Bulgaristan'da motoriklet tavsiyesi

Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
201
Evet ne yalan söyliyim konuyu açtığıma biraz pişman oldum. Konu amacından sapmış biraz ama soruma cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim. Sanıyorum triumph ile beraber bir tanede iki zamanlı birşey bakıcam, arazi hevesimi onunla atarım.

Diğer yandan yaşamış/yaşamamış herkezin yurtdışında yaşamak hakkında fikri var ama bu mış/muş diye duyduklarınız sizin tecrübeleriniz değil, başkasından duyduğunuz laflar. Madem okadar sıkıntı çekmişler dönsünler ozaman. Aşırı övenler içinde aynı şeyi düşünüyorum. Herkezin tecrübesi aynı olmayacaktır.

Benim Bulgaristanda herhangi bir olumsuz deneyimim henüz olmadı, zaten aynı zamanda Bulgaristan vatandaşıyım. Fakat ileride olmayacak anlamınada gelmiyor. Bu birazda imkan meselesi, yani demem şudurki paran varsa heryerde kıralsın.

Bu arada buraya Türkiyede de gayet hayatımdan memnundum, burda bulunmamım daha farklı sebebleri var, demek istedğim benim için herşey para değil veya çok öyle milliyetçi biride değilimdir.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bu memleketten ıraklı suriyeli bile kaçmaya çalışıyor
vatandaş diyorki ırakta eğitim sağlık enerji iletişim gıda bedava
geçin arkadaşlar bu vatan millet sakarya işlerini doğru dürüst insan gibi karnını bile doyuramayan vatandaşlar var çöpten ekmek toplayanı geçtim çalışıp çocuk okutup cebine 1 simit 1 ayran parası koyamayan insanlar var ee başka memlekette yabancı gibi yaşamak hiç iyi değil yok ya
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Demek istediğim şuydu: ülkemizde bir takım sorunlar olabilir ancak yurt dışına gittiğimiz zaman hele ki dil bilmiyorsak bize mülteci muamelesi yaparlar. 3. sınıf insan muamelesi görürüz.

Ama tam donanımlı bir insan isek; bilgili, kültürlü ve evrensel kuralları benimsemiş/özümsemiş isek diğer yerlere kolayca adapte olur, asgari geçim ücretini kazanır ve hayata devam ederiz.

Şimdi ben dil bilmiyorum, biraz da esmer/kavruk bir cilde sahibim; dışarıda direkt olarak şekil ve şemalden kaybediyorum. Orada varıp da bana iyi muamele edeceklerini sanmıyorum.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,847
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Nasıl ya yüzde doksan beni kendisinden görmüyor ne demek anlamadım. Seni bu kadar dertlere sevk eden şey nedir, biraz dinlemek isterim.

O kadar da dert ettiğim bir konu değil ki.
Futbol takımı da tutmuyorum mesela. İlle bir gruba ait hissetmeye ne gerek var onu anlatmaya çalışıyorum.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
O kadar da dert ettiğim bir konu değil ki.
Futbol takımı da tutmuyorum mesela. İlle bir gruba ait hissetmeye ne gerek var onu anlatmaya çalışıyorum.

Hayır ben de diyorum ki gittiğin ülkede seni aralarına almak isteyecekler mi? Sen grup olmasan onlar zaten bir grup ve seni aralarına almak istemeyecekler.

Belki bir kurs, bir müsabaka, bir eğitim programı vasıtasıyla bir gruba dahil olunabilir ama bir yere kadar gidersin. Daha da ileri gidemezsin.

Çok çabalamak, çok uğraşmak lazım.
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
201
Geç gelen güncelleme, bir süre düşündükten sonra tekrar Tenere700 almaya karar verdim, burda pek stok sıkıntısı olmadığından kısa sürede 2023 modelinden bir tane aldım.
 
Katılım
14 Eyl 2015
Mesajlar
272
hayırlı olsun güzel günlerde kullanın. biz de birbirimizi yemeye devam
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Hayırlı uğurlu olsun, iyi günlerde kullanın. Ben ilk sayfada ilanlardaki F650GS e takıldım. Bizim ülkede o kasa o far ve göstergeli F650 hiç görmedim, bizdeki 2012 modeller kare farlı tip, göstergeler de farklı.

Sanırım ilandaki tek silindir makyajlı model. Tel jantlarıyla da baya güzel duruyormuş aslında ama tenere 700 varken buna hiç gerek yok :)
 
Katılım
10 Mar 2021
Mesajlar
730
Geç gelen güncelleme, bir süre düşündükten sonra tekrar Tenere700 almaya karar verdim, burda pek stok sıkıntısı olmadığından kısa sürede 2023 modelinden bir tane aldım.

Tenere700 tekrar, tekrar, tekrar alınabilecek nadir motorlardan...Güle güle kullanın...
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,847
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Geç gelen güncelleme, bir süre düşündükten sonra tekrar Tenere700 almaya karar verdim, burda pek stok sıkıntısı olmadığından kısa sürede 2023 modelinden bir tane aldım.

Hayırlı olsun. Güzel seçim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst