bujinin kurum bağlaması

Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
74
Merhaba kuba kb150-25 kullanıyorum bujimi daha 1 hafta önce degiştirdim eski degiştirdigim buji kurumbaglamıştı ve bugun degişen yeni bujimi kontrol icin söktüm oda kurumluydu simsiyahtı bu normalmi degilse neden olabilir bundan oncede karburatörümü degiştirmiştim onla alakalı olabilirmi birde ben kısa mesafe kullanyorum motoru gunluk 5-7 km anca teşekkürler
 
Katılım
7 Eyl 2011
Mesajlar
384
Zengin karışım, ilk olarak sübap ayarına bak... Onu hallettikten sonra karburator hava ayarını ayarla.
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Zengin karisim belirtisi
Karburotor igne ve hava ayarina baktirin
Tabi oncelikle hava filtresini kontrol edin.
oncelik usttekiler subablarla alakasi YOK
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ağu 2007
Mesajlar
74
Kesin karburatordenmidir subaptan oldunu bende sanmıyorum çnkü subap lardan ses çok çok az geliyor yani tamirciye sordugumda henüz ayar yapmaya gerek olmadgını biraz daha ses artarsa öyle getir dedi ama karburatörü yeni degistirmistim adam parcayı kutusndan ckarıp direk taktı yani hiç ayar yapmadı kesin ondanmdır ? Bide zengin.yakıttan oldugunu başka nerden anlarım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst