bunlarda bızım makıneler honda beat&yamaha BWS

Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
28










arkadaslar modıfıyelı beat we bws resımlerınden eklersenız sewınırım bu arada beat benım bws arkadasınn beat ı emnıyet aldı en son vıncle kaldırdılar benım motoru okulun onunden emnıyette de resmını cekmıstım onuda koyuyorum sımdı duran motoru goturmeye hakları warmı we bu sekılde vıncın ustune atmaya hakları warmı sıze soruyorummm arkadaslarrr?? cwp atarsanız sevınırımmm
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
kardeş sende benim gibi eğliyetsizsin her halde ya çok üzüldüm ya bide


bizim yazlıktada jandarmalar dewamlı motorm topluyoda ben bi kaçıyla samimiyim onlar diodiki duran motoru elleme hakkımız yok hiç bişi yapamıyoruz demişlerdi


bi örnek daha benim bi arkadaş daha izmir foçada polisten kaçmış 2 sokak sonra motoru yolun kenarına kitlemiş kaçmış polis motora bakmış bakmış gitmiş sen bi yere sor bakalım dawa açsan nolur die

bie motoru alabildinmi
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
28
ya benı daha onceden gormusler tanıyomlarmıs yanı benı seyır halındeyken yakalayamadıkları ıcın bole yapmıslar yanı bızım pedere ole demısler aldık motoru bıde ustune vınc parası falan werdık burlarda bole yaaaa bısı dıyemıyon kı ısteeee
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
duran motoru elleme hakları yok, seyir halindeyken yakalanman gerekir.
belki sen motoru aldın ama abin yada arkadaşın kullanıyor ne malum
kaldıki motoru yerde sürükler gibi alıp götüremezler
uygun çekici yada aparat kullanmaları gerek, senin malına direkt darp etmişler
ispatlama şansın varsa onlara dava bile açabilirsin...
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
28
ya babam ugrasmak ıstemedıgı ıcın bısı yapmadık bıde motorda plaka takılı olmadıgı ıcın oldu sanırım bunlar war plakkası ama takılı degıldı bılmıyorum ıste baabam ugrasmıycak olunca bende bısı dıyemedımmmm:(:(
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
hic beklemeden dava aç böyle saçmalık oolmaz kesin git dava aççç.. aynı motorun sıfırını verrirler birde motora böyle yaparlarken sen nerdeydin bi kelime söyleyemedin mi puşlise
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
28
nereye bısı dıyon ya adam benım bındıgımı bılıyo motora ehlıyette yok gıtmedım bıle karsıdan ızlemek zorunda kaldım babamda sehırdısındaydı bısı yapamadık ceza yıcez dıye dıceksınız sen motor surmuyon nası yazcak ehlyetsızlıkten ama burda ole bı yazıyolarkııı
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
248
Way şerefsizler Bir Motor öle Mi Alinir Be.bunlar Tam Dayak Istemişler Kardeşim.
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
28
ole tabı yaa dayak ıstedılerde ıstee ah bı ehlıyetım olsaydıda ozmn noluyodu ıstee az dglkı cezasıda ya yazdılarmı en az 1 mılyar yanii
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
87
motorumda plaka yok diosun,ehliyetin de yok
istersen sen bi düşün hatalarını sonra da onlara kız
inşallah aynı hataları tekrarlamassın,plakanı tak,ehliyetini al,tam motorcu ol
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
28
ya tamam doru soluyosunda plakam war ama takılı degıl bundan dolayı goturduler belkıde ztn ama yanı ınsanlar kacıyo koyuyo motoru bıyere bısı yapmıyolar ya da benm motoru aldıklarında o kdr cok plakasız motor wardı kı etrafta duran bı benmkı gıttı yanıı kı onlarda hıc plaka yok yanı
 
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
241
neyse kardeş sen şükret motoru almışın bizim orda çoğu zaman aldıkları motorları wermiyolAR
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst