[Bulgaristan - MT]

Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
turgut resimler güzel çıkmış ama alpinonun dediği gibi bidaha onuda unutmayalım gerçi benim aklıma geldin brat ama hala hastasın diye aramadım.
mesut senin resimleri yüklerken o sağada küçük bi yer var resim boyutları yazıyo ordan 640x800 gibi bişey vardı onu seç yoksam otomatik avatar boyu yükliyo.
bide resimleri ölçeklendirip yüklerseniz yani ebatları pikselleri düşürürseniz çabuk olur yoksam pikseller büyükse yükleme çok yavaş oluyo ve hataa veriyo.
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
spawnem, resimler cok güzel cıkmıs, rengarenk:) Bu arada montun tanıdık geldi, Dennis Amca'dan mı yoksa?:p
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
turgut resimler güzel çıkmış ama alpinonun dediği gibi bidaha onuda unutmayalım gerçi benim aklıma geldin brat ama hala hastasın diye aramadım.
mesut senin resimleri yüklerken o sağada küçük bi yer var resim boyutları yazıyo ordan 640x800 gibi bişey vardı onu seç yoksam otomatik avatar boyu yükliyo.
bide resimleri ölçeklendirip yüklerseniz yani ebatları pikselleri düşürürseniz çabuk olur yoksam pikseller büyükse yükleme çok yavaş oluyo ve hataa veriyo.

640x480 modunu seçiyorum zaten.onun yanında işaretlenicek bir kutu var(bide altında var) altındakini işaretliyorum.sonra yüklemeyi tıklıyorum link gelio onu kopyalıyıp yapıştırıyorum ama yinede ufak oldu :silent:
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
bra4et konulara pek cevap yazmıyorsun ozellıkle 13 nısanda kı gezı hakkında hıc yorumunu goremedım :queen: neyse takıp etmenı bılmekte guzel :cat:

yok brat geziyle ilgilide yazdım erken dedim hatta.ozmana kadar zman neyi gosterir bilemeyiz.bak o resimlerde 2 arkdasımız kaza yaptı.onlarda geliceklerdi ama talihsizlik oldu işte 13 nisana kadar kim öle kim kala..bulusmamzda bursa gezisinede deyindik geliyoruz kısmetse bi sorun cıkmassa geliyorum işallah ama dediğim gibi söz vermiyorum 3 hafta var daha:)

spawnem, resimler cok güzel cıkmıs, rengarenk:) Bu arada montun tanıdık geldi, Dennis Amca'dan mı yoksa?:p

walla oyle bolosele dennis amcadan:mrgreen:senin de kask tanıdık geldi:mrgreen::mrgreen:
dimi ya motor rengarenk mont ayrı bi renk allahtan kask montla aynı renk palyoca gibi olduk walla:mrgreen:


ucanteneke5 abi ben alpinoyu avcılarda olduunu bilsem cağarmazmıyım ayıp ettin.alpino seni de bekliyorz 35.olağan toplantımıza:D
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
spawnem gelirim tabi mustafa abide gelir çekeriz kafaları tabi ilaçlar biterse:)
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
640x480 modunu seçiyorum zaten.onun yanında işaretlenicek bir kutu var(bide altında var) altındakini işaretliyorum.sonra yüklemeyi tıklıyorum link gelio onu kopyalıyıp yapıştırıyorum ama yinede ufak oldu :silent:

playboy_77 o işartlediğin kutunun üstünüde işartle yani ikisinide ozaman olucak.

ahanda size iki resim fuardan.
işte benim adamlar birazda muhabet ettim onlarla yakında gidiyomuşlar yine yarışa malum bu sene dakar iptal oldu onun yerine artık başka yarış olucakmış .
dsc00146se4.jpg
[/URL][/IMG]

işte buda yeni GSXR 650 benim tarzım deil ama bi foto çekeyim dedim bakalım yakışıyomu:cherry:
dsc00155ka6.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
mustafa abi yakışmamış :cherry:sen yine süper tenere devam et ss makinalar bize göre deyil

bunlarda benim makinaları

 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978





ne kadar beğenirsiniz bilmiyorum ama benim için çok önemli fotolar bunlar.çünkü motorumla son fotolarım bunlar..yarın 10.45 gibi alıcaklı arkadaş yalovada olacak.eğer beğenirse alıp gidecek.:salut: bu akşam bana 'MOTORUMA İYİ BAK YARINA KADAR' diyince içim cızZz etti.yarın satarken ağlamazsam iyidir.13 nisana kadar bir hyosung bulamazsam büyük ihtimal arabayla geleceğim.bu konu içinde çok üzülüyorum.2 aydan beri müşteri çıkmadı şimdi tam zamanında çıka geldi.mustafa abi resimler oldu bu sefer galiba.yardımların için teşekkürler :rendeer:




YA YİNE KÜÇÜK OLDU BUNLAR..HER 2 KUTUYUDA TIKLADIM.640X480 MODUNU SEÇTİM HOST İT TIKLADIM.ÇIKAN LİNKLERDE DE 2. SIRADAKİ(forum 1) YAZANI KOPYALIYORUM.YİNE NİYE OLMADI BU :pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
mustafa abi yakışmamış :cherry:sen yine süper tenere devam et ss makinalar bize göre deyil

bunlarda benim makinaları


brat senin hayal da tam hayal gibi görünüyo yani:queen:
ama bu işler belli olmaz inşalla bir gün sende bunlardan birine binersin sumenskoyla beraber gümbür gümbür:cat:
şöyle olsa ne güzel olur dimi mavisi sumensko nun kırmızıda senin ve takılıyonuz beraber.
renkleri şimdiki motorlarınıza göre söyledim sonra kızmayın:p






ne kadar beğenirsiniz bilmiyorum ama benim için çok önemli fotolar bunlar.çünkü motorumla son fotolarım bunlar..yarın 10.45 gibi alıcaklı arkadaş yalovada olacak.eğer beğenirse alıp gidecek.:salut: bu akşam bana 'MOTORUMA İYİ BAK YARINA KADAR' diyince içim cızZz etti.yarın satarken ağlamazsam iyidir.13 nisana kadar bir hyosung bulamazsam büyük ihtimal arabayla geleceğim.bu konu içinde çok üzülüyorum.2 aydan beri müşteri çıkmadı şimdi tam zamanında çıka geldi.mustafa abi resimler oldu bu sefer galiba.yardımların için teşekkürler :rendeer:




YA YİNE KÜÇÜK OLDU BUNLAR..HER 2 KUTUYUDA TIKLADIM.640X480 MODUNU SEÇTİM HOST İT TIKLADIM.ÇIKAN LİNKLERDE DE 2. SIRADAKİ(forum 1) YAZANI KOPYALIYORUM.YİNE NİYE OLMADI BU :pr:


kızma bratçet olucak yavaş yavaş birde ikinci sıradaki birinci satırı dene ben ondan yapıyom bide göndermeden ön izleme yap olmasa yine dene taki olanakadar.
videoresimleri135rc7.jpg
[/URL][/IMG]
bakbu resmi senin için koydum siteye bakayım dedim ama resmi yüklemişken bide koyayım dedim.
rsim yükleninc(hotlink for forums (1) yazan yerden kesip foruma yapıştıracan.
hadi bidaha dene bizde şöyle güzel güzel görelim resimleri:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
yok ne kızıcam bate keşke olsa ama zor gibi :pr:
mesut ne diyeyim motosikleten ayrılmak çok zordur ben iki defa vaz geçtim satmaktan
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
yok ne kızıcam bate keşke olsa ama zor gibi :pr:
mesut ne diyeyim motosikleten ayrılmak çok zordur ben iki defa vaz geçtim satmaktan

offf yaaaa.alıcı gelince diyicem zaten.hemen al git.yoksa satmaktan vazgeçicem.çok anılarım var onla..sanki konuşcakmış gibi geliyo şimdi..keşke maddi durumum daha iyi olsada bunu satmayıp çocuklarıma gösterebilsem..bakın ilk motorum bu diye..arada biner onla eskisi gibi kız tavlamaya çıkardık:p ne yazık ki öle bir şansım yok.yeni bir motora sahip olmam için bunu satmam gerek :salut:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
naptın brat vere bildinmi motosikletin

gitti valla 10 gibi geldiler.kartaldan evli bir çift geldi 11 gibi aldı gitti..ömrümün yarısını aldılar gittiler :salut: gözlerim doldu motorum giderken.başka yabancı insan binip gidince insan garip oluyor yaaa :pr: fakat emin ellere gittiğini umuyorum.adam temizlik konusunda titiz birine benziyor.siyah incime iyi bakacağına eminim:cat:
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
691
playboy_77 yenisine saglık işallah istediyin makinayı alırsın ama motosikleti vermek zordur herhalde
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
playboy_77 yenisine saglık işallah istediyin makinayı alırsın ama motosikleti vermek zordur herhalde

siz siz olun başka motor almadan bir öncekini satmayın.(maddi durum el veriyorsa) yoksa benim gibi acı çekersiniz...:salut: yaa ilanlara bakıyorumda uygun hyosung'da bulamıyorum.şimdi ki fiyatları pahalı geliyor :pr: istediğim fiyata var ama KM çok yapmış.arada bir düşüyor temiz motorlar.beklicem-araştırcam-görücem sonra pazarlık sonra motor :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst