bur-k@ & phaetonw12 buca gölet ve amerikan arabaları :)

Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
bu pazar guzel bir gün geçirdim başta mustafa abim ve yapımda emeği geçen bütün herkese tşk ediyorum :) resimleri mustafa abim çekti .ben foto makinasını getirdim ama hiç açıpda şarjı varmı yokmu bakmamışım :( maalesef şarjı yokmuş :) bizden sonra egeriderslı arkadaşlarımız da geldi :queen:







mustafa abim bu arabaya hayran kaldı :D klaınmıcak gibi değil ki :D





ferhat abiyle pnömatik hakkında konuşuyoruz :)

buda mustafa abiye süprizzz :)

ahmet abilerde gelmişti kendisi yeni motor almış CBF 250 tekrar hayırlı olsun ve güle güle kullansın :)


buca gölet den ayrıldıktan sonra yol üzerinde çağla-badem için durduk :) benm aram pek ii değil zaten tüylü kaşındırıyo iyyğğğ :)

buda ben :D
photo0048gu0.jpg

son olarak bu arabanın bir üst modelini gördük :) ama fotolayamadık yok böyle birşey yaa resmen yürüyen gemi :)
caddy12.jpg

bir dahaki gezide görüşmek üzere :rendeer: :wiinkk: :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel fotolar. . .
güzel pazar. .. .
ahmet abininde yeni motoru hayırlı olsun
 
Katılım
11 Kas 2005
Mesajlar
84
cok guzel arabalar.
bende hastasıyım mustang in. guzel bi gun olmuş..
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
oooo... çok güzel arabalar var. ben şahsen motor kadar otomobilin de manyağı olduğum için fotolar çok ilgimi çekti. elinize sağlık..:rendeer:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
burak, abicim yine yapmışsın yapacağını :) bilirim senin ne kadar amerikan arabası hastası olduğunu, dur bir kaçta senin fotonu ben koyayım :cherry:



 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Burak, ayıp etmişsiniz. insan siteye bir duyuru koyar, böyle böyle, buca gölette amerikan arabaları flan... Esefle kınıyorum...

Güzel bir pazarmış, bizsiz olmuş, sağlık olsun...



O hayran kaldığınız oto 64.5 mustangdır,benimle yaşıttır.

Hocam o zaman siz o kadar da ihtiyar değilsiniz yahu! Ben sizi daha bir ak sakallı - nur yüzlü hayal etmiştim.:queen:

sizin Favoriniz de 64-65 modeller mi? V6 mı V8 mi?
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
4. resimdeki 72-73 mustangden rahmetli asker arkadaşım Ankaradan 85 senesinde icradan 603.000 tl ye (63 ykr şimdiki parayla)almış getirmişti karşıyakaya toplayıp çalıştırmıştık.
Karşıyakadan Menemene kadar yaklaşık 10 litre benzin yakıyordu.

64.5 diye adlandırılmasının sebebi,ilk olarak 1964 senesi mayıs ayında çıkması.
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
Burak, ayıp etmişsiniz. insan siteye bir duyuru koyar, böyle böyle, buca gölette amerikan arabaları flan... Esefle kınıyorum...

Güzel bir pazarmış, bizsiz olmuş, sağlık olsun...





Hocam o zaman siz o kadar da ihtiyar değilsiniz yahu! Ben sizi daha bir ak sakallı - nur yüzlü hayal etmiştim.:queen:

sizin Favoriniz de 64-65 modeller mi? V6 mı V8 mi?


ben nerden bilirdim yaw gelmek istediğinizi :pale: msn sitede kayıtlı ordan ekle beni bir dahaki aktivitemizde seni de çağırırız :)
guzel yorumlar için tşk ederim :)
ayrıca serkan abi resimleri koymuşsun topiciğe tşk ederim :) o mavi arabada benim gönlümün sultanı motordan önce onu alıcam :queen: :p
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
unutmadan yukardaki kamyonet bizim öemr abininmiş onu da orda gördük :)

kırmızı 73-74 mustang değil o araba 71 model mach 1
 
Son düzenleme:
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
orda mustang den başka bu kamyonet de ilgnçti. v8 motorlu hemde :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst