Bumoto/Jinling Calibre 250cc önerir misiniz?

Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
209
Motor hakkında yapabileceğim tek yorum: Atılan başlık ve resmin birbirine tezat oluşu.
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
1,103
Bi tezatlık yok ki selçuk calibre 250 resimde ki
Bu motordan çok şikayet var ben söylim alabiliyorsan megelli bak bence o bir tık daha iyidir
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Para yok belli heves çok.Bırakın alsın adamın parası olsa zaten bumoto dermiydi .
 
Katılım
2 Kas 2014
Mesajlar
1,000
Bu sitede bu motorsikleti kullanan bir kullanıcı daha önce detaylı şekilde incelemişti. Bende baya bir takip ettim bu motorsikleti. Diğer 250'liklerden çok eksiği olduğu söylenemez tabi tek silindirli olmasını bir eksi olarak kabul etmezsek çünki çinden gelen 250cc ler tek silindir oluyor ve fiyatıda uygun olduğu için bir dez avantaj değil bence. Kronik bir sıkıntı var bu modellerde oda stok fanın yetersizliği. Motoru sıfır alanlardan bazıları hararet yaptırıp yakanlar bile var ama bilen biri için sıkıntı oluşturmamış. İkinci bir fan yada mevcut fanın büyüğünü takarsan sıkıntı olmuyormuş ve bunu servis ücretsiz olarak karşılıyor. Sen ikinci el almayı düşünüyorsun ve motorsikletin ilk sahibi acaba fanı değiştirdimi yada hiç farkında olmadan 11000 km boyunca motoru ufak ufak yedide farkında değil yada farkında olduğu için elden çıkarmaya çalışıyorda olabilir. İvmelenmesi iyi bir motor. 6. vites süs olarak takılmış bir espirisi yok :) grenajlar kalitesiz. Lastiklerde iyi değil değişmesi gerekiyor. Kısacası motoru sıfır alıp üstüne 1500 liralık masraf yapsan tıkır tıkır binilecek bir motorsiklet ama ikinci eli sıkıntı yaşatır bence. Araştırıp gözlemlediğim kadarıyla bu'motoR böyle :) Umarım yardımcı olabilmişimdir..
 
Katılım
30 Eki 2014
Mesajlar
32
Evet megelliye baktim oda gayet iyi duruyor fakat ustune bi 2bin lira daha eklemem lazim , muhammette alip direkt kullanamazsin gibi yorumlamis yani ortalama ayni masraf bu calibreye de gider gibi duruyor baya karisti kafam , bu arada ogrenciyim ve kendi imkanlarimla alacagim icin butcem kisitli biraz,arkadaslar hem fiyati uygun olsun hemde tipi hos olan bisey olsun ariyorum , ilk baktigim cbr125ti oda biraz kucuk diye icime pek sinmedi baska markalara bakiyorum oyle
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
Bu sitede bu motorsikleti kullanan bir kullanıcı daha önce detaylı şekilde incelemişti. Bende baya bir takip ettim bu motorsikleti. Diğer 250'liklerden çok eksiği olduğu söylenemez tabi tek silindirli olmasını bir eksi olarak kabul etmezsek çünki çinden gelen 250cc ler tek silindir oluyor ve fiyatıda uygun olduğu için bir dez avantaj değil bence. Kronik bir sıkıntı var bu modellerde oda stok fanın yetersizliği. Motoru sıfır alanlardan bazıları hararet yaptırıp yakanlar bile var ama bilen biri için sıkıntı oluşturmamış. İkinci bir fan yada mevcut fanın büyüğünü takarsan sıkıntı olmuyormuş ve bunu servis ücretsiz olarak karşılıyor. Sen ikinci el almayı düşünüyorsun ve motorsikletin ilk sahibi acaba fanı değiştirdimi yada hiç farkında olmadan 11000 km boyunca motoru ufak ufak yedide farkında değil yada farkında olduğu için elden çıkarmaya çalışıyorda olabilir. İvmelenmesi iyi bir motor. 6. vites süs olarak takılmış bir espirisi yok :) grenajlar kalitesiz. Lastiklerde iyi değil değişmesi gerekiyor. Kısacası motoru sıfır alıp üstüne 1500 liralık masraf yapsan tıkır tıkır binilecek bir motorsiklet ama ikinci eli sıkıntı yaşatır bence. Araştırıp gözlemlediğim kadarıyla bu'motoR böyle :) Umarım yardımcı olabilmişimdir..

Bazen sedece yorum yapıyorsunuz bence kullanan birinden 6 vitesin işe yarıyıp yaramadığını öğrenmeniz lazım.
Bende var 2012 model beyaz renkli fanı değiştirmen yeterli onun haricinde abartıldığı gibi kötü bir motor değil rahatlıkla 165 i görüyorsun ki cbr 250 si olan arkadaşım ile çok defa birlikte yol yaptık kafadan sallama değil sadece 5 vites biraz ölü yani 4 de devirli atmazsan 5 e biraz yavaş kalıyor ama biraz geç vites değiştir 4 den 5 onda da sıkıntı olmuyor artı motor olduğu yerde 3 defa sola düştükten sonra grenajı kırıldı bunuda belirtiyim birde öndeki ledlerde sürüce devre olmadığı için zamanla patlıyor ama üşenmez farı sökersen ucuz bir şekilde oda halledilir yakıt olarak da gayet az yakıyor karbüratörlü olmasına rağmen
 
Katılım
27 Eki 2013
Mesajlar
339
Evet megelliye baktim oda gayet iyi duruyor fakat ustune bi 2bin lira daha eklemem lazim , muhammette alip direkt kullanamazsin gibi yorumlamis yani ortalama ayni masraf bu calibreye de gider gibi duruyor baya karisti kafam , bu arada ogrenciyim ve kendi imkanlarimla alacagim icin butcem kisitli biraz,arkadaslar hem fiyati uygun olsun hemde tipi hos olan bisey olsun ariyorum , ilk baktigim cbr125ti oda biraz kucuk diye icime pek sinmedi baska markalara bakiyorum oyle

Dostum motosiklet için yorum yapmayacm ama öğrencinin halinden öğrenci anlar. Sen sana süpriz yapmayacak bir motor al. Inan gönül rahatlığıyla biniş çok çok önemli.
 
Katılım
30 Eki 2014
Mesajlar
32
Berk kardes sende varmis aynisi simdi sen bana al mi diyosun? :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:02 ----------

Dostum motosiklet için yorum yapmayacm ama öğrencinin halinden öğrenci anlar. Sen sana süpriz yapmayacak bir motor al. Inan gönül rahatlığıyla biniş çok çok önemli.

Yorumun icin sagolasin usta :)
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
Ben iki tane kullandim sattim. Fabrikasina da gittim pek umrunda degil fabrikanin. Parca tedarigi yapmiyordu en son. Motor blogu kotu metaldi. Alinirmi dersen ben 2000 liralik motor derim. Gitmesine gidiyor Allah var ama dayaniklilik tartisilir.
 
Katılım
30 Eki 2014
Mesajlar
32
Ben iki tane kullandim sattim. Fabrikasina da gittim pek umrunda degil fabrikanin. Parca tedarigi yapmiyordu en son. Motor blogu kotu metaldi. Alinirmi dersen ben 2000 liralik motor derim. Gitmesine gidiyor Allah var ama dayaniklilik tartisilir.

Peki senin onerebilecegin birsey var mi? Mesela zealsunlar falan var ucuz olmasi sasirtici , onlar hakkinda bilgin var mi?
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
209
Bi tezatlık yok ki selçuk calibre 250 resimde ki
Bu motordan çok şikayet var ben söylim alabiliyorsan megelli bak bence o bir tık daha iyidir

Benim demek istediğim; başlıkta bundan temizi yok demiş ama fotoğrafta maşallah ondan temizi yok. 10 kağıt verelim de yıkatsın babında...
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
Peki senin onerebilecegin birsey var mi? Mesela zealsunlar falan var ucuz olmasi sasirtici , onlar hakkinda bilgin var mi?

Dostum bahsettigin fiyatlara pek alternatif yok maalesef cin malina gireceksen belirli modellere bakmalisin derim. Pulsar onermis arkadas tavsiye ederim. Onun disinda rks felan kullandim 250 gibi degildir ama dengeli saglam motordur tavsiye ederim rks 150 titanic i

Yada apache olmadi birde sekilli olsun diyorsan hizli gitmez ama sorunsuzlugunu okudum forumlarda yuki spitzer var bakmani oneririm.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
O motor temiz falan değil. Deponun solunda göçük mü var yoksa bana mı öyle geliyor ? Olmasa da farketmez. Motorun hırpalanmış bir hali var ve de emsallerinden ucuza veriyor. Aynı motorun sahibinden.com'daki ilanı aşağıdaki linkte. Megelli ise dükkanı kapattı, onun için hiç düşünme bile...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bumoto-jinling-bundan-temizi-yok.acil-satilik-178677626/detay

Bütçen buysa, bu bütçeye çok güzel sıfır km 150 cc motor alabilirsin. Git mesela Derbi STX 150 al.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst