan alıyormuş sağ girişleri, görmemiş bile beni aslında, şansa kaldırım alçaktı arabaya sürtündükten sonra kaldırıma çıkıp durabilmiştim.

Tekrar çok geçmiş olsun :rendeer:

Olm gamlı baykus gibisin yaa :pr:

Allah sifa versin burcu umarım en kısa surede iyileşirsin.
Birdaha malinin motoru ile kaza yaparsan su egzostlarıda perte cıkartki sevinemesin dana
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
259
... çocukluğu adanada geçmiş bi motorcu olarak hemşerime Allah tan acil şifalar diliyorum . merak etmeyin köprücük kemiğide en geç 1 ayda kaynar geçer..:rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
30 kişi daha eksoza bişi olsun derse olacak sanırım =) hani 40 kere diyince olurmus ya :p işimiz batıl inançlara kaldı =)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Gemiş olsun tekrar çatlax arkadaşım benim :)

Dayına söyle benim yerime de sıkı sıkı sarılsın sana :mrgreen:

Allah tekrarını göstermesin, buna da şükür..
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
:mrgreen:
omuzanat21.jpg

vasco sitemizin çok sevdiğimiz bayan üyelerinden birinin bu şekilde açık ve tüm çıplaklığıyla derinlemesine çekilmiş bir resmini yayınlamanı şiddetle kınıyorum :queen: bir genç kızın özel hayatına bu kadar girilmez kemik yapısına kadar incelenmez :p

BURCU geçmiş olsun canımcım:rendeer: sen iste biz ekip halinde sana en güzelinden bir köprü yapalım kırılan küçük köprüyü kullanma :cat:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
vasco sitemizin çok sevdiğimiz bayan üyelerinden birinin bu şekilde açık ve tüm çıplaklığıyla derinlemesine çekilmiş bir resmini yayınlamanı şiddetle kınıyorum :queen: bir genç kızın özel hayatına bu kadar girilmez kemik yapısına kadar incelenmez :p

BURCU geçmiş olsun canımcım:rendeer: sen iste biz ekip halinde sana en güzelinden bir köprü yapalım kırılan küçük köprüyü kullanma :cat:

burcuyla telde konuştum telif hakkını verdi resimlerin:p

ama o köprü burcunun değil googleden bi amcanın =)

Çok Çok Geçmiş Olsun.. En Acil Şifalar Dilerim.


çanakkalede orman yangını varmış 2 gündür yoksun hayırdır sedat=)
 
Son düzenleme:
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
burcu çok geçmiş olsun , iyi olmana sevindim . en kısa zamanda aramıza dönmen dileklerimle :cat:

temsili resime bende bi tane ekleyim :queen:
avatar506531gifwc5.jpg

n63575526125641821332rd7.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst