- Katılım
- 1 Tem 2008
- Mesajlar
- 6
geçmiş olsun :rendeer:
Allah'tan hayabusa ile bu kaza olmadı,
1- altından nasıl kalkardım (motorun ve parçalarının)
kim ne derse desin:
XT 660 kral motor :mrgreen: bi koruma demiri tüm motoru koruyo![]()
çok teşekkürler arkadaşlar
köprücüğümün ağrısından=
diz, kalça, omuz, dirsek, el'deki sıyrıklarımı, eziklerimi hissedemiyorum.
ama Allah'a şükür iyiyim
işin garibi:
kaza tam 20:00'da oldu ve bir gün önce tam o saatte,
tek başıma antalyadan motor getirdim,
yol boyu tehlike bile atlatmadım.
burda eve 100 m kala yere yapıştımale:
+
mali kaza yaptığında motor kullanamıyor diye motorunu ben aldım,
''sen iyileşene kadar bende kalsın'' dedim
bu arada
Allah'tan hayabusa ile bu kaza olmadı,
1- altından nasıl kalkardım (motorun ve parçalarının)
kim ne derse desin:
XT 660 kral motor :mrgreen: bi koruma demiri tüm motoru koruyo![]()
Burcucum, çok geçmiş olsun.. En kısa zamanda iyileşip aramıza dönersin umarım :rendeer:
Benzer bir durumda Fenerbahçe 'de bir abla ile denk gelmiştim, şeridi ortalamış gidiyordu, selektör yaptım sola geçti sağından geçerken bir anda arabayı üstüme kırdı, gücü direksiyona yetmediğinden sol açıktan alıyormuş sağ girişleri, görmemiş bile beni aslında, şansa kaldırım alçaktı arabaya sürtündükten sonra kaldırıma çıkıp durabilmiştim.
Tekrar çok geçmiş olsun :rendeer:
:mrgreen:
![]()
Çok Çok Geçmiş Olsun.. En Acil Şifalar Dilerim.
vasco sitemizin çok sevdiğimiz bayan üyelerinden birinin bu şekilde açık ve tüm çıplaklığıyla derinlemesine çekilmiş bir resmini yayınlamanı şiddetle kınıyorum :queen: bir genç kızın özel hayatına bu kadar girilmez kemik yapısına kadar incelenmez
BURCU geçmiş olsun canımcım:rendeer: sen iste biz ekip halinde sana en güzelinden bir köprü yapalım kırılan küçük köprüyü kullanma :cat:
Çok Çok Geçmiş Olsun.. En Acil Şifalar Dilerim.