bunlarda aile üyelerimiz :)

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
hadi ya vallaha mı :) göndersene iki tane :queen:

sevgili kardeşim başım üstüne , motosikletine atlayacaksın ,güzel bir havayı seçeceksin , çayımı kahvemi içecek istediğin hamsteri beğenip alıp gideceksin fakat kargoya karşıyım hayvanlar telef olmasın yazık :)
 
Katılım
28 Tem 2009
Mesajlar
186
bende beslemiştim zamanında 2 tane gonzalesim olmustu...


yakın olsaydık 1 cift alırdım...superler gercekten...
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
bende baktım yazın yazlığın 2 ci katında kaçırdım bulamadım tabi :cherry:
bidahaki yaza bi gittik ev darma duman (ben yine gelir diye yem bırakmıştım yazık aç kalır):cherry:bi baktım arkadas kocaman olmuş kuzene verdim hala onda xd :cherry:

ondan sonrada 3 gonzales aldım birbirlerini yediler ::stretche
sonuncuda kendi hakkı rahmetine kavuşunca bıraktım fare işlerini :pale::cherry:
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
evet bende bunun şahsen şahidiyim vücut ağırlıklarının yarısı kadar yükleme yapıyorlr:cherry: yem kaplarını dolduruyorum 10 dk. sonra bom boş :)

bu arada bilmeyen arkadaşlar için hayvanlar aleminde hamster hastalık taşımayan tek hayvandır...

Kafeslerine tekerlek gibi bişey var onların dön baba dönelim yapıyolar. :cherry:

Onlardan koymak lazım aslında bu hayvanlar doymuyor çünkü. :queen:
 
Katılım
18 Haz 2010
Mesajlar
473
Siz bence bu işi yarışmaya dökün :p
4_150.jpg

rod00.JPG

p2204_big.jpg
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134

bunlarda benim hamsterlar :)



http://www.izlesene.com/video/bebek-hamsterlar-2/3072289

http://www.izlesene.com/video/sevimli-hamster-lar/2680483

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:58 ----------

bende beslemiştim zamanında 2 tane gonzalesim olmustu...


yakın olsaydık 1 cift alırdım...superler gercekten...

teşekkür ederim sevgili arkadaşım hayvan sevgisi iyi bir şey sitres atmak için bire bir bulunduğum muhit sebebiyle başka hayvan bakma şansım yok köpek bile bakamıyorum bir dönem sibirya kurdu almıştım (hulsky) olmadı şehir içinde hayvan bakmak külfetli fakat bu hayvanları yani hamsterları çocuklarda çok seviyor hem bakmasıda kolay böcek gibi yaşayıp gidiyorlar :)

yakın olsaydın elbette veriridm 2 boğaz eksilirdi hiç olmazsa :queen:
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
280
d77c9aff.jpg

Çok sevimliler. :queen:

Geçen hafta sırf yol yapma niyetine gecenin yarısı Kocaeli'ne gittim.
Evde kedi olmasa ve Kocaeli'nden motosikletle geleceğini bilsem valla bir saniye durmam.
 
Katılım
18 Haz 2010
Mesajlar
473
Tamamen yalan inanmayın arkadaşlar böyle şeylere :p
Dublordu o atlayan :cherry:
 
Katılım
28 Tem 2009
Mesajlar
186
o motorlu carktan olsa da alsak...

formula arabası buldum sahibinden .com da 50 tl :O
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
d77c9aff.jpg

Çok sevimliler. :queen:

Geçen hafta sırf yol yapma niyetine gecenin yarısı Kocaeli'ne gittim.
Evde kedi olmasa ve Kocaeli'nden motosikletle geleceğini bilsem valla bir saniye durmam.

sevgili arkadaşım kocaeline müsait olduğum zamana denk gelirse gelirim sorun olmaz , sana en yakışıklılarından veririm tabiki mt üyesi olmanın ayrıcalığından dolayı , hele şimdi 16 yavru varki görme gitsin :)
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
sevgili kardeşim başım üstüne , motosikletine atlayacaksın ,güzel bir havayı seçeceksin , çayımı kahvemi içecek istediğin hamsteri beğenip alıp gideceksin fakat kargoya karşıyım hayvanlar telef olmasın yazık :)
:cat::cat: canlı paketlenırmı yahu :) İrfan kardeşim aslında bende çok istiyorum ama evde Alex adlı kedim var. çok uysal ve mulis bi kedi .Tabiri caizse tavşan-köpek karısımı :D gel diosun gleıo gıt dıosun gıdıo :D merak ettıgım kafese saldırır mı? hani yüksek bi yere falan koysam ?
Puahahahhahahaha. :queen::queen::queen:

http://www.youtube.com/watch?v=mTP_ZgtZeeg :queen:

Bu kesin dişi hamster sürüşünden belli. :p

http://www.youtube.com/watch?v=uoxR78RxFQo&feature=related
işi kumara dökmüşler yanlız araçlar bir harika. tek teker yapan hamster bızım foruma uye mı acaba :D :queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst