Bulgaristan'da motoriklet tavsiyesi

Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
201
Selamlar herkeze, bazı tavsiyelere ihtiyacım var. Bulgaristana yerleştim ve uzun bir süre burada yaşamayı planlıyorum. Türkiye'de Tenere700 sahibiydim buraya taşınırken sattım. Motorsikleti arazide düşürüp kaldırmam çok olur. Çokta fazla seçenek bulamadım ama şunlar hakkında değerlendirmeleriniz varsa duymak isterim;

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=51666789882300043&slink=qwgor9


https://www.auto.bg/obiava/84212953/bmw-r-1200gs?page=3&searchres=x17j0l85


https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=51654244563518115&slink=quamnb

Artıları eksileri ne olur, hangisini tercih ederdiniz?
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,536
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Fiyatları Türk Lirasına çevirdim ve kahroldum. Vakti zamanında Kırcaali'den cennet Türkiye'ye göç eden büyük büyük dedeme epey sağlam sövdüm.
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
201
Evet fiyatlar ortalama olarak yarı yarıya fark ediyor sanırım, hatta arabamıda satıcaktım ama ara sıra Türkiye ziyaretlerim olucak o yüzden 6 ay beklemem gerekiyor.
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
Hocam triumph falan baya ağır makinalar. Araziye girecekseniz hafif motosiklete yönelin. f650gs'e tamam derdim de, o motor bloğu çok sıkıntılı. hiç tavsiye etmem. f650 çift silindir olanlara bakabilirsiniz belki fakat onlar da pek hafif değil.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,536
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Öyle deme reis, en kötü vatan bile parya olarak yaşamaktan iyidir..

Vatanımızı çok seviyorum ama vatanımızın da biraz bizi sevmesini istiyorum. Kendime motor alırken 2 motor da devletime almak bana çok güzel bir fikir gibi gelmiyor. Hadi devlete aldığım o 2 motorun parasının hayırlı bir iş için harcandığını görsem yine sorun yok ama ya Diyanetin başındaki köylünün Mercedes keyfine harcanıyor ya da Suriyelilere. Açık konuşmak gerekirse biz parya olmuşuz ama haberimiz yok.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,844
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Öyle deme reis, en kötü vatan bile parya olarak yaşamaktan iyidir..

Başka ülkede yaşayanlar parya olarak mı yaşıyorlar demek istiyorsunuz yani?
Çalışıp, vergisini verip, devletten hizmet aldıktan sonra nerede yaşandığının pek önemi yok.
Devlet denilen şey de bir sınırlar içinde yaşayan insanların vergilerini verdikleri ve bu vergiler karşılığında devletten diğer insanlarla eşit hizmet talep ettikleri bir şey, yani apartman yönetiminin biraz daha geniş çaplısı bir şey. Buna kutsallık falan yüklemek çok saçma. İnsanlar şartlarını sağlayabildikleri ve seçtiği yerlerde yaşamakta özgür. Parya falan demek çok ayıp bir şey.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Haz 2020
Mesajlar
937
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
100 kiloluk crosslardan al.dusunce kaldirmasi kolay.arazide surmesi kolay
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Yurtdışında imkânlar geniş ve insanî ama orada her zaman "yabancı" olarak anilacaksiniz. Kimse sizi arasına almayacak. Ta ki torununuza kadar. Hep yabancı olarak yaşayacaksınız. Kök başka yerde, dallar başka yerde. Bu yönü kötü.
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
tenere 700 vardıysa zaten bu işi bilen adamsındır dağa taşa çıkışın çoksa yatman kalkman çoksa tabiki 650gs.

R1200gs 260kg motor yatması kaldırması ağırlığı can sıkabilir üstüne yük falanda koyarsan 350 -400kg ları görebilir

Tiger güzel marka kaliteli makine ama bence offroad değil on road makinesi düşmesi kalkması arızası parçası tamiri Bulgar da bile yüksek olabilir

oralarda fiyatlar uygundur ama tamirat işleri bize göre tuzludur ..
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,844
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Yurtdışında imkânlar geniş ve insanî ama orada her zaman "yabancı" olarak anilacaksiniz. Kimse sizi arasına almayacak. Ta ki torununuza kadar. Hep yabancı olarak yaşayacaksınız. Kök başka yerde, dallar başka yerde. Bu yönü kötü.

Bunun nesi kötü?
Dünyadaki insanların bir kısmını bizden bir diğer ksımını yabancı olarak tanımlarsak bu dediğiniz olabilir. Ama bu "biz" ve "yabancı" tanımını neye göre yapacağız bunu söyleyebilir misiniz?

Birey olamamış, ille kendini bir gruba dahil hissetmek zorunda olanlar için bu sorun olabilir.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,536
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Ağalar biz ülkemizi sevelim, sayalım, eyvallah da hakir gördüğümüz yan komşumuz Dominar parasına Gs alıyor.
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
1,013
650gs sertao eğitimde kullandığım motor, çok hoşuma gitmişti o zamanlar.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Bunun nesi kötü?
Dünyadaki insanların bir kısmını bizden bir diğer ksımını yabancı olarak tanımlarsak bu dediğiniz olabilir. Ama bu "biz" ve "yabancı" tanımını neye göre yapacağız bunu söyleyebilir misiniz?

Birey olamamış, ille kendini bir gruba dahil hissetmek zorunda olanlar için bu sorun olabilir.

Dostum iyi diyorsun da bir alman, bir ingiliz, bir Fransız senin gibi düşünmüyor ki. Sana samimi söylüyorum onların gözünde sen bir Suriyeli/afgan gibisin. Hepimizi öyle görüyorlar. Almanya'ya göç eden doktorlara sağlık memuru muamelesi yapıyorlarmis mesela.

Ha abd, kanada, Avusturalya gibi herhangi bir etnik kökene dayalı olarak kurulmamış bir devlete gidersen, biraz da paran varsa insan gibi yaşarsın.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,844
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Dostum iyi diyorsun da bir alman, bir ingiliz, bir Fransız senin gibi düşünmüyor ki. Sana samimi söylüyorum onların gözünde sen bir Suriyeli/afgan gibisin. Hepimizi öyle görüyorlar. Almanya'ya göç eden doktorlara sağlık memuru muamelesi yapıyorlarmis mesela.

Ha abd, kanada, Avusturalya gibi herhangi bir etnik kökene dayalı olarak kurulmamış bir devlete gidersen, biraz da paran varsa insan gibi yaşarsın.

Ne farkedecek? Şimdi de bu ülkenin %90'ı beni kendisinden görmüyorsa benim için farkeden bir şey olmayacak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst