Bunu Görmeniz Lazim.......muhteşem

Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Ters mi olmuşum..... Öyle mi algıladın?..... Bak sen beğenmişsin..... Sana bir anlam ifade etmiş...... Fikrini yazmışsın..... Ben beğenmedim mesela..... Benim fikrimi yazmam yasak mı?....

Sorunu yanıtlayamayacağım çünkü terslik amacıyla eleştiri yapmamıştım.... Üzgünüm.....


Bu arada madem emeğe saygı diyorsun..... Teşekkürler arkadaşım.... Resmi paylaştığın için.....

ok o zaman açıklaman buysa, sorun yok :cat:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
bu alp tunay çok ters bi adamdır :p

herşeyi beğenmez .. cbf 500 ühiç beğenmez :cherry:

Ankarada idi İzmire gitti ..sebep.. Ankarayıda beğenmedi:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Sevgili arkadaşlar,
Şahane resim ona diyecek yok:cat:
Ben başka bir türlü değerlendirme yapmak istiyorum,
En kral offroad koşullarında Amerika'da yapılan testlerde cross motorlar dahil hiç bir arazi aracı beygirleri geçememiştir:queen:Bu motorcu kardeşimizinde beygirleri yakalayabildiğini hiç sanmıyorum.
Çok önemli nokta: Motosikletlerimizin, ki kul yapasıdırlar, yetenek, özgürlük hissi vs. konusunda dünyanın en mükemmel hayvanlarından biriyle karşılaştırılmış olması bile harikadır.:cat::cat::cat:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Evet doğayla iç içe bir ortam ve çeliğiyle beygirlere yetişmeye çalışan onlara birlikte karede yer alan bir cross çu arkadaşımız. Doğa, özgürlük ve motosiklet üçlüsü.

Emeğe saygı
+rep
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bana at avrat silah kavramındaki at ı hatırlattı, onun için anlamlı geldi
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bazen resimleri bir yorum anlamlandırıyor.
Bu resim benim için hiçbir anlam ifade etmemişti.

Yani, basite aldım ya da önemsemedim anlamında değil.
İlgimi çeken bir mesele değildi.

Fakat DenizciMuzaffer'in yorumu beni farklı bir düşünceye itti.
Biz, insanoğlu,
tüm bu mücadelemiz ve yarattığımız teknoloji ile, ortama uyum sağlama konusunda nerdeyiz?

Doğal ortamda, muhteviyatında o beygirlerden onlarcasını barındıran bir güç yetersiz kalabilir mi?

Gibi şeyler.

Bu nedenle fotoğrafı asan arkadaşa ve Denizciye düşünce ufkumda yeni bir pencere açtıkları için teşekkür ediyorum.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Acaba motor mu arkadaş kalmış. Yoksa atlar mı hızlı gidiyo... :mrgreen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst