"Buluşma & Gezi" Dediğin Harbiden Budur !!!

Katılım
7 May 2009
Mesajlar
242
.





Artık gezi mi deseeem
Motorsiklet buluşması mı deseeem
Scooter buluşmasımı deseeeem..
Karar sizin..ben bişe bulamadım :)




gezi.jpg




.​
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Şahsen bu toplaşmada olmak istemem..... Nedeni gayet basit..Ortada....

Bu ne yaw...Karınca sürüsü gibi...:queen:
 
Katılım
2 Eki 2009
Mesajlar
71
Harbiden bu ne yav :) ama çine benziyor burası ancak orada bu kadar kalabalık olur :)
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
Harbiden bu ne yav :) ama çine benziyor burası ancak orada bu kadar kalabalık olur :)

Evet Cinde shangai kent merkezine inen bayir asagi bi yol var orasi bu resim ve isiklarda bekliyolar hepsi oglen yemek saati...:cat::)













Sallamak serbest dime bu arada kent merkezi olayi palavra da...:mrgreen:
 
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
1,292
Abi bu ne.. Ülkedeki bütün motorcular toplanmış resmen.. Harika..
 
Katılım
10 Ara 2007
Mesajlar
122
Şimdi bu adamlar hep beraber lokantaya falan gitseler ne olacak:queen:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Fotoğrafta bi tane kasksız var bulabilcekmisiniz bakalım :D
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
339
daral gelir bana orda yav=)) vururm bi kacını:p farkettinizmi hepsinin kaskı yarım :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst