Burcu kaza yaptı (Durumu İyi)

Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Sitemizin Adana kısmına mensup olan,sivri dilli fakat uzun zamandır forumdaki sessizliğini koruyan Burcu nickli Burcu arkadaşımız dün gece 21.oo sularında kaza yaptı.


Evlerinin yakınlarında yolda uyuz uyuz seyretmekte olan bir bayanın sağından geçmek isteyen Burcu, yine o bayanın tam bir mal gibi sinyal vermeden ve ansızın sağa dönmek için yaptığı hamlenin kurbanı oldu.
Kollar ve bacaklarda küçük sayılacak çiziklerin yanında köprücük kemiğinde büyük bir kırık mevcut. Kendisine çok geçmiş olsun :rendeer:
İş yoğunluğundan dolayı foruma bile giremiyordu.Önümüzdeki 3 hafta boyunca sadece 45 derece oturmaktan başka birşey yapamayacak burcuyu bolbol forumda ve msnde göreceğimizi tahmin ediyorum :p
Merak edenler için söyleyeyim ; Egzosumda yine çizik bile yok :p

Hatırlamayan arkadaşlarımız için Burcu'nun temsili bir resmi ;

 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
geçmiş olsun arkadaşım üzüldüm doğrusu bişeyi yoktur inşallah
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
allah allah geçmiş olsun yaaa.. nooluo böle sürekli kaza haberi alıyoruz..
aman dikkat arkadaşlar, başka haber duymayalım..
 
Katılım
24 Tem 2008
Mesajlar
210

Çok geçmiş olsun Ablacım...

Umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşursun...

Allah beterinden saklasın...
 
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
332
cok gecmiş olsun köprücük kemigi kırıgı bende de olmuştu cok sıkıcı bir durum allahtan acil şifa ve sabır diliyorum
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Geçmiiş olsun ; en kısa zamanda sahalara dönmesi dileğiyle :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
çok büyük geçmiş olsun kardeşim
allah beterinden korusun umarım son kazan olur
kısa zamanda sorunsuz sağlığına kavuşmanı dilerim
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
geçmiş olsun ya kemik kırıldıgına gore saglam halme yaptı herhlde..

nys tatil yapmak için ii bahane smd alcıyı sokup antalyaya kacar bu 3hafta:p
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Burcucum, çok geçmiş olsun.. En kısa zamanda iyileşip aramıza dönersin umarım :rendeer:

Benzer bir durumda Fenerbahçe 'de bir abla ile denk gelmiştim, şeridi ortalamış gidiyordu, selektör yaptım sola geçti sağından geçerken bir anda arabayı üstüme kırdı, gücü direksiyona yetmediğinden sol açıktan alıyormuş sağ girişleri, görmemiş bile beni aslında, şansa kaldırım alçaktı arabaya sürtündükten sonra kaldırıma çıkıp durabilmiştim.

Tekrar çok geçmiş olsun :rendeer:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
çok geçmiş olsun burcucum.üzüldüm,umarım kısa zamanda iyileşirsin.sevgilerimle.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
konuştum şindi, iyiymiş.. köprücük kemiği dışında bi sorunu yok gibi..
kemik kaynamassa ameliyat ediceklermiş..

tequ nun motoru da içler acısıymışş :D geçmiş olsun tülay :p
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Büyük geçmiş olsun...Allah beterinden korusun diyelim:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst