- Konu Yazar
- #21
Evet ne yalan söyliyim konuyu açtığıma biraz pişman oldum. Konu amacından sapmış biraz ama soruma cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim. Sanıyorum triumph ile beraber bir tanede iki zamanlı birşey bakıcam, arazi hevesimi onunla atarım.
Diğer yandan yaşamış/yaşamamış herkezin yurtdışında yaşamak hakkında fikri var ama bu mış/muş diye duyduklarınız sizin tecrübeleriniz değil, başkasından duyduğunuz laflar. Madem okadar sıkıntı çekmişler dönsünler ozaman. Aşırı övenler içinde aynı şeyi düşünüyorum. Herkezin tecrübesi aynı olmayacaktır.
Benim Bulgaristanda herhangi bir olumsuz deneyimim henüz olmadı, zaten aynı zamanda Bulgaristan vatandaşıyım. Fakat ileride olmayacak anlamınada gelmiyor. Bu birazda imkan meselesi, yani demem şudurki paran varsa heryerde kıralsın.
Bu arada buraya Türkiyede de gayet hayatımdan memnundum, burda bulunmamım daha farklı sebebleri var, demek istedğim benim için herşey para değil veya çok öyle milliyetçi biride değilimdir.
Diğer yandan yaşamış/yaşamamış herkezin yurtdışında yaşamak hakkında fikri var ama bu mış/muş diye duyduklarınız sizin tecrübeleriniz değil, başkasından duyduğunuz laflar. Madem okadar sıkıntı çekmişler dönsünler ozaman. Aşırı övenler içinde aynı şeyi düşünüyorum. Herkezin tecrübesi aynı olmayacaktır.
Benim Bulgaristanda herhangi bir olumsuz deneyimim henüz olmadı, zaten aynı zamanda Bulgaristan vatandaşıyım. Fakat ileride olmayacak anlamınada gelmiyor. Bu birazda imkan meselesi, yani demem şudurki paran varsa heryerde kıralsın.
Bu arada buraya Türkiyede de gayet hayatımdan memnundum, burda bulunmamım daha farklı sebebleri var, demek istedğim benim için herşey para değil veya çok öyle milliyetçi biride değilimdir.