71Hakan71 Katılım 8 May 2009 Mesajlar 447 23 Kas 2009 #41 motorları beles fiyata uretınce adamlar napacaklarını bılemıyor artık bence gezı ıcın toplanmamıslardır...toplu bi eylem fılan yapıyorlardır heralde... aslında bızde toplanıp su benzın zamlarını protesto etsek..
motorları beles fiyata uretınce adamlar napacaklarını bılemıyor artık bence gezı ıcın toplanmamıslardır...toplu bi eylem fılan yapıyorlardır heralde... aslında bızde toplanıp su benzın zamlarını protesto etsek..
remzi_39 Katılım 17 Kas 2009 Mesajlar 1,715 23 Kas 2009 #43 Bana kalirsa bunlar yanasacak olan iskele vapurunu bekliyor.
siyahatmaca Katılım 8 Mar 2009 Mesajlar 1,619 23 Kas 2009 #44 Ben hadiseyi biliyorum. Bi motoru araba sıkıştırmış, toplanmışlar onu arıyorlar...:queen:
I ıRamazan Katılım 7 May 2009 Mesajlar 242 23 Kas 2009 Konu Yazar #45 siyahatmaca' Alıntı: Ben hadiseyi biliyorum. Bi motoru araba sıkıştırmış, toplanmışlar onu arıyorlar...:queen: Genişletmek için tıkla ... süperdi yaa ne güzel olur dimi...böle bi çete olsa...mt den motor sıkıştırıldığı zaman çağrılsak hemen gitsek
siyahatmaca' Alıntı: Ben hadiseyi biliyorum. Bi motoru araba sıkıştırmış, toplanmışlar onu arıyorlar...:queen: Genişletmek için tıkla ... süperdi yaa ne güzel olur dimi...böle bi çete olsa...mt den motor sıkıştırıldığı zaman çağrılsak hemen gitsek
BiLaL_22 Katılım 18 Tem 2009 Mesajlar 275 23 Kas 2009 #47 Çan Çin Çon :queen: Resim Güzelde Kazalar Kaçınılmazdır kesin
mrock Katılım 15 Ağu 2005 Mesajlar 1,548 23 Kas 2009 #48 bu gruba hiç bir terzi fermuar düzeni aldıramaz
siyahatmaca Katılım 8 Mar 2009 Mesajlar 1,619 24 Kas 2009 #49 mrock' Alıntı: bu gruba hiç bir terzi fermuar düzeni aldıramaz Genişletmek için tıkla ... Olur mu bunlar 'cemaat safları sıklaştıralım' düzenindeler...:queen:
mrock' Alıntı: bu gruba hiç bir terzi fermuar düzeni aldıramaz Genişletmek için tıkla ... Olur mu bunlar 'cemaat safları sıklaştıralım' düzenindeler...:queen:
sakinseytan Katılım 22 Şub 2007 Mesajlar 1,760 13 Ocak 2010 #50 süpermiş ya ben orda olsa kesim çarpışan araba gibi sürerim motoru one be adamlar alışmış daralmaya :::=)
süpermiş ya ben orda olsa kesim çarpışan araba gibi sürerim motoru one be adamlar alışmış daralmaya :::=)
gtunerkan Katılım 10 Ara 2008 Mesajlar 193 13 Ocak 2010 #51 sanki kirmizi isik yaniyoda yesili bekliyolar)))
v0ll Katılım 29 Ara 2009 Mesajlar 13 13 Ocak 2010 #52 Ya en önde olacaksın yada en sonda başka çözüm yolu yok