Bumoto/Jinling Calibre 250cc önerir misiniz?

Katılım
30 Eki 2014
Mesajlar
32
Dostum bahsettigin fiyatlara pek alternatif yok maalesef cin malina gireceksen belirli modellere bakmalisin derim. Pulsar onermis arkadas tavsiye ederim. Onun disinda rks felan kullandim 250 gibi degildir ama dengeli saglam motordur tavsiye ederim rks 150 titanic i

Yada apache olmadi birde sekilli olsun diyorsan hizli gitmez ama sorunsuzlugunu okudum forumlarda yuki spitzer var bakmani oneririm.

Digerleri tatmin etmedi ama spitzer iyiymis harbi , hiz tutkum yok ya sadece tipi guzel olsun sikinti cikarmasin yeter bana, belki aldiktan sonra hiz isterim ama boyle basmayan bisey olsa daha iyi istesem de hiz yapamayayim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:24 ----------

Senin bütçen ne? kardeşim ona göre bir şeyler bakalım

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:17 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-megelli-modifiyeli-250-r-184824797/detay

veya dealim bakabilirsin oda uygundur kore malıdır çin değil
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-daelim-super-temiz-kazasiz-buyuk-motor-veya-araba-takasli-177824616/detay

Butcem 5bin abi :) dealim de pahali bana
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
1,000
Bazen sedece yorum yapıyorsunuz bence kullanan birinden 6 vitesin işe yarıyıp yaramadığını öğrenmeniz lazım.
Bende var 2012 model beyaz renkli fanı değiştirmen yeterli onun haricinde abartıldığı gibi kötü bir motor değil rahatlıkla 165 i görüyorsun ki cbr 250 si olan arkadaşım ile çok defa birlikte yol yaptık kafadan sallama değil sadece 5 vites biraz ölü yani 4 de devirli atmazsan 5 e biraz yavaş kalıyor ama biraz geç vites değiştir 4 den 5 onda da sıkıntı olmuyor artı motor olduğu yerde 3 defa sola düştükten sonra grenajı kırıldı bunuda belirtiyim birde öndeki ledlerde sürüce devre olmadığı için zamanla patlıyor ama üşenmez farı sökersen ucuz bir şekilde oda halledilir yakıt olarak da gayet az yakıyor karbüratörlü olmasına rağmen

Ben alıcı olarak inceledim bu motorsikleti ve bir kişiden değil birkaç kişinin deneyimleriydi bunlar. Bak sende pek sorun yok ama fan sorunu var, 5. vites ölü diyorsun. 5 ölü ise 6'nın ne olacağını tahmin etmek zor değil. Ledler patlıyor diyorsun ve lastiklerin değişmesi gerektiğinden bahsetmemişsin bile. Senin saydıkların bir problem değilmi zaten? Yanlış anlaşılmasın bende şuan öğrenciyim bütçem olsa bu fiyata almak isteyeceğim ilk motor bu ama motorun sıkıntıları hakkındada arkadaşı bilgilendirmek istedim. Yoksa önceki yazımdada belirttiğim gibi bakımı vs. düzgün yapılırsa tıkır tıkır binilebilecek bir motor.
 
Katılım
30 Eki 2014
Mesajlar
32
Ben alıcı olarak inceledim bu motorsikleti ve bir kişiden değil birkaç kişinin deneyimleriydi bunlar. Bak sende pek sorun yok ama fan sorunu var, 5. vites ölü diyorsun. 5 ölü ise 6'nın ne olacağını tahmin etmek zor değil. Ledler patlıyor diyorsun ve lastiklerin değişmesi gerektiğinden bahsetmemişsin bile. Senin saydıkların bir problem değilmi zaten? Yanlış anlaşılmasın bende şuan öğrenciyim bütçem olsa bu fiyata almak isteyeceğim ilk motor bu ama motorun sıkıntıları hakkındada arkadaşı bilgilendirmek istedim. Yoksa önceki yazımdada belirttiğim gibi bakımı vs. düzgün yapılırsa tıkır tıkır binilebilecek bir motor.

Sagolasin dostum , risk alamam heralde ya , durum olsa hadi eyvallah ugrasilir da kokune kadar parayi verdikten sonra bide sikinti cikarsa daha buyuk sikinti

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:06 ----------

Yok mu baska fikrini soylecek arkadas ?? Bu tarz motor bakiyorum 5bin butcem var
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
5 bin lira bütçe ile YBR - CBF + ekipman alınır paşa paşa binilir.
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
Ben alıcı olarak inceledim bu motorsikleti ve bir kişiden değil birkaç kişinin deneyimleriydi bunlar. Bak sende pek sorun yok ama fan sorunu var, 5. vites ölü diyorsun. 5 ölü ise 6'nın ne olacağını tahmin etmek zor değil. Ledler patlıyor diyorsun ve lastiklerin değişmesi gerektiğinden bahsetmemişsin bile. Senin saydıkların bir problem değilmi zaten? Yanlış anlaşılmasın bende şuan öğrenciyim bütçem olsa bu fiyata almak isteyeceğim ilk motor bu ama motorun sıkıntıları hakkındada arkadaşı bilgilendirmek istedim. Yoksa önceki yazımdada belirttiğim gibi bakımı vs. düzgün yapılırsa tıkır tıkır binilebilecek bir motor.

lastik konusuna girmemein sebebi 13 bine satılan cbr 250 de bile berbat lastikler var o yüzden kullanıcıya kalmış birşey ki tutupda bir çin malından da japon sağlamlığı beklemek saçma olur arızalarını yazdım ben zaten arızası yok demiyorum zaten alınırmı açıkcası 2 kere düşünmek lazım bumoto el değiştirdi maranta motor oldu fabrika sürekli bi taşınma merakında servisler malum zaten direk ümidi kesmek lazım ya kendi ustana götürücen yada sen usta olucan öğrenci adammışsın bence hiç girme greanjlı motora hangi marka olursa olsun düştüğünde illaki kırılıcak vede min 200-300 arası tutar sağ yada sol grenaj bence 5000 varsa biraz daha biriktir pulsar al yada git cbf al bin üstüne vur kırbacı
 
Katılım
30 Eki 2014
Mesajlar
32
lastik konusuna girmemein sebebi 13 bine satılan cbr 250 de bile berbat lastikler var o yüzden kullanıcıya kalmış birşey ki tutupda bir çin malından da japon sağlamlığı beklemek saçma olur arızalarını yazdım ben zaten arızası yok demiyorum zaten alınırmı açıkcası 2 kere düşünmek lazım bumoto el değiştirdi maranta motor oldu fabrika sürekli bi taşınma merakında servisler malum zaten direk ümidi kesmek lazım ya kendi ustana götürücen yada sen usta olucan öğrenci adammışsın bence hiç girme greanjlı motora hangi marka olursa olsun düştüğünde illaki kırılıcak vede min 200-300 arası tutar sağ yada sol grenaj bence 5000 varsa biraz daha biriktir pulsar al yada git cbf al bin üstüne vur kırbacı

Bu gidisle cbr 125 alcam :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst