- Katılım
- 28 Eki 2010
- Mesajlar
- 1,767
iyiymiş de xhamster seviyom ben :cherry:
adam haklı beyler dağılın :bounce:
iyiymiş de xhamster seviyom ben :cherry:
hadi ya vallaha mıgöndersene iki tane :queen:
evet bende bunun şahsen şahidiyim vücut ağırlıklarının yarısı kadar yükleme yapıyorlr:cherry: yem kaplarını dolduruyorum 10 dk. sonra bom boş
bu arada bilmeyen arkadaşlar için hayvanlar aleminde hamster hastalık taşımayan tek hayvandır...
bende beslemiştim zamanında 2 tane gonzalesim olmustu...
yakın olsaydık 1 cift alırdım...superler gercekten...
benim kedicikler görmesin onları yoksa hammmmm
Siz bence bu işi yarışmaya dökün
![]()
![]()
![]()
Puahahahhahahaha. :queen::queen::queen:
http://www.youtube.com/watch?v=mTP_ZgtZeeg :queen:
Bu kesin dişi hamster sürüşünden belli.
http://www.youtube.com/watch?v=uoxR78RxFQo&feature=related
![]()
Çok sevimliler. :queen:
Geçen hafta sırf yol yapma niyetine gecenin yarısı Kocaeli'ne gittim.
Evde kedi olmasa ve Kocaeli'nden motosikletle geleceğini bilsem valla bir saniye durmam.
:cat::cat: canlı paketlenırmı yahusevgili kardeşim başım üstüne , motosikletine atlayacaksın ,güzel bir havayı seçeceksin , çayımı kahvemi içecek istediğin hamsteri beğenip alıp gideceksin fakat kargoya karşıyım hayvanlar telef olmasın yazık![]()
işi kumara dökmüşler yanlız araçlar bir harika. tek teker yapan hamster bızım foruma uye mı acabaPuahahahhahahaha. :queen::queen::queen:
http://www.youtube.com/watch?v=mTP_ZgtZeeg :queen:
Bu kesin dişi hamster sürüşünden belli.
http://www.youtube.com/watch?v=uoxR78RxFQo&feature=related