Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
- Konu Yazar
- #41
:cat::cat: canlı paketlenırmı yahuİrfan kardeşim aslında bende çok istiyorum ama evde Alex adlı kedim var. çok uysal ve mulis bi kedi .Tabiri caizse tavşan-köpek karısımı
gel diosun gleıo gıt dıosun gıdıo
merak ettıgım kafese saldırır mı? hani yüksek bi yere falan koysam ?
işi kumara dökmüşler yanlız araçlar bir harika. tek teker yapan hamster bızım foruma uye mı acaba:queen::queen::queen:
evdeki kedi uysal olmasa bile cam kafeste ve muhafazalı açamayacağı kapaklı bir düzenek olursa kedi besliyor olmak hamster bakamayacağınız anlamına gelmez
zaten hamsterı özgürce evin içinde salıp bırakamazsınız aksi taktirde bundan beni sorumlu tutmayın :cherry: mazallah ummadığınız eşyalarınızı delik deşik bulma ihtimaliniz 100 delerin çok üzerinde ,
ama çok şeker sevimli yaratıklar rabbim onlarada bir özellik kılmış işte ,heleki anneleri doğum yaptığında yavrularına gösterdiği alaka ve ilgi sizleri büyüleyeceğinden eminim,
ben yavrunun birini alıp uzaklaştırıyorum anne hemen sahip çıkıp gidip ağzıyla alıp yuvasına götürüyor ve o neşter gibi dişleriylede zarar vermeyeyim diye bir tutma tekniği varki görülmeye değer..
rabbim her canlıya layık olduğu hüneri verdi, turtıl 2 diş olsa tüm ormanı yerdi, kediler haftada bir gün uçabilse ,dünyadaki serçelerin nesli biterdi...
sağlıcakla her zaman beklerim....:cat:


